XT čka sa daju rozobrať a doštelovať vola.. tak ako aj XTR.. zoservisuj
27.10.2018 - 07:29:20
06
Lubik : XT , resp. M540/M520 casom zvyknu mierne povolit, treba vysroubovat pedal (bez zlozenia z bajku), mierne dotiahnut kontramatky , pripadne dotlacit vazelinu a je zas klud. Niekedy som to musel zopakovat parkrat ale naposledy mi oba pedale uz drzia dlho bez pukania a vole. XT som musel nedavno jeden pedal rozobrat. XTR ti snad vydrzia, lebo pred rokom-dvomi som necital prave najlepsie skusenosti, tusim sa tam nieco rozpadavalo. Ale snad starsie verzie.
27.10.2018 - 10:05:45
00
Chalani už som servisoval a veľakrát.
Lukinove staré XT sú O.K. ale moje už to majú spočítané (ľavý hlavne) no po cca 35 000 kilometroch dupania sa už nečudujem.
Keby to nepuká, tak sa na to ... ale zasa nemôžem čakať že budú nesmrteľné.
A treba si raz za čas aj dopriať trošku radosti ;)
lto * Tie staršie XTR (9000) som chcel ale už niesú dostupné takže možno je to aj dobre, že som išiel do PD-M 9100.
...a v čom by mali byť tie -3mm iné??? * kratší závit ?
27.10.2018 - 12:06:41
04
Tak 35k to uz ma narok na dochodok :D .. -3mm je kratsia oska na pedale (kazda -3mm), teda budes mat blizsie nohy k ramu. Robia ich , lebo sa rozmohli boostove veci a kto nechce slapat ako kacka, tak to musi takto riesit. Inak to z mojho pohladu vela neriesi, lebo ak sa posunu kufre uplne na kraj, tak moze s niektorymi tretrami uz suchat noha o kluku, ak je sirsi q-faktor a toto to len zhorsi. Proste take "inzinierske riesenie". Ale v zasade je to tak, ze cestne kluky maju tusim 146mm q-factor, potom race kluky na mtb 156mm (povacsine sa nedaju dat na fully, na karbonove vobec), potom su klasicke 166(168)mm , co su u Shimana len XTRka (SRAM ma viac druhov, FSA tusim tiez) .. a klasika Shimano potom dalej (H2) su 173mm a viac. Ale ak ti nic nevadilo doteraz, tak to nemusis riesit :D .. pre mna je 168mm uz taka horna hranica komfortu, idealne by som chcel aspon tych 156.
27.10.2018 - 12:36:07
02
Jediná vec čo mne pri bajkovaní vadí je, že mi rastie pupok do tých elastických dresov :D
Inak dnes mi tie XTčka celý výjazd (aj keď krátky) ani raz nepukli - asi už niečo ohľadom výmeny tušia :D
27.10.2018 - 14:24:51
02
zihadlo 5 napísal:
XT čka sa daju rozobrať a doštelovať vola.. tak ako aj XTR.. zoservisuj

výhoda kónusov :)
27.10.2018 - 16:54:43
00
Skôr nevýhoda, lebo sa práve môžu rozštelovať :)
27.10.2018 - 17:43:40
04
Je to nieco ako SRAM veci .. vyhoda je, ze kupis servisne kity na vselico. Az na detail, ze ostatne znacky to zvycajne nepotrebuju :lol:

Lubik: pupok v elastakoch sa da riesit prechodom na AM/EN kratasy/dres :lol:
27.10.2018 - 18:43:35
00
milos21 napísal:
Skôr nevýhoda, lebo sa práve môžu rozštelovať :)

Predpokladám, že presne kvôli týmto dôvodom jazdíš oceľový singlespeed hardtail s pevnou vidlicou a canti brzdami a pedálmi s priemyselnými ložiskami :)
27.10.2018 - 19:27:42
00
Pokial aj vo volnom nebude vyzerat ako mamil :D
27.10.2018 - 19:29:49
00
ja vyzeram ako mamil aj vo voľnom ... so fucking what? šak podľa definicie mamila som mamil ;-)
27.10.2018 - 19:41:54
02
Zalezi ze odkedy je stredny vek :)
27.10.2018 - 20:58:31
01
Aspoň niečo, keď bike nechodí

Prílohy:

IMG_20181027_174046.jpg
IMG_20181027_174046.jpg 407.53 KiB thumb_up2thumb_down

IMG_20181027_173949.jpg
IMG_20181027_173949.jpg 415.95 KiB thumb_up2thumb_down

27.10.2018 - 21:50:12
01
Kristina napísal:
Predpokladám, že presne kvôli týmto dôvodom jazdíš oceľový singlespeed hardtail s pevnou vidlicou a canti brzdami a pedálmi s priemyselnými ložiskami :)

No kónusy už nemám nikde okrem pedálov a nič iné okrem pedálov sa mi nerošteľuje :) Aj keď neviem čo má to všetko spoločné s pedálmi :)
28.10.2018 - 02:13:54
00
A ako často musíš tie kónusy v pedáloch nastavovať?
28.10.2018 - 08:23:57
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up