Tak cez týždeň som sa aj ja "úspešne" pridal k tým čo strhli závit na vidlici pre uchytenie brzdy. Dnes za asistencie tatka a YouTubu by to malo byť opravené. :)
Príloha:
IMG_20160910_122250.jpg
IMG_20160910_122250.jpg 57.52 KiB thumb_up0thumb_down

10.09.2016 - 12:48:32
00
Máš tam dosť materiálu na vložkovanie? Lebo na recon e čo som mal doma to nešlo
10.09.2016 - 19:17:35
00
V tej sade je našťastie vložiek aj na 10 bikov. :)
11.09.2016 - 00:02:39
00
on myslel materialu co bude drzat vlozku ked tam urobis 10M zavit

všetci vravia že som blázon a ja som lietadlo

asfalt je nutné zlo

11.09.2016 - 02:03:41
01
Ja ked som toto riesil tak som priemer povodnej diery zvacsil len minimalne.Odvrtal som stary poskodeny zavit a nasroboval som tam tu vlozku.

Mountain biking is about the smiles,not the miles.

11.09.2016 - 07:16:03
00
a aka je vyhoda post mountu (2skrutky menej)? lebo kto toto vymyslel, by sa mal ospravedlnit a snazit sa vratit veci do poriadku. elementarna logika da, ze riziko strhnutia zavitu nie je zanedbatelne a oprava je otazna. ved ide o brzdy, znacne namahane miesto. ak gramarili, tak na nespravnom mieste. a zaniest tento neduh na ramy...

ak neuvediem inak, tak pisem svoj nazor

11.09.2016 - 09:04:26
01
ak sa pozrieš na motorky tam je to už vela rokov...

Prílohy:

images.jpg
images.jpg 14.65 KiB thumb_up0thumb_down

11.09.2016 - 10:20:34
01
presne tak. prislo to z motoriek. ale suhlasim s tebou "..." ze to je blbina. bezny international standard je zlata vec. postmount je akurat tak riziko problemov.
11.09.2016 - 10:37:04
00
Bade napísal:
on myslel materialu co bude drzat vlozku ked tam urobis 10M zavit


...moja chyba. :) Materiálu tam bolo dosť nakoľko na odvŕtanie starého závitu som použil vrták 6,3mm. A podľa dostupných informácii z netu by teraz mal byť ten spoj ešte pevnejší ako originál. Inšpirácia prišla z tejto témy servis-opravy/strhnuty-zavit-t37264.html s tým rozdielom, že som nepoužil samorezný závit.
11.09.2016 - 12:40:26
00
Ak si to urobil kvalitne tak to urcite bude pevnejsie a vydrzi to dlhsie. Uz len z titulu ze ten magneziovy zavit sa narozdiel od vlozky casom opotrebuje.
12.09.2016 - 07:37:24
00
To niekto este robi na bajkoch za cca 1000Eur + servis bez momentoveho kluca? Unika mi pointa takeho servisu.


Naposledy upravil majovajo dňa 12.09.2016 - 09:40:30, celkovo upravené 1 krát.

12.09.2016 - 09:34:22
00
ano, kopec ludi, staci nebyt prasa

"The power of accurate observation is commonly called cynicism by those who don't have it"

12.09.2016 - 09:37:21
016
majovajo napísal:
To niekto este robi na bajkoch za cca 1000Eur + servis bez momentoveho kluca? Unika mi pointa takeho servisu.

nastavenie prasata nie je servis
momentak berem do ruky skoro vzdy, ale pri tomto som ho nikdy nepotreboval ...
12.09.2016 - 10:25:34
00
majovajo napísal:
To niekto este robi na bajkoch za cca 1000Eur + servis bez momentoveho kluca? Unika mi pointa takeho servisu.


hej bežne si servisujem karbonový bajk bez momenťáku ;) stačí nedoťahovať všetko ako idiot celou silou.....

momenťák vyťahujem len na drahých bajkoch zákazníkov... pri súčiastkach ako objímka sedlovky, predstavec :)
12.09.2016 - 12:29:24
00
zasa na druhú stranu, niekedy keby to malo byť podľa predpísaného momentu tak to nedrží, naposledy sa mi furt povoloval zámok sedla, tak som musel zobrať veľkú račnu na to :D osobne si myslím že výhoda presného momentového kľúča je hlavne pri doťahovaní takých vecí kde treba všetky skrutky dotiahnuť rovnako aby sa to nekrížilo, napríklad hlava valcov na motore a podobne...
12.09.2016 - 13:15:30
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up