To uz bude v teme pady na bajku.
01.09.2017 - 20:54:20
00
mozno to tam uz je 3 mesiace :)
01.09.2017 - 22:41:10
03
Demolácie pod hydraulickým lisom :D
Crushing Mountain Bike Suspension Fork with Hydraulic Press thumb_up0thumb_down
02.09.2017 - 13:19:02
012
škoda vidlice, neviem aký ma toto význam, veď toto nie je žiadny test
02.09.2017 - 16:51:34
05
Videnia - zdielania - peniaze. Okrem toho je to desatrocny vrak.
02.09.2017 - 17:19:05
06
A okrem toho tie nohy olúpalo celkom pekne. :)

Ešte by ma zaujímalo, či aj hlinené nohy by to tak ustáli.
03.09.2017 - 00:48:53
00
tino888 : myslim, ze nieco podobne riesil a.ndrejko a zvarili mu to , vraj to aj drzalo, neviem ci este drzi a uz sa ho asi nespytame, kedze sa vymazal z fora :( Osobne si myslim, ze sa to da zvarit s tym, ze dovnutra sa nasunie spevnovaci prvok, lenze to musi spravit niekto, kto to vie a ma chut sa s tym babrat, aby to bolo ako treba.
03.09.2017 - 09:43:47
00
ahojte, mam pred-demolacnu, sprostu otazku. Da sa helicoil nainstalovat do dobreho zavitu (PM na nohach vidli) bez odvrtania povodneho a narezania vacsieho zavitu pre helicoil ako prevencia pred znicenim zavitu? Z toho co som kukal sa to neda, navyse neviem ci by stacila pevnost tensieho (asi m4) srobu. Kujem.
03.09.2017 - 13:19:37
00
Spekulujes zlym smerom :) .. strhnutie zavitu v PM je dosledok nasilneho/nespravneho skrutkovania, davat helicoil a nasledne M4, namiesto M5 je dobra cesta na realne pouzite helicoilu :) ... ak je tam M5, tak M4 nebude uplne to spravne :)
03.09.2017 - 18:29:07
00
presne pre to som sa pytal, je mi jasne ze ten m5 je tam kvoli silam, na druhu stranu, na m5 idu aj 200+ kotuce, kde su omnoho vacsie sily oproti mojmu 180. Riskovat to ovsemze nebudem bez toho aby som to mal relevantne potvrdene. A to ze sa dava ako nasledok strhnutia - casto sa dava priamo od vyroby.
03.09.2017 - 19:32:54
00
Tak paku na to budes mat pri 200mm kotuci o 11% vacsiu, cize o moc vacsie to nie je. Od vyroby to neviem, ale ak, tak zrejme kvloli tej zliatine, aby si pokazili ludia zavit, nie priamo telo :D .. viac k tomu asi neviem nic prispiet, tak mozno ti napise marina_militare, on s tym dost pracoval.
03.09.2017 - 19:43:31
00
do závitu M5 nedáš vložku helicoil na M4. Okrem nevhodného priemeru je tu aj rozdiel stúpania závitu M5 a M4 - vonkajší aj vnútorný závit vložky má rovnaké stúpanie. Nešpekuluj a nechaj tak ako je a keď závit povolí, tak tam potom daj vložku M5.
03.09.2017 - 20:45:31
00
Neni tam 6ka zavit nahodou chalosi?Preco riesite 5ku?Inak cely ten napad... :x
03.09.2017 - 20:59:52
01
oki, kujem, poriesim az ked ponicim. Bolo to ozaj len informativne ci sa to normalne pouziva aj ako prevencia s minimom namahy (hlavne kvoli tomu ze odvrtavat a navrtavat zavit je meeh, a bez naradia dvojite meeh) :)
03.09.2017 - 21:04:29
00
lto napísal:
Tak paku na to budes mat pri 200mm kotuci o 11% vacsiu, cize o moc vacsie to nie je. Od vyroby to neviem, ale ak, tak zrejme kvloli tej zliatine, aby si pokazili ludia zavit, nie priamo telo :D .. viac k tomu asi neviem nic prispiet, tak mozno ti napise marina_militare, on s tym dost pracoval.


hej pracoval a pracuje a asi aj pracovat bude. lepsie riesenie strhnuteho zavitu v post mounte som osobne nevidel. plus, vela firiem to dava preventivne lebo je to pevnejsie ako zavit v ALU. vid. lefty, nicolai a pod.. inak bavite sa o M6. do M6 sa reze M6-helicoil zavit, co realne je vacsie ako M6, rozmer presny netusim. donho sa nasrobuje vlozka. cele 15 min aj s kavou a cigou. a prezije to aj Kimovu vodikovu bombu. howg.
03.09.2017 - 21:23:28
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up