https://en.wikipedia.org/wiki/Hydroforming ešte k tým demoláciám.
každý výrobok sa kontroluje . praskliny cez uv lampu alebo , cez röntgen . výrobca má svoje meno a značku . také dačo si nemôže dovoliť . praskliny vznikajú nadmerným zaťažením . tak ak berieme
bike , ktorá noha viac zatlačí . a ešte finish , ako na pretekoch . rozkmitáte bike na strany . na zákazku nemá bike nikto , iba pretekári . no to ho majú každý rok . vy si kupujete podľa značky , vzhľadu a financii . kto chce byť in , tak nehľadí . zabije koňa ide pešo ( môj system ).
čo sa týka ložísk , je tam obyčajná
vazelína . je hydroskopická . prijme aj vodu . ja som rád experimentoval na čínskej štvorkolke . každý týždeň som menil praknuté ložiško . vyriešil som to po svojom . gufero som vyhodil , dal 2 ložiská , natrel osku
olejom a celú som zatrel silikonom . dva ložiská už zniesli veľa a ani žiadna voda tam nebola . ak už teda použiť vazelinu , taká super , je v teplárni . je bledomodrá a vydrží až 400 °C . používa sa na parovodné ventily a nie je hydroskopická . a aby som nezabudol . praskliny ak máte pochybnosti , postačí plyn do zapalovačov . po nastriekaní na miesto krásne ukáže prasklinu.
no a k tým zvarom len dodám . nie je zvar ako zvar . manuálne zváranie je nákladné , vyžaduje zručnosť a estetiku . laserové zváranie je super , ale iba na pohľad , dvojročnú záruku a na predaj . staré československé favority ,dodnes jazdia a nepotrebujú žiadnu údržbu .