https://en.wikipedia.org/wiki/Hydroforming

ešte k tým demoláciám.
každý výrobok sa kontroluje . praskliny cez uv lampu alebo , cez röntgen . výrobca má svoje meno a značku . také dačo si nemôže dovoliť . praskliny vznikajú nadmerným zaťažením . tak ak berieme bike , ktorá noha viac zatlačí . a ešte finish , ako na pretekoch . rozkmitáte bike na strany . na zákazku nemá bike nikto , iba pretekári . no to ho majú každý rok . vy si kupujete podľa značky , vzhľadu a financii . kto chce byť in , tak nehľadí . zabije koňa ide pešo ( môj system ).
čo sa týka ložísk , je tam obyčajná vazelína . je hydroskopická . prijme aj vodu . ja som rád experimentoval na čínskej štvorkolke . každý týždeň som menil praknuté ložiško . vyriešil som to po svojom . gufero som vyhodil , dal 2 ložiská , natrel osku olejom a celú som zatrel silikonom . dva ložiská už zniesli veľa a ani žiadna voda tam nebola . ak už teda použiť vazelinu , taká super , je v teplárni . je bledomodrá a vydrží až 400 °C . používa sa na parovodné ventily a nie je hydroskopická . a aby som nezabudol . praskliny ak máte pochybnosti , postačí plyn do zapalovačov . po nastriekaní na miesto krásne ukáže prasklinu.
no a k tým zvarom len dodám . nie je zvar ako zvar . manuálne zváranie je nákladné , vyžaduje zručnosť a estetiku . laserové zváranie je super , ale iba na pohľad , dvojročnú záruku a na predaj . staré československé favority ,dodnes jazdia a nepotrebujú žiadnu údržbu .
11.03.2021 - 19:43:32
11
aJoN napísal:
Bola tu spomenutá vapka....
Doniesol chlapík bicykel. Po otočení kľukami sa ozval ohromný škripot, nie to neškrípalo ložisko, ono sa netočilo vôbec, točila sa osa v ložisku.

a takto vyzera stred v ocelovom rame - vyrazil som ho po 3 rokoch (misky boli hlinikove nalisovane v rame a menil som len loziska), jazdeny 2 zimy, niekolko krat dobre zmoknuty, vapka za ten cas len par krat a umyvanie tiez velmi obmedzene. na jesen na totalku zaseknute loziska po blatovom mordore a v stredovom zlozeni hlina a voda - v mufni trosku prachu, inak cisto. hrdze minimum - takze ostavam pri svojom nazore ze voda sa k loziskam a do stredu dostane cez spoj - os kluky, stredove zlozenie. oska na klukach zacina pekne kvitnut

Prílohy:

IMG_7883_m.jpg
IMG_7883_m.jpg 147.72 KiB thumb_up0thumb_down

23.03.2021 - 18:40:39
00
Oceľ s hlinikom sa vždy zahryzne... Najmä ak musia držať, treba ich nalisovat a teda nepoužit trochu mastnoty
23.03.2021 - 19:02:54
00
odstran hrzdu z ramu aj z osky a natri to tenkou vrstvou vazeliny, bude to fungovat ako bariera proti korozii
a hlavne nabuduce necakaj 3 roky
pripadne si kup Frame Saver a nastriekaj tym ram zvnutra
https://velo-orange.com/pages/how-to-use-frame-saver
23.03.2021 - 19:10:01
11
iGPSPORT SPD61 senzor rychlosti
Pri nasadzovani na naboj mu uletel dekel. Cochvila by mal 2 roky.
Príloha:
IMG_20210324_104623711.jpg
IMG_20210324_104623711.jpg 398.92 KiB thumb_up0thumb_down

24.03.2021 - 10:55:39
00
To sa ako mohlo?
24.03.2021 - 11:01:00
00
Tavná pištoľ vyrieši :)
24.03.2021 - 11:04:53
00
Murphy - co sa môže, to sa pokazi
24.03.2021 - 11:05:48
03
porter Mal som poruke len sekundovy lep, tak uvidim o kolko tomu zivot predlzim.
24.03.2021 - 11:15:25
00
Kludne aj o dalsie 2 roky, ak si to zalepil tak, ze sa tam nedostane vlhkost.
24.03.2021 - 11:32:44
02
Prihrdzavený vnútorný krúžok ložiska na kónuse vidlice.

Prílohy:

IMG_20210327_103526083.jpg
IMG_20210327_103526083.jpg 846.84 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_20210327_103607003.jpg
IMG_20210327_103607003.jpg 525.09 KiB thumb_up1thumb_down

27.03.2021 - 21:02:46
05
Kashima úprava, to tak asi má byť
27.03.2021 - 21:31:10
04
Šmakocinka😂🤪
27.03.2021 - 21:32:02
00
JoKo napísal:
Murphy - co sa môže, to sa pokazi

a hlavne noname china.
27.03.2021 - 22:21:04
00
IGPsport by som teda zrovna za china noname nepokladal. Maju slusne veci.
Mam jeden snimac rychlosti na druhom biku a funguje s Garminami uplne bezproblemovo uz nejaky ten rok. Ake chyba sa samozrejme moze stat...
27.03.2021 - 23:02:38
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up