Blbosť! Tie "nádory" sa tvorili postupne, po jednom a pomaly sa vyvíjali. Aj na fotke je to vidieť - najprv sa objavil náznak, potom to začalo červenieť a nakoniec stmavlo. Premohol som lenivosť, zotrel špinu a spravil pár aktuálnych záberov.

Katko, aj keby som mal hneď teraz peniaze, bol by problém. Mám špecifické požiadavky. Obzvlášť, pokiaľ je značka jasná...

Prílohy:

Komentár súboru: odlupovanie (áno, v spodnej časti je tá ochranná fólia)
4.jpg
4.jpg 80.87 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: pokročilé štádium s bublinkami
3.jpg
3.jpg 79.22 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: 1. vývojové štádium
2.jpg
2.jpg 73.66 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: aktuálny stav
1.jpg
1.jpg 106.12 KiB thumb_up0thumb_down

14.06.2011 - 14:24:55
00
Ten bublifuk je zaujímavy :!:
14.06.2011 - 14:27:12
00
tmax, založ vlákno a radi ti pomôžeme...aj lagonda nakoniec spokojne kúpil :)
14.06.2011 - 14:34:03
00
O tom nepochybujem, no nový rám kupovať nemienim (zatiaľ). Félix sa ešte nezlomil, takže pohoda. :P Dal som to sem len preto, aby som trošku opäť rozprúdil nejakú debatu na fóre, nech tu nuda nie je...
14.06.2011 - 14:37:00
00
Jasný prípad kožnej choroby z alergie :!: . bajková psoriáza |( .. nutné kúpele s liečivým bahnom :?:
14.06.2011 - 14:40:28
00
Ten rám ešte len dozrieva podľa tých bubliniek (zaujímave).. ako syr.
14.06.2011 - 14:41:43
00
Len aby (ako syr) neprezrel :D .. potom už len žinčica pomôže :lol:
14.06.2011 - 14:43:35
00
podla mna je to gramarska uprava ... vybublava zbytocny material
14.06.2011 - 14:45:36
00
Podla mna je to dosledok uzemnenia zaporneho polu zabudovaneho vysokonapätoveho akumulatora. Na nerovnostiach skrytych pod lakom jednoducho to napätie "srsi" a lak sa postupne odlupuje. No a popri tom vznika este medzi lepidlom na ochrannej folii a odkrytou (odizolovanou) vrstvou ramu prudovy tok (aj ked zanedbatelny), ktoreho dosledkom je elektrolyza a uvolnovanie plynov, ktore nasledne vidno vo forme bubliniek na fotke. Zaver - inzinieri v Meride jednoducho neratali pri navrhovani technologie povrchovej upravy s tym, ze bude na ram uzemneny akumulator a teda ani nezvolili technologiu odolnu voci dlhodobemu posobeniu elektrickeho napätia a samovybijacim prudovym tokom. Inak povedane tmax nie je vobec ziadny dupac ako by sa mohlo zdat, len ma v bajku zabudovany elektromotor. Ha, a ma po ftakoch...
14.06.2011 - 15:01:19
00
Tmax mylsím najvyšší čas naliat bezdušový tmel aj do rámu, lebo inak ti vsetko hélium z rámu vyfučí :lol:
14.06.2011 - 15:09:18
00
Blbosť! Tie "nádory" sa tvorili postupne, po jednom a pomaly sa vyvíjali.


hned prva fotka.. odrete od kamena... Kamen porusil strukturu laku (kruhovy tvar naznacuje ze je to od narazu) ,dostala sa tam vlhkost (mas tam foliu) ,pekne to pod nou pracovalo (bublinky-vlhkost).. potom si odlepil foliu a zliezol aj lak...

Jasne ze sa tvorili postupne.. ved oderky od kamena ti tiez nevzniknu naraz ,ale postupne..

Pravdepodobne chyba laku..
14.06.2011 - 15:14:50
00
Tmax ... toto si potreboval vediet? :rofl:
14.06.2011 - 15:16:52
00
kup uz konecne nieco poriadne. Ved uz teraz drzi spoj sedlova a ramova rurka silou vole. :tmi:
Netreba funglovku, postacuje z bazaru.

Hehe, dnes rano som tiez lakoval lakom na nechty odretie spodnej casti stredovej mufne :-D
14.06.2011 - 15:17:19
00
Môže byť, akurát ako som písal, fóliu som neodlepil, stále je tam. Nie, nepotreboval som to vedieť, len sa nudím počas trávenia obeda. :drunk: Rám ešte vydrží. 8) Ak sa mýlim, tak mi to dajte vyryť na náhrobný kameň. :D
14.06.2011 - 15:21:48
00
...zomrel pri dupani... :D
trochen morbidne
14.06.2011 - 15:24:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up