bobo_mt napísal:
kks schwalbaci tusim domrdali v poslednom case vsetko coho sa chytili

kedy schwalbe urobilo nieco dobre? :lol: :P
30.08.2011 - 17:54:48
00
No ja osobne som so Schwalbe este ziadny problem nemal a to ich uz jazdim stvrtu sezonu (NN, RaRa, RoRo). Doteraz bol problem vzdy len s bezdusovou seriou, nie s klasickou. To, ze Stanovi povolil novy NN 2011 PaceStar je zaujimave a uvidime, ci to bol vadny kus/poskodenie pätky pri nasadzovani, alebo je vadna cela seria. Ak je vadna seria, tak to je fakt zle, ale zatial (kym sa nepotvrdi vadna seria) mi ako jasna volba v pomere vykon/hmotnost vychadza Rocket Ron. Nie je to sice v terene ziadny prebornik, ale s ohladom na hmotnost vlastne je. :)

P.S. Kedze Continental inovoval Mountain Kinga a teraz sa az napadne podoba na Maxxis Minion DHF, co je najvykonnejsi plast v terene aky som jazdil, tak je jasne, ze kupovat NN je nezmysel. Bud zostat na RoRo ak ide o gramy, alebo potom ist jednoznacne do "light Minion DHF", teda noveho Conti MK. :)
30.08.2011 - 18:14:49
00
Zbežne som pozrel, čo je takého v ponuke a veru Continetal MK RS 2,2 to u mňa vyhral. Tak snáď mi do konca týždňa prídu.
30.08.2011 - 18:52:57
00
lto napísal:
Co pise velo je irelevantne a urcite ti nedaju prachy za nove vnutorne nohy, ak si ich tymto dodrbes. Ak to nemas vyslovne napisane v manuali k vidlici. Ak nedas dole stieraky a nevycistis dokladne od spiny vnutro, tak riskujes, ze nastriekanim ten bordel pekne zolejujes dohromady a vyrobis smirgel. A vycistit to az pod stieraky sa casto neda inak ako rozobratim vidlice. Ak vidlica uz nevyraba velmi tenky olejovy film , je nutne vidlu uz oservisovat. Napr. manual od MZ uvadza, ze narocne blatove podmienky vyzaduje servis vidlici uz po 10 (alebo 20, uz neviem) hodinach. V pripade, ked je clovek na etapaku a vidlica uz nechce chodit a ani tlmic, lebo je vsetko od prachu, a utieranie nepomaha, tak jasne, naolejovat teflonakom tomu prospeje, ale je to nudzove riesenie. A etapak povetsine nejake materialne straty prinasa :lol:
Inak ale v praxi to aj tak povetsine byva jedno, ci sa to maze, alebo nie, lebo to skor clovek vymeni :lol: .. pokial nejazdi 10-15tisic rocne v terene :D

Samozrejme, máš pravdu, som to ani nemyslel tak, že "nastriekam a ďalej sa nemusím starať". No pre x ľudí čo najazdí do tých 2-3 tis. km ročne, stačí vidlu rozobrať (vyčistiť) niekedy v strede sezóny a na konci sezóny opäť s prípadným repasom. Samozrejme pokiaľ sa jazdí blato tak aj po každej (druhej) jazde. Všetko záleží od počtu km a podmienok používania. Podľa mňa, ale ten olej vidle neublíži skôr naopak, ale nechám sa poučiť od skúsenejších. A ešte sa tu písalo niečo o manuále, tak sem zas skopírujem jednu citáciu z manuálu priloženému k Epiconu z tuning-testu. ;)
Po každé jízdě je třeba kluzáky vidlice utřít, vidlici lehce stříknout silikonovým olejem a párkrát s ní zapumpovat. Namaže se tak horní břit stíracího kroužku, který by bez této péče pracoval v nemazaném prostředí a jeho životnost by se tím zkrátila. Nedodržení této údržby se pozná brzkým pronikáním nečistot do vidlice.
30.08.2011 - 19:11:53
00
STN napísal:
Zbežne som pozrel, čo je takého v ponuke a veru Continetal MK RS 2,2 to u mňa vyhral. Tak snáď mi do konca týždňa prídu.

ten Mking ma tiez celkom zaujal... obzrel som ho na horalovi..a velmi slusna volba univerzalneho plasta... :nod:
31.08.2011 - 08:14:59
00
dobre som sa pobavil :-D http://www.youtube.com/watch?v=oDHnoK_Ei2o&feature=fvwrel
01.09.2011 - 09:17:07
00
Trepete tu zase *****, ja som Rebu prvy krat otvaral po 4 rokoch a bola vo vnutry ako nova, vratane oleja, ziadny bordel, nic.
01.09.2011 - 14:07:43
00
Presne tak. Pokial nemate túnený Epicon tak netreba spekulovat nad castym servisom. hehe Ale v manuale vidlic sa naozaj pise o tak castej udrzbe ze beznemu cloveku musia vlasy dupkom stat. hehe
04.09.2011 - 21:50:54
00
XT kotúč tuned by mishox :) (jazdený cca 2 sezóny)

Prílohy:

P9072164.jpg
P9072164.jpg 496.31 KiB thumb_up0thumb_down

07.09.2011 - 19:48:45
00
Skus odmerat hrubku kotucu v tej casti kde sa odtrhol. Celkom by ma zaujmalo, ako bol zjazdeny.
07.09.2011 - 20:07:42
00
Podla mna je to SLX, nie XT, kazdopadne zaujimave :)
07.09.2011 - 20:13:42
00
Takto dopadol moj maratónec.Ale poslali mi novú zadnú stavbu iba za 99eur.

Prílohy:

Scott genius mc 50 (4).jpg
Scott genius mc 50 (4).jpg 144.24 KiB thumb_up0thumb_down

07.09.2011 - 21:34:46
00
ten XT kotuc vypada byt dost spaleny (fialovy prehriaty vnutorny okraj). nebol pretazeny a nasledne pukol? niekto ma tendenciu pri dlhych zjazdoch drzat stale na brzde a nepopusta. nemoze to byt tym? mathos skus opisat ako to bolo.
08.09.2011 - 11:00:20
00
rozpadol sa pri úplne jemnučkom zabrzdení, ešte v sobotu som sním absolvoval akciu na vsetínskych vrchoch :sweat: a o ničom som nevedel. Bol zodratý akoby do kužeľa čiže pri pohľade z vrchu vyzeral normálne.
08.09.2011 - 17:59:12
00
daj si to patentovat, vytvoril si tapered kotuc :D
08.09.2011 - 18:24:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up