JoKo napísal:
Ježiško, mýliš sa...
Lepšie žiadna ako prasknutá!

Ale ja som pisal o prilbe, nie o gume. :D

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

07.11.2011 - 19:04:42
00
Raver napísal:
Tak potom nemusis pisat nikam...

za skusku to stoji :) ked som pracoval pre north face uznavali sme reklamacie na produkty zakupene v zahranici, bez proof of purchase, kupene na ebayi atd. zalezi od zakaznika ako poda celu situaciu :)
07.11.2011 - 19:22:31
00
Pravidla su pre Crash Replacement Program stanovene vyrobcom, bez dokladu o kupe neni treba nic skusat...

The Revolution has begun...

07.11.2011 - 19:44:32
00
Mozno ma prijemne prekvapia. V najhorsom pripade mi odpisu "sorry cant help" a ja si budem musiet kupit giro :-P
07.11.2011 - 20:14:50
00
Jezus napísal:
Lepsia prasknuta, ako ziadna. :)

Alebo zavesená na predstavci! :*
07.11.2011 - 20:24:00
00
Alebo zapnuta na Camele. :)

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

08.11.2011 - 03:18:35
00
puk, puk

Prílohy:

cannondale.jpg
cannondale.jpg 148.43 KiB thumb_up0thumb_down

09.11.2011 - 09:30:30
00
Raver, mam Ti poslat oficialne email ci nemusim sa ani unuvat ?
dik

Prílohy:

met.jpg
met.jpg 51.24 KiB thumb_up0thumb_down

11.11.2011 - 19:48:01
00
Stanovisko som ti napisal hore na tejto strane a budem sa znovu opakovat... pravidla pre Crash Replacement su stanovene vyrobcom a kedze nemas doklad o kupe, tak ti nemam ako pomoct...

The Revolution has begun...

11.11.2011 - 20:00:26
00
No jo. Aj tak dik za ochotu. Asi teda skusim inu znacku, ktora snad vydrzi dlhsie nez 5 mesiacov :)
11.11.2011 - 20:26:34
00
Mam pocit, ze ta vydrz nema nic spolocne so znackou :-D

The Revolution has begun...

11.11.2011 - 20:29:59
00
Vies co som tym myslel. Snad sa tu nebudeme chytat za slovicka :)
11.11.2011 - 21:00:00
00
No yo, potom ako som zrusil moju Kaos UL, tak som si tiez myslel, ze za polovicu mam novu. Haha, okrem hladania nejakeho papierika z kasy by som este mal spisat nejaku slohovu pracu o tom pade, poslat ju postou dovozcovi ktory to cele akoze posudi a mozno sa rozhodne mi predat novu helmu za v podstate VOC. A to cele musis riesit s dovozcom postou na priamo, cez obchod kde si to kupil sa to neda. Danke shoen, ale toto naozaj nemusim a dozivotnu zaruku si predstavujem inak, velmi slusne povedane.

btw: nova 661 Recon sluzi rovnako dobre, trochu tazsia ale paci sa mi viac.
11.11.2011 - 23:13:26
00
jj necakal som zazraky, ale dufal som ze ma milo prekvapia :) Ako som uz spominal tiez som robil pre customer service a priblizne viem o com to je. Takisto sme mali svoje pravidla, ale nikdy sme neodbili zakaznika stylom nemas doklad o zakupeni - dovidenia. A ze sme mali pripady ked clovek z Kanady prisiel cestovat na druhy kraj sveta a poslal nam stan ktory zatekal. V priebehu 2 tyzdnov bez zbytocnych komplikacii sme mu odoslali novy stan na vymenu, kus za kus. Clovek z Irska cestoval a na ruksaku Prophet 65 sa mu odtrhla obycajna pracka, poslal, uznali sme chybu produktu a obratom sme poslali novy. Bez neakych zbytocnych reci. A desiatky inych pripadov, kde ceny produktov sa pohybovali v tisickach dolarov.
Cela pointa je v tom, ze to zanecha dobry dojem a zakaznik sa moze na tu znacku spolahnut(v dobrom aj v zlom) a nema problem kupit aj dalsie produky tej istej znacky.
Skoda ze to tu tak nefunguje. Ale asi iny kraj iny mravj jak sa hovori.
12.11.2011 - 00:13:57
00
Vsak to, ked to vymenit chcu, tak nech to urobia bez zbytocnej onanie. Ak to vymneit nechcu, tiez v poho. Keby ma nenatahovali zbytocnymi slubmi, skoncil by som s dalsou kaosou. Klamlivy marketing je pre mna ale dostatocny dovod nekupit si od nich uz nic.
12.11.2011 - 01:02:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up