matvej11 napísal:
goaman zalep to a jazdi dalej. ten plast sa nerozrezal preto lebo sa vola conti :D to sa stalo aj mne a jazdim inu znacku a stalo sa to tu dalsim bikerom na dalsich znackach. proste smolka ;)
podlep zasi a ficis dalej :muscle:

No veď jasné že podlepím... len ma to kvalitne nasralo, bo v poslednom čase mám na sekanie plášťov asi patent. Aj minule som nahodil dopredu nobby nic, a hneď na prvom výjazde som ho sekol, síce len gumu, kord ostal neporušený ale predsa...
01.10.2012 - 15:46:50
00
large napísal:
ten karbon moze opravit, da tam dalsiu vrstvu aj ked to bude vyzerat grcne


Su firmy ktore ti opravia karbonovz ram tak, ze to skoro nieje poznat.
01.10.2012 - 15:47:31
00
patooo napísal:
To je bezne, este pockaj 60 km a zacnu sa trhat "stuple" na dezene - to je zial race king - nikdy viac

trhat stuple? ved tam skoro ziadne nie su :D
mne sa zdaju byt vcelku dobre, odjazdil som na nich (UST verzia aby som bol presnejsi) tohto roku 13 dlhych maratonov + nejake tie vyjazdy - zatial okolo 2000km a absolutne bez problemov
az na jedno vyzutie v Malinci :D ale nafukal som to malou pumpou na trati a pokracoval, od vtedy davam trochu vacsi tlak
01.10.2012 - 16:04:12
00
ten plast som sekol na prednom presne rovnako asi po 200km.velmi lahucky plast ,ale uz nikdy viac.ani zdarma
01.10.2012 - 18:16:16
00
Dnes som sa konečne dostal k výmene dvoch vytrhnutých špajlí, dám dole kazetu, pozerám, reku ten orech je nejaký ľahko vyťahovací. A ono oska na dve časti...
Tuším ju robia z papiera. Pred mesiacom to bolo v poriadku. Náboj je Novatec D812SB

Vedel by mi niekto popísať, čo by sa stalo pri dlhodobejšom jazdení so zlomenou oskou, keby som si to nevšimol? Na starom bicykli som ju zlomil len raz, čiže nemám s tým veľké skúsenosti. Vďaka.

Prílohy:

1.jpg
1.jpg 260.39 KiB thumb_up0thumb_down

2.jpg
2.jpg 264.54 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2012 - 19:28:37
00
no presne podobna demolacia nedavno, plus k tomu rozbity orech, ten mas ok ?
http://forum.mtbiker.sk/o-hocicom/demolacie-t12630-4560.html
02.10.2012 - 19:45:34
00
mo uvazoval som v buducnosti o ekonomickej variante pri skladani koleciek ale teraz uz novatec urcite nie :)
vuki to je tymi vysokymi kopcami, co si dal v poslednej dobe, na HT zadny naboj dostava najviac nazrat
02.10.2012 - 19:57:12
00
Pozrel som silva odkaz na tvoj príspevok, vďaka, pozrel následne na svoj orech a ten je v poriadku.
Náboj má 10 000+ km a doteraz žiadny problém. Ešte som nemenil ani ložiská, ale asi by som mal. Doteraz všetko v poriadku, rovnako ako aj predný D811, som s nimi spokojný. Ja nejazdím v blate ani v daždi, takže to tomu asi aj prospelo.

Zihadlo: aha, jasné :)
Náboj sa dostal nad domácu malokarpatskú úroveň, tj nad 1000 a aj nad 2000 metrov nad morom a už je po oske :D
02.10.2012 - 19:59:31
00
zihadlo 5 napísal:
mo uvazoval som v buducnosti o ekonomickej variante pri skladani koleciek ale teraz uz novatec urcite nie :)


tu osicku kupis za cca 8 eur v deme, aj orech za 21 eur radsej ocelovy ako hlinik a mas pokoj
02.10.2012 - 20:02:07
00
zihadlo 5 napísal:
mo uvazoval som v buducnosti o ekonomickej variante pri skladani koleciek ale teraz uz novatec urcite nie :)
vuki to je tymi vysokymi kopcami, co si dal v poslednej dobe, na HT zadny naboj dostava najviac nazrat

pokial sa "neulakomis" na najlahsiu verziu tak ti ten Novatec vydrzi donekonecna. Ja mam na svojom D042SB-SS nabehanych cca 35000km a vpohode(1x po 20000km vymena lozisk) inak max spokojnist. Setrit na materiale sa neda donekonecna
Este zasadna vec naboj je staticka vaha, pri akcelracii to nevadi

Sportom k trvalej invalidite, umieranie na starobu nie je v mode :D

02.10.2012 - 20:10:08
00
pri akceleracii nie, ale gram ku gramu a je tu kilogram :-P
02.10.2012 - 20:14:25
00
ano to je pravda :bow: , otazne je co kto preferuje (vydrz/vahu) a samozdejme co si kto moze dovolit a tiez preferovany styl jazdenia. Kolesa su komponet kde sa setrit nevyplaca financne/vahovo

Sportom k trvalej invalidite, umieranie na starobu nie je v mode :D

02.10.2012 - 20:18:20
00
praveze ak pretekas tak kolesa su praveze tie kde treba hmotnost setrit...cim su lahsie tym lahsie sa roztacaju...ale tu ide hlavne o hmotnost na obvode...cize rafiky a plaste ;-) ver tomu ze do kopca sa ti bude slapat lahsie na sete kolies co maju 1400g ako na sete ktory ma 1900g :-D ale ak nejazdis preteky...a len tak sa vozis tak ano v takom pripade nema zmysel nahanat sa za kazdym gramom....ale nezabudaj ze to ze su kolesa tazke neznamena ze su pevne ;-)


Naposledy upravil misopetrovic dňa 03.10.2012 - 06:29:09, celkovo upravené 1 krát.

02.10.2012 - 20:39:37
00
dobre dobre mudrlanti... :)
zlata stredna cesta, kolesa okolo 1700g, odolne aj sportove :P
02.10.2012 - 20:42:07
00
tak tak, mala som kupit dt swiss :lol:
http://www.bikesport.cz/cz/zapletena-kola/dt-swiss-kola--x1600-set--p+z--!!_2511
02.10.2012 - 20:48:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up