Myslim, ze si to s tym olejom trochu domotal.

http://www.foxracingshox.com/fox_tech_center/owners_manuals/07/eng/service_intervals.htm
13.12.2012 - 20:57:15
00
to mas z ktoreho roku pred kristom? je to 2007 pokial dobre vidim, standard sa zmenil no..
13.12.2012 - 20:58:50
00
Manitou R7...

Inak Rock Shox tiež uvádza na "Change Speed Lube oil bath" servisný interval 25 hodín.
Dá sa to nájsť napr. tu

Prílohy:

IMG_0206 (Large).JPG
IMG_0206 (Large).JPG 185.14 KiB thumb_up0thumb_down

13.12.2012 - 21:05:26
00
masakeeeeer....
to vzivote nevidelo servis :D
13.12.2012 - 21:13:55
00
Príloha:
yao ming 300x356.jpg
yao ming 300x356.jpg 22.79 KiB thumb_up0thumb_down


Bitch please :D Nič oproti tomu čo mi dal kamarát na zoservisovanie, citujem "počuj ide mi to dáko ťažko, mrkni sa na to". No ak sa vidla zasunie až keď sa na ňu zavesím tak asi nie je všetko kóšer :D
Príloha:
DSC_0015.jpg
DSC_0015.jpg 200.54 KiB thumb_up0thumb_down


Hrdza vyžrala asi 0,5mm po celom obvode a boli tam aj 1-2mm dierky. Jeho reakcia po oboznámení s ehm stavom: "šak tam strekni WD40, ono to pojde" :D
Je to (skôr bola) Suntour XCM V2.
13.12.2012 - 21:20:13
00
dig more stolneho oleja :D
13.12.2012 - 21:27:45
00
xbaroon napísal:
to mas z ktoreho roku pred kristom? je to 2007 pokial dobre vidim, standard sa zmenil no..


Intreval je teraz na 30h a 100h na repas FIT patróny a vzduchovej časti Talas/Float. Jednoducho vydrbanie so systémom, lebo je jasné, že to nik nebude tak často posielať do autorizovaného servisu. Takto sa istia, aby mohli reklamácie zamietnúť.
Možno sa však niečo zmenilo a môžeš si vidlicu servisovať aj sám čo sa mazacieho oleja a očisty púzdier týka. To som však zatiaľ neskúmal.
13.12.2012 - 22:23:43
00
xbaroon to sedlo je hádam ešte demolácia z Varína nie?
13.12.2012 - 23:36:16
00
Tak z toho potom vypliva, ze stare vidli boli kvalitnejsie spracovane, kedze potrebovali nizsiu udzbu.
Keby som mal vidlu servisovat po 20 hodinach tak to robim v lete kazdy tyzden a pol.
13.12.2012 - 23:56:32
00
podla mna je optimalne menit po 100 az 200 hodinach, ani vela ani malo. Kad som mal MZ MX Comp tak bolo pisane kazdych 50h, menil som po cca 200h. Teraz na Floute menim kazdych cca 100h. Ono zase rozoberat a skladat nieco stale tiez neprospieva na vydrz komponentov
14.12.2012 - 00:39:12
00
nemesis, aaaano z toho crashu na anakonde:D
no a pri meneni oleja sa nerozobera nic, len vypoustny srob
14.12.2012 - 03:38:10
00
xbaroon napísal:
no a pri meneni oleja sa nerozobera nic, len vypoustny srob


Ak si myslíš, že tým, že cez spodný šrób vypustíš olej a hneď naleješ nový si urobil servis, si na veľkom omyle :fubar: Okrem výmeny oleja je treba vyčistiť stieráky a molitanové krúžky pod nimi. Všetky tie zodraté vnútorné nohy sú z toho, že sa jemný prach a blatko dostane pod stierák a spolu s olejom tam vytvorí brúsnu pastu. Taktiež je dobré nechať vytiecť všetok olej z vonkajších nôh a aspoň trochu ich prepláchnuť povedzme aj starším no čistým olejom, alebo vytrieť mäkkou handričkou. Bordel sa totiž drží vnútry a keď tam naleješ nový olej, zmieša sa s tým svinčíkom čo tam zostal a si tam kde si bol pred "servisom".
Ak robíš výmenu oleja tak ako si to napísal, tak ju kľudne rob aj častejšie ako po 20 hodinách :hai:
14.12.2012 - 07:16:59
00
jj, molitanove kruzky vycistit a preplachnut vonkajsie nohy treba.
Inak sa tu zoskupil celkom pekny demolition team :-D
14.12.2012 - 08:59:24
00
Marzocchi este v roku 2002 mali pisane menit olej pri zvlast extremnych podmienkach kazdych 20hodin+aj gufera myslim /pri normale 100h/. Lenze fakt je, ze vydrzali bez udrzby aj v drsnejsich podmienkach omnoho viac...napr. 6 rokov a tak :D
14.12.2012 - 09:46:04
00
Náhodou ošúchané nohy na Rock Shox vidlách už videl niekto? Ja zatiaľ len na Foxkách a to okrem týchto tu nafotených ešte aj nejaké ďalšie.
14.12.2012 - 09:48:08
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up