Na viac ako 8atm. som ho nefúkal. a nepodarilo sa mi na ňom trafiť žiadny výtlk, a nekvalitným cestám som sa vyhýbal, okrem mestkých kociek, ale aj po nich som jazdil pomaly. Podľa mňa je chyba v plášti.
16.05.2013 - 10:46:52
00
8? :rofl: Na tamto je aj 6 vela.

Na bocnici plasta sa uvadza max. tlak. Neverim, ze tamto ma povolenych 8. Ak ano, tak je to zbozne zelanie vyrobcu, nie realna hodnota.
16.05.2013 - 10:52:54
00
Hej, je tam od 6 do 8. Zvykol som ho fúkať na 7, aj to som mal strach, ale keď som zisitl, že znesie aj 8 tak prečo nie? :D
Je to 6€ plášť Rubena Syrinx. Niekde na google som videl podobný prípad, tak je to asi normálne. Ináč mali veľmi mäkkú zmes a v zákrutách pekne držali len škoda že hov.. vydržali
16.05.2013 - 11:02:23
00
Heh, sa mi zdal povedomy ten dezen. :) Rubena Syrinx som mal chvilu nudzovo aj ja. A 500 km mi rozhodne nevydrzal. Postupne som ho rozsekal na BA cestach, skoncil podstatne horsie ako Tvoj. :D Ten kord nie je stavany na take tlaky, zacne sa aj pri jemnom poskodeni resp. vyssom tlaku rozliezat a tym padom sa plast zacne vyduvat/deformovat. Je to proste cisto vyletny plast na rovne cesty a pre zeny (5 barov). Inak povedane je to fakt odpad a Rubena si nim hrozne kazi meno. Hlavne ked na bocnici uvadza 6-8 bar...
16.05.2013 - 11:12:01
00
Ešte mi jeden taký odpad zostal :D Aspoň budem vedieť, čo od neho čakať, keď ho niekedy použijem ako núdzový plášť :)
16.05.2013 - 11:16:50
00
Jezus napísal:
Hlavne ked na bocnici uvadza 6-8 bar...

Ked uz mali taku formu po ruke :-D
16.05.2013 - 11:26:32
00
04peter napísal:
A to si kde takú "kráávu" trafil ?!

:x
16.05.2013 - 12:28:49
00
Tixy16 napísal:
Tá vložka na váhadle má vakeľ a tiež som rozmýšľal,že možno to až tak nevadí,ale ak by to šlo v rámci záruky,tak to vymením,už to mám v servise odnesené. A možno to nevyzerá z obrázku veľmi,ale je to dosť a je tam aj slušná ryha vydratá,takže najlepšie by to bolo vymeniť za nové.

Samozrejme ak je to v záruke treba to odniesť predajcovi. V každom prípade to vyzerá ako štandardné G-čkové ložisko (teda presnejšie radiálne kĺbové ložisko). Malo by sa dať vylisovať a vymeniť za nové. V každom prípade ak ho takto poryhovalo chyba je v utesnení a dostáva sa do neho bordel. Treba skontrolovať aj prachovky ktoré ho utesnujú ak tam žiadne niesú natlač tam mazací tuk nech vytesníš priestor kde by sa mohol dostať bordel, poprípade vyrob jednouché krytie z tenkého plastu.
16.05.2013 - 12:37:48
00
Nerobte si srandu s tými Syrinxami O.o Mám ich chvíľu (cca 400km) a zatiaľ mi len na zadnom zmizol ten "zvyšok" čo zostane medzi 2 formami pri výrobe... tak tu snáď neprispejem :D
16.05.2013 - 15:04:37
00
Rubena Syrinx - za málo peňazí veľa nadávok :D
16.05.2013 - 15:11:03
00
Cez zimu som odjazdil na Rubena Syrinx 700x23 cca 2000 km a nemal som jediny problem...
16.05.2013 - 15:15:33
00
Pozriem google, že čo to za plášte a hneď prvé obrázky :D http://mtb-marathon.pl/index.php/niskie-tpi-a-przydatnosc-oponki-pod-trenazer/
16.05.2013 - 15:52:35
00
Miloš :y: našiel si to :) presne toto som mal na mysli s tým google
16.05.2013 - 16:38:07
00
keis09 napísal:
Na viac ako 8atm. Podľa mňa je chyba v plášti.


Mne sa to zda vela ako maximum. Len pre porovnavanie uvediem par prikladov:

Ritchey Speedmax Cross 700x35C: 5,1 bar (75 PSI)
Continental TravelContact 700x35C: 6 bar (85 PSI)
Schwalbe Nobby Nic Kevlar Triple Compound 29x2,25: 3,7 bar (56 PSI)
najviac ma Bridgestone 700x23: 9,5 bar (130 PSI) , ale viac ako 6 barov som radsej nenafukal.

...a aby som nezabudol: Root, I've got You on hook!
16.05.2013 - 20:42:23
00
ja mam na maxisoch 8,3 ale raz som to nafukal na 7,5 a po zjazde dolu kopcom asi v 60kilometrovej rychlosti mi začalo hadzať koleso. dolu som zistil že som vyzul plášť. odvtedy 6 - 6,5 a uplne to stačí.
16.05.2013 - 21:11:26
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up