vcera vecer som nechal mocit v lavori moje oblubene rukavicky castelli corsa a zabudol som na to. rano som zistil ze mi praci prasok rozozral dlanove casti, je tam udajne vysoko odolna koza :( su na franforce :(
(http://www.suncycle.sk/sk/produkt/rukavice-castelli-s-rosso-corsa/3780)

nie som lenivec, nepotrebujem ebike | nocny vyjazd - najlepsi vyjazd
2018: 8853 km | 2019: 9729 km (MTB) | 2020: 11238 km (MTB) | 2021: 4836 km (MTB)


Naposledy upravil iron.hide dňa 27.07.2014 - 16:26:46, celkovo upravené 1 krát.

27.07.2014 - 16:25:22
00
large Toho by som sa nebál, keď môže CTM používať také metódy tak prečo by nemohol on? Možno to bude ešte lepšie spravené ako v prípade toho zvaru zadnej stavby.
"Bohužiaľ, náhradný rám nebol dostupný ihneď. Zvarenie zadnej stavby bolo z našej strany iba dočasné riešenie, kým by bol dostupný nový rám."
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=867036386655908&set=o.157220817645255&type=1&theater

Ak by robili problémy, tak opäť stačí napísať svoj príbeh niekde kde to bude vidieť kopec ľudí a zrazu sa všetko bude dať a bude to vyriešené ku spokojnosti zákazníka. Už len to čakanie je samo o sebe poriadne dlhé a hodné sťažnosti.
27.07.2014 - 16:25:46
00
bal by som sa to v tom pripade ak nema aj on nejaky papier ze mu tu reklamaciu uznavaju .aj ked toto je skor chyba predajcu ako ctm lebo ten mu mal vratit peniaze a potom si ich pytat od ctm

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END

27.07.2014 - 16:47:51
01
Nemáš čo riešiť... Ako Ti odporúčajú aj iní choď do predajne , žiadaj love za nevybavenú reklamáciu a postraš ich SOI-kou, médiami... No , ale po pravde si mohol dať tvoj problém sem aj skôr, poradili by sme Ti skôr a to , že si si samodomo zváral predmet reklamácie bola podľa mňa chyba... A radšej by som v Tvojom prípade bral peniaze ako CTM...
27.07.2014 - 16:59:14
00
SOI skuma postup a ten dodrzany nebol, kedze do 30 dni ta reklamacia nebola vybavena. to ze si to dal gulfast zvarit kamaratovi davno po 30 dnovej lehote SOI-ku nebude zaujimat. ak by to bolo dajme tomu 6 tyzdnov celkovo a CTM resp. predajca by mu to vymenil alebo vratili peniaze tak ok, v ramci nejakej dobrej vole zakaznika by som tie 2 tyzdne nejako prekusol...ale 4 mesiace, to je proste hodne hodne cez. siel by som na predajnu a slusne im povedal, ze maju 3 dni na doriesenie inac dam podnet na SOI. ak je predajca rozumny tak to za 3 dni doriesi, ak nie tak bohuzial. robim na predajni uz 8 rokov, tak s tym mam skusenosti habadej ;) nepredavame sice bajky, ale ten zakon plati vsade rovnako a my automaticky vraciame peniaze po 30 dnoch ak to servis alebo dodavatel nestihne vybavit a potom si my peniaze narokujeme od nich. lebo pokuta od SOI sa za taketo nieco pohybuje okolo 500 eur a viac. zalezi od velkosti firmy a tu by hodne urobili aj tie 4 mesiace
27.07.2014 - 17:06:18
03
chalani,zvarane to bolo až potom ako bola uznana reklamacia od ctm,samozrejme papier od reklamacie mam...potiahnem to este do konca tyzdna a ked sa nič nevybavi,tak zanesiem bike na predajnu,lebo nervy na to nemam...a budem pytat vratenie penazi,dalsie ctm nejak nechcem.ako čerešnička,bike mi vracali a povedali ze mi to sice uznali,ale ževraj som ten bike nejazdil štylom,na ktory bol určeny :D
27.07.2014 - 17:31:29
00
Trochu s tým robím, takže ti doporučujem argumentovať zákonom o ochrane spotrebiteľa. Paragraf 18 odstavec 4 hovorí, že vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenie reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty si zákazník mňže zvoliť buď vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy), alebo výmenu vadného výrobku za nový výrobok.

Toto ale predpokladá, že máš doklad o reklamovaní tovaru. Toto ti je povinný predajca (alebo určená organizácia) vydať pri prijatí reklamácie. Takže dúfam, že takýto doklad máš v ruke. SOI si na to v prípade nedodržania posvieti. Otázka je, čo vieš odargumentovať a čo nie.

There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark...
and the thing that makes it look alight is the sun.

27.07.2014 - 17:36:43
00
Dneska som hladal zdroj pukania a našiel som zadreté obe ložiská na zadnej stavbe pod stredovým zložením.
Myslíte, že mi to uznajú ako reklamáciu? Bajk má najazdené max 2,5 tis km.

Prílohy:

DSC_0427.jpg
DSC_0427.jpg 273.2 KiB thumb_up0thumb_down

27.07.2014 - 18:43:19
00
neuznaju to je spotrebák.... ak do nich vnikne voda idu hned dopreč... skus ich vyčistiť techničákom a natlaciť do nich vazeliny do plna.. ešte poslužia
27.07.2014 - 18:56:16
01
Čakal som od nich trocha väčšiu výdrž, no nič zajtra vyskúšam tvoju radu a keď tak ich vylisujem.
27.07.2014 - 20:42:20
00
No, ložiska sa mi nepodarilo vylisovať, tak som tam len natlačil vazelínu. Len na konci sezóny to už bude určite potrebovať výmenu.
Chcem sa spýtať, dá sa to zvládnuť aj doma s použitím závitovej tyče a násad z gola sady? Alebo to je čisto práca na servis?
28.07.2014 - 13:13:53
00
Dá, aj keď som nepoužil závitovú tyč. Použil som nadstavce a zverák. Išlo to úplne bez problémov, len treba dávať trochu pozor nech ich do toho hliníka nelisuješ nakrivo.
28.07.2014 - 13:18:55
00
Ako pise volodaj, nemal by to byt problem, hlavne davat pozor aby to neslo nakrivo a aby clovek neublizil tomu hliniku zlym zovretim. A ked budes davat nove, do nich natlac vazelinu.

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

28.07.2014 - 13:26:51
00
Vďaka za rady, inak ako by to asi riešili v servise, majú na to také špeciálne sťahováky, či aj oni by to pretláčali cez tú dieru?
28.07.2014 - 14:52:03
00
No vzdycky musis lozisko tlacit proti niecomu, v tom videu sa cez dieru neda

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

28.07.2014 - 15:04:35
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up