Znižovanie emisií je tiež super.Spominam si na hrúzu rannej spicky v Draždanoch cca1986.
Ale veterniky a fve nemeckých zelenosúdruhov budú v prenosovej sústave fungovať ak ich prirodzenú nestabilitu kompenzuje zdroj použiteľný v odberovych špičkách. To mali riešiť plynové elektrárne,ale sa to trošíčka pokazilo,úložiska s unavených bateriek sú v nedohľadne,a precerpavaciu elektráreň hoc kde za Čunovom neposavis.
Ani také VD Gabčíkovo by dnes už moc neprešlo, lebo nejak ohrozuje spodné vody,čo je údajne z najväčších kvalitných zásob pitnej vody,a jej hodnota v budúcnosti porastie,nad možné výnosy z energetiky.
23.01.2023 - 07:51:48
00
rs955i napísal:
Znižovanie emisií je tiež super.Spominam si na hrúzu rannej spicky v Draždanoch cca1986.
Ale veterniky a fve nemeckých zelenosúdruhov budú v prenosovej sústave fungovať ak ich prirodzenú nestabilitu kompenzuje zdroj použiteľný v odberovych špičkách. To mali riešiť plynové elektrárne,ale sa to trošíčka pokazilo,úložiska s unavených bateriek sú v nedohľadne,a precerpavaciu elektráreň hoc kde za Čunovom neposavis.
Ani také VD Gabčíkovo by dnes už moc neprešlo, lebo nejak ohrozuje spodné vody,čo je údajne z najväčších kvalitných zásob pitnej vody,a jej hodnota v budúcnosti porastie,nad možné výnosy z energetiky.


Až keď príde niekoľkohodinový blackout, potom treba začať spomínať ako obnoviteľné zdroje nefungujú. Zatiaľ som sa dočkal iba článkov, ktoré tvrdia, že za problémy v prenosovej sieti môžu obnoviteľné zdroje a pritom boli tieto nezmysly vyvrátené.
Energetici ďakujú za radu od rs955i. Myslím ale, že už vedia, že v krajinách ktoré majú nízky potenciál v obnoviteľných zdrojoch, tak ich stavať nebudú. Európa má okolo seba dostatok morí, kde je potenciál vyšší a stavia sa tam. Rovnako ako je juh Európy vhodnejší pre fotovoltaiku.
23.01.2023 - 08:05:10
00
Za 10 rokov vyrobili veterné elektrárne 10 % elektriny v EÚ. A toto je výsledok v Nemecku. Žiadna hrôza s blackoutami sa nekoná.
Príloha:
germany grid.png
23.01.2023 - 08:17:09
00
Aj na Titanicu sa hrdo plavili,a spomínať mohli len ti šťastnejší 👍
23.01.2023 - 08:21:09
01
Porovnavací test ebajku s emobilom

thumb_up0thumb_down
23.01.2023 - 10:48:09
00
Hosť napísal:

A ako to nabíjanie elektroauta zaplatiť?


pri Tesle na superchargeri nič neklikaš, trčiš kabel a auto sa samo prihlási a nabíja. Ostatne automobilky to nevedia, Tesla to dokaže vdaka trvalej konektivite, ak pride auto k stojanu tovarna kazdu sekundu vie čo je to za auto, kto je majitel atd, Na konci mesiaca ti príde faktúra. Vdaka tej konektivite sa ani nedaju robiť žiadne ***** s pretačaním km či servisnou historiou.
23.01.2023 - 15:33:50
00
Auto sme kupovali v hotovosti a inak než bankovým prevodom si neviem predstaviť zaň zaplatiť. To mi dajú formulár ako sa to robí u mobilného operatora a s nim pôjdem do banky dať povoliť strhávať inkaso za nabíjanie a dám si nejaký limit? A to som ešte v tom zbehlý aspoň takto. Iní ľudia nevedia ani to. Moji rodičia majú tlačítkový telefón a mama nemá ani debetnú kartu. Internet banking nemáme. Ale títo it negramotní ľudia jazdia na škodovkách a niesu ani starí. Sú 40tnici a smartfón nechcú. Na dedine robotnik má iné myslenie, než ten čo nosí oblek v kancelárií v Bratislave. Aspoň teda u nás je moje okolie tak negramotné a vrchol it gramotnosti je prečítať email. Označiť text ctrl c ctrl v nepoznajú, ale vodiči starého auta sú šikovní. V klientskom centre keď si majú vytlačiť časenku im ju musí tlačiť vrátnik. Nevedie klikať na tej obrazovke.
23.01.2023 - 15:58:59
00
tak ty si kup kona, seno mu snad zvladnes dat... :x
23.01.2023 - 16:06:25
09
Čisto zo študijných dôvodov sa pýtam: Zvládajú tí ľudia platiť za mobil, elektriku, plyn, vodu?
23.01.2023 - 16:07:23
02
Ano, keď príde šek za elektriku do schránky, idú na poštu a zaplatia pri okienku. Zošliapnuť spojku otočiť klúčikom, zaradiť dolava hore, dať dole ručnú, pustiť spojku, pridať plyn je jednoduché. Nastaviť si zrkadlo ručne je jednoduché. Mechanický jednoduchý stroj, páka, kladka, je jednoduchšia než hrabať sa v menu displeja mokrými rukami. Na displeji necítim že to začalo zaberať, tak ako to cítim v mechanických pákach. Požičal som smartfón rodičom, alebo kolegom aby si pozreli fotku a keď som im ho podal, tak ho chytili tak nešikovne, že aplikáciu nechtiac dotykom zavreli. A to sa stalo nespočet krát. Keď idem niečo ukázať zvyšujem hlas, že pozor nechytaj ho, aj keđ naťahujú ruku. Keđ si kolegiňa kúpila taký telefón, tak sa ma chodila pol roka pýtať na každú drobnosť. Veľa krát omylom niekomu zavolala, keđ sa chcela posunuť ďalej v zozname a nevedela to zrušiť. Ale na aute jazdí parádne. Preraduje v zákrutách, mohla by dávať školu šmyku, zaparkuje na miesto, kďe by som si ja netrúfol.

Možno aj na toto by si trúfla.
thumb_up0thumb_down
Jeden chlapík sa zase sťažoval, že v elektromobile nevie rozoznať ako sa auto chová podla vibrácií a hluku, či je naštartované. Starého psa nenaučíte.
23.01.2023 - 16:34:13
00
Na svk este funguju seky? :rofl:
23.01.2023 - 17:29:01
00
skvelý rozhovor všetko podstatne zhrnute v par minutách
thumb_up0thumb_down
23.01.2023 - 19:24:17
00
Prosím ťa, čo už o tom môže vedieť nejaký člen predstavenstva Škoda Auto, a.s. Skutoční odborníci sú tu na fóre.
23.01.2023 - 19:51:33
02
Jediný dôvod prečo sqodofqa sa predáva, je nižšia cena ako germanwagn. preznacena relikvia zo zeman-landie. Ten rozhovor je skôr reklamná upútavka.
23.01.2023 - 20:28:04
00
https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/653960-prvy-stat-chce-zakazat-predaj-elektromobilov-citate-spravne/
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/653430-elektromobily-brutalne-zdrazeli-toto-je-12-najlacnejsich/
Elektromobilita je stále menej dostupná. Rastú totiž nielen ceny konvenčných áut, ale aj tých elektrických. Do ceny 36 000 eur sa zmestí len 12 modelov, z ktorých niektoré nemajú šancu byť univerzálnym autom v rodine.

Niektorí ľudia sú ako básnici, potrebujú trpieť. :lol:
24.01.2023 - 06:49:10
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektrobicykle)
keyboard_arrow_up