Moj nazor: pri prvej lahnut na zem o 2 metre doprava,lebo aj kmen aj koruna toho stromu ti zanika. Pri druhej 5 metrov napravo aby kostolik viac vynikol. Na oboch fotkach ti hlavny motiv trochu zanika,tak to vidim ja
úplne normálna reakcia, snažil sa ti poradiť, nemohol tušiť, že to je zámerne tak odfotené.
duves Kukol som tu tvoju stranku a zakladne foto pravidla zjavne neovladas vo vseobecnosti (fotky ti padaju vacsinou na pravu stranu, osekavas ich bez rozmyslu, atd..)..no a ked neznesies kritiku tak si fotky pridavaj niekde kde sa daju zakazat komenty. To ze urobis z obycajne fotky IR este neznamena ze vies fotit, tak ako ked si niekto mysli ze ked ma zrkadlovku ze automaticky su vsetky jeho fotky profi. ja som amatersky fotograf a kazdu kritiku znesiem, ale aspon viem co je kompozicia a podobne zakladne pravidla fotografie..toto tebe unika "junak"
Pre tych ktory maju zalubu fotografovanie a este nahodou nepoznaju tento foto server, nech sa paci http://500px.com/popular Su tam krasne fotky plne inspiracie a poucenia
duves ja som ti napisal svoj nazor, kde som tam rypal?? ty si potom zacal utocit a infantilne sa obhajovat bez toho, ze by si prijal aj iny nazor ako ten svoj. mas 51 rokov, ale reakcie ako pubertiak. mne ked niekto povie toto mas takto a toto by lepsie vyzeralo takto tak si to tak predstavim a poucim sa z toho do buducna. to, ze si starsi ako vacsina ludi tu na fore este neznamena, ze sa nemas co ucit...no a podla reakcii sa ty chovas ako pan dokonaly. ja tymto koncim tuto debatu a ty si daj dole z oci tie velke ruzove klapky.
PS: konstruktivnu kritiku som ti dal v mojej prvej reakcii a to taku, ze ti zanika, resp. sa straca hlavny motiv fotografie. pre teba je ale podla vsetkeho motiv fotky iba to ze je IR a techniku fotky uz neriesis.
Neviem, ja sem fotky dávam za účelom kritiky, aby ľudia povedali svoj názor, čo by som mal spraviť inak - lepšie, krajšie, zaujímavejšie - a tak. Toho "junáčika" som odignoroval, je to prízemné a úbohé.