nerozložené biky si teda nepametám.. :P
05.01.2012 - 08:35:36
00
No dobre, tak normálne biky, nie DH stroje. Tie vozím len občas (raz).
05.01.2012 - 08:40:19
00
grand je américa...nie nejaký zaprdený miterand / c4 mi stoji v garage/
05.01.2012 - 10:38:21
00
Tak toho by som ja nikdy nechcel. Dať 2 sedadlá do 2. radu, to môže napadnúť len ***.

Moj otec to tiez takto ma a nema problem...na starsej Alhambre mas 7 sedadiel, ale mozes ich lubovolne kombinovat, ci uz chces 6 miest alebo len 5 alebo plne obsadene auto alebo vyberies vsetky...navyse ked su v 2. rade len 2 sedadla, tak sa lepsie nastupuje do 3. radu a pasazieri maju viac miesta. Nevyhodou je, ze ked chces tie sedadla vyberat, tak sa narobis ako kon, lebo jedno ma okolo 20kg, mozno aj viac :D
Novsie auta uz maju ten system co spominal maxipayne, cize so vsetkym sa manipuluje jednoduchsie.
05.01.2012 - 11:02:59
00
no lenze uz je iba lancia vojadzer :D a robia to rakusaci v grazi takze amerika jak sfiňa :D
05.01.2012 - 11:06:16
00
Nikto ma nepresvedčí o tom, že usporiadanie 2+2+3 je lepšie ako 2+3+2. Vzadu máš menšiu šírku, to po prvé. No a po druhé, ak chcem ísť v pätici, musím jedného naložiť do 3. radu. To je úplne super (samozrejme ak niekto jazdím max. vo štvorici, tak mu to prekážať asi nebude...). A čo sa týka toho novšieho a "lepšieho" systému, kedy sa ti sedlá pekne sklopia do roviny a nemusíš ich nikam dávať, to je tiež otázkou preferencií. Pokiaľ chceš max. vnútorný priestor, treba mať vyberateľné sedadlá, lebo sklopné uberajú z priestoru a často sú tie zadné na 2 veci, lebo sú príliš nízko nad podlahou. Toš tak.
05.01.2012 - 11:24:02
00
large...ako america ako koncept nie kde sa vyrába
amerika sa može vyrábať aj v bangladéši
a prave stownˇgo do podlahy je super...síce kus menšie operadlá to má ale toti vynahradí to drbanie s vyberaním 1000xa není auto čo v usporiadaní 7mist má ešte 600litrový kufor
sharan má sice 7 mist ale kufor 120lit
a staršie typy čo nejdu sedačky do podlahzý sa daju v pohode dať 2+3+2 resp 2+3 a máš 2m3 kufor
05.01.2012 - 13:13:12
00
keď chcem vela miesta a variabilitu tak vw transporter/caravelle (samozrejme ešte T4).. a neriešim tie pseudochobotské "priestorné" autá.. ak miesto nestačí tak LONG ale to už zas je neprakticky dlhé, narozidel od klasiky (ktorá má rozmery šírka+dĺžka ako klasický kombík)
05.01.2012 - 13:49:19
00
transporter je odvodený od dodávky a to je cítiť...je jasne že je vačší
ale téčko je aj 3x drahšie
05.01.2012 - 14:59:26
00
Vidím, že Voyager je nejakou tvojou modlou, tak to nechám tak.
05.01.2012 - 17:12:30
00
kamos mal 5x tečko a 3x grand...všetko ma svoje pro a proti
grand velké obtokove turbo,žiadna dvojhmota,4kvalt mechanická prevodovka myslím matra rokmi overená čo vydrží 1mil km
nie jak kamo co ma ML za 2,5 mega a po 70tis km v riti
druhý volvo xc90 po 120tis km v riti automat

srdce hovorí sadaj v nedelu achod kupiť granda do reichu a rozum sed doma na prd ti dva autá :D
05.01.2012 - 17:18:41
00
Tčko je väčšie len vnútri, zvonka je to fakt kombík :) a km blížiace sa k 1M sú tiež možné.. ale to sú autá rv do 2000..
05.01.2012 - 18:00:28
00
trochu OT, ale preco sa tema nazyva motoristika ? Znie to skoro ako gymnastika :)

Ked uz tak motorizmus nie ?
05.01.2012 - 18:04:47
00
Asi preto, lebo si ju nezakladal ty.
05.01.2012 - 18:16:43
00
Hej, Chrysler ma super prevodovky, hlavne automaty, ktore sa kazdu chvilu kazia :D
05.01.2012 - 20:43:53
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up