ono u tempomatu záleží na akej ceste sa ide.. keď máš vela kopcov a za každú cenu sa ti snaží držať rýchlosť spotreba vie pekne vyrásť.. keď si to serinkáš po rovinkách tak je tempomat úsporná vec.


ja zo 400km ked idem domov tak 300km D1+R1 zvyšok okresky. 6,5l pri využití max. povolených rychlostí. S dieslom to je o 1l menej ale o 20-30 km vyššej rýchlosti po dialnici.
20.03.2012 - 11:23:10
00
no moc znizovat by uz neslo..ale kukalo sa na neho pekne :) (zial uz je prec ;( )

Prílohy:

16032011144.jpg
16032011144.jpg 226.76 KiB thumb_up0thumb_down

20.03.2012 - 11:26:34
00
to je vec pohladu :)

www.e90post.com
20.03.2012 - 11:29:12
00
Nie kompletná matematika. Celkové náklady na vozidlo zahŕňajú aj takú nemalú položku, ako rozdiel medzi nákupnou a predajnou cenou.
Diesel si lepšie drží cenu, ľahšie ho predáš. Samozrejme to hlavne platí pri nových autách, nie starinách.

no ako to bude u nových áut sa ešte moc nevie.. aktuálne nové auto s dieslom už má fičurínky typu DPF a pod s obmedzenou životnosťou, takže pri 100-150tis ho buď predáš alebo zainvestuješ tak cca 1500-2000, ak ho predáš zainvestuje nový majitel čo znamená náklady na neho a ten diesel sa zas tolko nevyplatí, resp bude dlhšia návratnosť..
mne by si diesel nepredal ani v akcií 1+1 zadarmo asi, takže predáš to lahšie luďom ktorí idú slepo po spotrebe (vw komplex :D)
okrem toho držanie ceny závisí skôr od značky než motoru, porovnaj nový a ojazdený umelo udržiavaný VW a rovnaký model od Forda, Francúza.. u jedného pri 3-5 rokoch cena 50% u druhého tak 30%..
a to o kvalite našej nafty platí stále..
20.03.2012 - 13:35:22
00
Pohybujem sa v tejto oblasti, takže viem aký je rozdiel predávať dieslové a benzínové auto. To, že ty to nechceš, a že nie si jediný, ešte neznamená, že si vo väčsine (koľko tvojich známych volilo SMER? :D ).
A snáď je jasné, že keď porovnávam predajnosť a držbu ceny, tak nemiešam hrušky s jablkami. Samozrejme, že inak sa správa 1,2 Polo a inak 2,0 HDi P608.
20.03.2012 - 13:55:41
00
[quote="CraObs] aktuálne nové auto s dieslom už má fičurínky typu DPF a pod s obmedzenou životnosťou, takže pri 100-150tis ho buď predáš alebo zainvestuješ tak cca 1500-2000, ..[/quote]

ak ti tak vadí filter ....NIE JE problém ho odstrániť ...
napríklad ...
a MÁŠ po probléme a € vo vrecku
(dokonca ešte možno aj znížiš spotrebu - ale o TO ti predpokladám neide)
:-)
20.03.2012 - 14:16:49
00
to v pozadi za tym ciernym baworom je ZiL? :D prisaham vacku ze hej,klasicka elektrocentrala na riadenie radarov typu BANAN a OBORONA :D
20.03.2012 - 14:29:59
00
veru ZIL, a teraz o spotrebe :D
20.03.2012 - 14:33:05
00
100 na 100 :rofl:
20.03.2012 - 14:33:51
00
ak ti tak vadí filter ....NIE JE problém ho odstrániť ...
napríklad ...
a MÁŠ po probléme a € vo vrecku
(dokonca ešte možno aj znížiš spotrebu - ale o TO ti predpokladám neide)
:-)

odstránením strácaš záruku (pri novom) a u niektorých áut je to dosť problém, nejde len o vymontovanie krabičky ale aj o preprogramovanie jednotky.. vymontujem ti to aj ja kludne, ale následné problémy si rieš ako chceš, funkčnosť ti žiadna firma nezaručí..
mimo to že môžu byť problémy na STK..
20.03.2012 - 14:40:03
00
A co tak benzinak prerobeny na LPG?
20.03.2012 - 14:49:41
00
CraObs
v jednotke je potrebne len "zablokovat" hlášku o "chybnom DPF"
čo nie je problem...
každý autoelektrikár s note a SW ti to urobí "na počkanie"
a STK tiež nebýva problém, ak nie je motor velmi vylágrovaný...
(ale vtedy vlastne býva aj tak ...)
a okrem toho získaš ešte niečo na výkone
20.03.2012 - 14:50:34
00
A co tak benzinak prerobeny na LPG?

Plyn patrí do kuchyne a do kotolne.
20.03.2012 - 14:57:40
00
misoR - kým je zakázané s tým parkovať v garážach je to pre niektorých dosť nevhodné (nemusieť ráno oškrabávať a odhrabávať a v lete aj v zime nasadať do 15° auta je k nezaplateniu).. ale chystá sa nejaká zmena mám pocit..

LL - tak keď je to tak jednoduché prečo to teda nikto týmto spôsobom nerieši? alebo ty osobne ho nemáš a spokojne už nejaký ten tisíc jazdíš?
20.03.2012 - 14:58:22
00
v jednotke je potrebne len "zablokovat" hlášku o "chybnom DPF"


Nie, nestaci, prepalit sa da jedine riadiaca jednotka u aut, ktore maju filter FAP

pri DPF sa musi filter aj realne vykuchat

FAP/DPF su v podstate to iste, ale lisia sa
20.03.2012 - 15:10:17
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up