Ja tam vidim, ze pisu o cene za tenzometricky senzor <1$ a celkova cena za komplet merac, ktory sa montuje na kluku <10$ .. dako sa mi to ale nezda, potom sa moze roztrhnut vreco s meracmi, barskde by som ich mohol namontovat .. na rajdy, merat prehnutie lavej aj pravej strany, aj sedadlo, atd :lol:
05.03.2020 - 13:36:31
00
Ako vidím, mihallko, vôbec si nečítal článok, na ktorý som dal odkaz ja. :hug:
05.03.2020 - 14:00:23
00
A nieco pre MageZ :lol: https://www.bikeandride.cz/2020/03/sram-g2-rs-a-r-druha-generace-na-dosah-vasich-prstu-tech-news/
05.03.2020 - 18:42:36
00
b&r je uz pomaly len promo zumpa, skoda, tie clanky su doslova necitatelne (napr. o DVO vidlach, kde tester ani netusil ako sa ta vidla nastavuje) :)

"Stabilní a jistý krok, minimální efekt měknutí či tvrdnutí, jistota i v dlouhých sjezdech (testováno třeba i ve Finale Ligure), vysoký brzdný účinek! Už na starší Guidy jsem si nikdy příliš nestěžoval, tak jako mnozí ostatní, SRAM G2 je ale pro mě špička toho, kam se SRAMácké brzdy mohou dostat."


zatial napriklad z PB

"However you look at it, SRAM’s G2 brakes simply seem out of place and should have been upgraded to Codes or something similar. Even with a 220mm rotor up front, the brake may be considered acceptable, but definitely not an excellent choice for the type of riding this bike is intended for. After long descents and especially at higher speeds the brake power faded noticeably, and the more time I spent riding them, the less power they seemed to deliver. Swapping to sintered pads seemed to help a bit, but not to the point of getting excited over them."


:D
05.03.2020 - 19:21:04
01
..ono je trosku rozdiel ked jeden testuje brzdy na trail bajku a druhy na 20 kilovom ebajku niekde v BC
05.03.2020 - 20:07:24
00
v com je to akoze rozdiel?
05.03.2020 - 20:09:27
00
zeby vaha a teren + styl jazdenia?
05.03.2020 - 20:10:25
00
MageZ: zial, je to tak .. b&r clovek pozrie, konstatuje, ze musi pisat tak, ako pise, lebo inak by uz nedostal nic na testovanie .. konstatovania su politicky diplomaticke :D .. castokrat sa bavim na niektorych konstatovaniach. A kedze poznam a jazdil som jak Guide RSC, tak Avid skoro vsetky ake boli vydane, tak viem co a ako, ak niekto niekde nieco pise.
05.03.2020 - 20:11:30
00


Naposledy upravil Hosť dňa 04.08.2020 - 02:34:12, celkovo upravené 2 krát.

05.03.2020 - 20:14:30
02
foobar mozno narazal na to, ze sice ebike je tazsi o par kg, ale jazdec o par desiatok kg :lol:
05.03.2020 - 20:19:27
02
Parádna univerzalita :muscle:
https://www.pinkbike.com/news/spank-announces-new-hex-drive-hubs.html

Prílohy:

p3pb18353718.jpg
p3pb18353718.jpg 47.6 KiB thumb_up0thumb_down

p3pb18353721.jpg
p3pb18353721.jpg 34.48 KiB thumb_up0thumb_down

p5pb18353779.jpg
p5pb18353779.jpg 136.06 KiB thumb_up0thumb_down

06.03.2020 - 08:29:40
02
Vektor, a ja ti poviem presny opak. Na ebajku je sakra citit ten vahovy rozdiel prave na brzdach. Na ebajku mam shigury s 200mm kotucmi, na endure jazdim mt520 so 200/180mm kotucmi a skor na ebajku by som si zelal este trocha vacsi brzdovy vykon aby sa to dalo porovnat s mojim normalnym bajkom...
06.03.2020 - 08:40:03
00
aká univerzalita? však stále sú to len náboje v 3 dĺžkach...135/142...148...150/157
06.03.2020 - 09:04:29
00
Zase keby bol v jednej veľkosti pre všetky šírky zadnej stavby, tak by si prišiel o všetky výhody boost-u, lebo príruby pre špajdle by boli pre ten najužší možný variant.
06.03.2020 - 09:05:55
04
no však logicky...
06.03.2020 - 09:14:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up