Lector FS UC je o niečo lahší, vel.M

Prílohy:

LFS.jpg
LFS.jpg 277.83 KiB thumb_up0thumb_down

10.10.2021 - 22:18:12
00
lubo_j napísal:
Nerobili to na pretekanie ale na sportove jazdenie po menej a stredne narocnych trailoch a dlhe dni v sedle. Tam pol kila navyse vobec nevadi. Ci niekto vyslape 10 minutovy kopec o 5 sekund skor alebo neskor je asi jedno.
Cielovy zakaznik asi bude mat aj tak od pretekarskej postavy par kil navyse.
Inak stale to bude asi lahsie, alebo porovnatelne a Ghost Lector FS a to je pretekarsky urceny stroj. Aj ten novy Spark je tiez dost tazky: https://www.brujulabike.com/nino-schurter-new-scott-spark-2022-in-detail/ 10,5KG to je o asi 700g viac ako seriovy S-Works Epic Evo. Ked Nino vyhra majstrovstva sveta na o kile tazsom biku ako jazdil par rokov dozadu, tak beznemu smrtelnikovi je prehnane gramarenie dobre len na "pohonkanie" pri pohlade na vahu.

Nový rám Spark je od S-works Epic Evo ťažší iba o cca 120g. Spark údajne váži 1.870g. S-Works Epic Evo 1.753g (veľkosť S). Spark však má 3 polohový Remote tlmič zatiaľ čo Epic Evo iba 2 polohový bez Remote ovládania a zdvih 110mm vs 120mm Sparku.
Bajk N1na Schurtera váži 10,44kg https://www.italy24news.com/sports/cycling/43262.html. Tu má však ešte ťažký 700g teleskop Reverb AXS. Teraz Scott team jazdí ľahší teleskop od malého švajčiarskeho výrobcu YEP Components model Uptimizer 3.0 https://yepcomponents.com/uptimizer-3-0-seatpost/?v=13dd621f2711 Navyše má bajku powermeter a to je ďalších cca 70 - 100g navyše.

Prílohy:

frm_S-Works_1753g.jpg
frm_S-Works_1753g.jpg 144.76 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Kristina dňa 10.10.2021 - 22:33:44, celkovo upravené 1 krát.

10.10.2021 - 22:20:38
00
Kristina napísal:
Nový rám Spark je od S-works Epic Evo ťažší iba o cca 120g. Spark údajne váži 1.870g. S-Works Epic Evo 1.753g (veľkosť S). Spark však má 3 polohový Remote tlmič zatiaľ čo Epic Evo iba 2 polohový bez Remote ovládania a zdvih 110mm vs 120mm Sparku.
Bajk N1na Schurtera váži 10,44kg https://www.italy24news.com/sports/cycling/43262.html. Tu má však ešte ťažký 700g teleskop Reverb AXS. Teraz Scott team jazdí ľahší teleskop od malého švajčiarskeho výrobcu YEP Components model Uptimizer 3.0 https://yepcomponents.com/uptimizer-3-0-seatpost/?v=13dd621f2711


No ja rozumiem, ze ten hmotnostny rozdiel nie je len v rame :) len hovorim, ze seriovy s-works epic evo s reverb axs ma o dost menej a aj ten scott by vedeli dostat keby chceli pod 10kg, ale asi vedia preco to nerobia.
Ale inak ta Yep teleskopka ma zaujila, ale chcel by som vidiet ako kombinuje ten joystick s remote lockoutom aby mu to nezavadzalo.
10.10.2021 - 22:33:22
00
Pod 10kg ten bajk nie je problém dostať. Je vážený s košíkom na fľašu a držiakom počítača. Výrobcovia taktiež udávajú hmotnosť svojich bajkov bez pedálov. Bajk musí byť postavený väčšinou na sériových komponentoch sponzorov. Nová vidla Fox F34 SC by ušetrila cca 150g a nová sedlovka Transfer SL je cca o 290g ľahšia ako Reverb AXS aj s ovládaním.
10.10.2021 - 22:50:12
00
Offtopic, ale ta YEP sedlovka ma zaujala. Maju to rovno pod brzdovou pakou.
Zaujimalo by ma ktorym prstom a do ktoreho smeru ju ovladaju, kedze je vsesmerova.
Kazdopadne originalne riesenie.

Prílohy:

Screenshot 2021-10-10 at 23.21.52.png
Screenshot 2021-10-10 at 23.21.52.png 1.46 MiB thumb_up0thumb_down

10.10.2021 - 23:23:36
00
Páčka funguje všetkými smermi a ovládať ju môžeš palcom aj ukazovákom. Ako ti vyhovuje. Sedlovka je zaujímavá aj tým, že si môžeš tokenami nastavovať výšku zdvihu. Momentálne pracujú s jedným talianskym garážovým výrobcom komponentov na ultralajt verzii teleskopu.
11.10.2021 - 08:08:54
00
Kristina no to si viem aj ja precitat, ze sa to da ovladat hocicim. Ale v tom konkretnom umiestneni ako ju maju jazdci Scott-Sram by ma zaujimalo. Najskor mi to vychadza na stlacenie ukazovakom, podobne ako brzdova packa...
11.10.2021 - 10:51:45
00
Ja by som povedal, že kľudne aj palcom, páčka je dosť pod riadidlami. Podobnú som videl aj pri X Fusion sedlovke.
11.10.2021 - 14:06:33
00
https://mtbs.cz/clanek/trek-top-fuel-2022-sbohem-x-country/kategorie/tech-news#.YWRQgN_agzQ
11.10.2021 - 16:57:13
01
https://zdopravy.cz/v-nizozemsku-vznika-nejvetsi-vyrobce-jizdnich-kol-na-svete-93919/?fbclid=IwAR2yahFdhLXUxPQQAXNYYPiU4BiYxZYlwuNy69VqTCJcSL_t7ziPKmwI-Gg
11.10.2021 - 20:05:45
00
lubo_j napísal:
a dlhe dni v sedle. Tam pol kila navyse vobec nevadi.

Vadi. Kazde kilo vadi. Ver tomu. Ale o to by neslo v principe .. skor sa mi zacina zdat, ze karbonovy ram za 3600$, ktory je tazky ako prasa na zakalacke, vyzera v ociach verejnosti ako hyper ultra super extra vec /taky SantaCruz za tu cenu bol o dost lahsi a urcite nevydrzal menej ako vydrzi toto/. Ze ma ISCG je jedno, naraznik sa da nahodit aj cez BB (okrem asi pressfitu :D), urcenie ramu neurcuje navarka na ISCG /inak ISCG05/, to je omyl. A zdvih 130mm tiez o niecom vravi, ze to nema ambiciu na light DH. No, na druhej strane treba povedat, ze taky Yeti SB4.5 ISCG nema a pritom je to ram , ktory si to aj pyta...
Celkovo sa mi inak zda, ze tazke prasiatka za vela penazi , o ktore by clovek okom nezavadil pred 10 rokmi, zrazu su hyper ultra bombove, lebo .. novinka ? Ci ? Akoze beriem, ze technologicke procesy , ktore postupne idu dopredu vylepsuju vela veci /kapsicku v rame ale naozaj nepotrebujem :D/, ale zial, pokial clovek nema motor, tak tie kila naozaj vadia. A nielen pri slapani do kopca. Rovnako ako tazka kazeta na kolese.
11.10.2021 - 21:38:08
01
lto kedysi bola aj trava zelensia, ze? ;)
Nabuduce sa by sa mi inzinieri z Treku poradit tu na fore s internetovymi expertami. Myslim, ze nie su sprosti a urcite vedeli ze je ten ram pomerne tazky ale asi vedia preco ho napriek tomu vydali. Na 100% som ale presvedceny ze ten novy Top Fuel bude jazdit o galaxiu lepsie ako porovnatelne biky z pred 10 rokov. Stavaju ho do kategorie spolu s Yeti SB115, YT Izzo, Santa Cruz Tallboy atd a tam vahovo v pohode zapadne. V ich sortimente maju teraz mozno trochu dieru, ale kto chce pretekarsky vyuzitelny bike na 120mm, tak si kupi Spark, Epic Evo, Lector FS, Scalpel SE... nie novy Top Fuel.
11.10.2021 - 21:54:12
03
veď ale to je úplne jedno... Povedzme si na rovinu, že Treka si aj tak vo väčšine prípadov kupuj ľudia čo na to majú a tí teda rozhodne nebudú riešiť pol kila sem a pol kila tam... :)
11.10.2021 - 22:06:08
00
Pol kila sa rieši na každom biku ak sa na ňom má jazdiť aj dlhšia trasa. Podstatné na tomto TOP Fueli a jeho určení bude hlavne to na čom bude obutý. Najlepšie na to mať 2 sady kolies. Jedny na ľahké XC pojazdy bez extra maratónskych ambícií a druhé na náročnejšie traily.
11.10.2021 - 22:13:50
01
lubo_j: o galaxiu lepsie ako porovnatelne biky z pred 10 rokov ? Ok, v poriadku. To je argument, na ktory nemam odpoved :rofl: .. ok, snivaj si dalej svoj sen o inzieroch z Treku :D A o Yeti SB115 plati to iste co o Treku. Za tie prachy si radsej kupim nieco, co je o kilo lahsie. Hoc aj 5 rokov starsie. A ver mi, ze sa mi na tom pojde lahsie. A nielen smerom do kopca. Ty trava zelena .. akurat v tvojej hlave :D
11.10.2021 - 22:15:38
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up