Fuha :o .. pekny bordel. Tak to sa necudujem. Akurat tomu utesneniu. To som v DT kolesach nemal ani za 20tisic km. Ze ty s tym jazdis v blate a spine a nebodaj aj v terene :D :D
03.12.2019 - 18:32:24
00
Jj mam tie zlozvyky :) blato, sajrajt, sneh, lad, piesok a obcas aj po asfalte ked musim ?
Nj ten servis som trochu flakal. Ale tak uz viem ze mavic = fajnovy jak k... na c...e
03.12.2019 - 18:43:28
00
Fuj, s Crossmax SL chodit do piesku a snehu .. barbar :D
03.12.2019 - 18:48:57
00
Snad koli tomu nebudem kupovat ine kolesa ?
Ci v navode bolo ze len za slnecneho pocasia vyhradne po suchom asfalte a nesmie fukat? Necital som ho :)


Naposledy upravil scarinko dňa 03.12.2019 - 18:50:46, celkovo upravené 1 krát.

03.12.2019 - 18:49:48
00
Ak sa o Mavic staráš, slúži dlho a dobre. Servisujem ho aj 2,3 krát ročne. Inak sa rýchlo porúča do ...
03.12.2019 - 18:50:26
00
No z cestnych som uz zistil ze ked to nevycistim a nedam novy olej kazdych 1000km tak robia bordel, made by france <>
03.12.2019 - 18:51:42
00
scarinko: tak bol to tak trochu vtip, ono su to krasne kolesa, lahke .. ze to az boli, ist s tym do blata. Ale piesok a sneh znici vsetko, takze ano .. radsej lacne sunty. Napr. novatecy. Tie vydrzia. /servis drahych kolies po jazdeni v takom vyjde mozno viac, ako sada lacnych kolies .. a nemusia byt ani nejak zvlast tazsie/. Ale priznam sa, trochu ma to prekvapuje, zda sa, ze to nema dobre utesnenie :(
03.12.2019 - 18:57:54
00
Jj pochopil som tu ironiu, tiez som dal na oplatku :) nemam druhe kolesa, uvazoval som par krat ze nieco splasim na zimu ale som si vravel ze na tych par jazd sa neoplati no ale tak asi bude lepsie nenicit ich. Nastastie mam dobreho kamosa co robi za 🍺 a na valiveloziska.sk mali black friday akciu na FBJ :)
03.12.2019 - 19:01:01
01
Da sa pobikovat, nehovorim ze nie. Ale ten sneh by mi bol milejsi :(
08.12.2019 - 13:29:54
00
lto napísal:
... To som v DT kolesach nemal ani za 20tisic km.

Ja naopak u MAVICu bez problémov a to im nakladám sneh, blato, voda. (no ráfiky u posledných vyzerali po roku ako moje staré MAVIC po siedmich rokoch) Made in Romania :(
No a Lukinove DT Swiss-i nás dohnali až k výmene náboja. ( neustále pískanie, škrípanie a 2x výmena ložísk za rok) Teraz tam má Novatec. No porovnávať moc nemôžem lebo už toho veľa nepojazdí.
... teraz pozerám že sme v téme o počasí :o
08.12.2019 - 17:20:40
00
Nevadi, Jezus na to prdi uz dlho, takze mozme zabordelit co len chceme .. idu Vianoce, tak .. :D

240tky mali zle tesnenie (modely do cca 2004), tie dalsie to trosku upravili, ale stale nic moc, taky AC to ma riesenie 100x lepsie. Ale pokial si ich neutopil, nevadilo to. Zato tie lacnejsie, kde su zapadky, tie su horsie. Mavic jazdim nie dlho, neviem posudit /ale SXka zatial drzia, akurat ma vytaca pukotanie spic .. ale stale uvazujem o XLkach :lol:/, ale maju problem so zapadkami, rovnako ako Novatec, ci Spank. Co sa tyka utesnenia, Novatec bol uplne bez problemov. Jedine co som mal problem bolo, ze mi zatieklo do predneho naboja (20mm oska), tam to bolo strasne zle vyriesene. Utesnenia zadneho naboja , tak tam kde som to dlho jazdil vyhrava zatial Novatec (tazky ocelovy, ale tie lahsie asi to iste) a American Classic. Co sa tyka zapadkoveho systemu, tak najlepsi asi American Classic. Ale Dtswiss system je super tiez. Zatial som jazdil Shimano (konusy LX), DTSwiss (niekolko), Spank, Mavic (4zapadky),Novatec, AC. Mavic ma ale zle riesenu volu v oske /da sa fixnut loctitom/, AC su na vahu, takze tak trochu chatrne, Novatec su bud ocelove tazitka, alebo praskajuce hlinikove osky. Konusy snad okrem starych XTR moc nevydrzia a Spank ma ten klasicky blby zapadkovy system /uz sa to prejavuje, musim to rozobrat a pozriet/. DTcko treba castejsie rozoberat a cistit .. ale da sa lahko, ani kazetu netreba dole davat :D.
08.12.2019 - 17:38:18
01
Čiže najrozumnejšia voľba je aj tak DT, či ako to mám chápať :) Ja zatiaľ z DT len dobre skúsenosti, predný náboj roky bez zásahu, v zadnom po rokoch sa ozýva ložisko - ale to cítiť len po vytiahnutí kolesa (nikdy som nemal v ložiskách žiaden bordel a to jazdím za každého počasia a bike umývam wapkou), 18z ratchet je tichý a len teraz nedávno po rokoch prvý problém s kúskom vylomeného zuba (je ich tam dosť aby to nejako vadilo). To sa týka 350 nábojov, terajšie 240 hádam budú podobné...
08.12.2019 - 17:56:36
00
Asi tak :) ... 240tky by mali byt rozdielne len vo vybrani matrosu na tele vonku a tym ich odlahceni /akura predny naboj, tam je 350tka o dost tazsia tusim/. Co je este problem, ze ak je v loziskach vakel a jazdi sa na tom .. nevadi to, po vymene lozisk bude nutne menit aj ratchet, ktory sa "vyjazdi" kvoli voli tak, ze po vymene bude preskakovat. Kolko ale to trva neviem .. ale ak clovek nosi nahradne, neni problem na vyjazde vymenit.
Vymena lozisk ale napr. u Mavic a Novatec je jednoducha, u DTcka je to narocnejsie.
Uvidime, co prinesie trh, ked vlastne skoro kazdy zacal ponuka ratchet po uvolneni patentu. Uz bude asi rozdiel len v materiale a hlavne presnosti obrobkov. Tam by som stale stavil skor na DTcko. Zatial som letmu v ruke napr. skusil cinsky ratchet a citelne boli lahsie, ako original.
Do DTcka sa bordel nedostava zvonku od osky, ale cez tesnenie na tele naboja, ako su spice. Ak sa jazdi celorocne a v bordeli, tak je dobre to cistit a servisovat viackrat do roka.
08.12.2019 - 18:03:37
00
uf ha - ak im toto vyjde, na vianoce budu cerstve jahody
www.shmu.sk
12.12.2019 - 08:18:00
00
no zatiaľ to vyzerá, že to tak bude...
12.12.2019 - 08:31:23
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Oblečenie a batohy)
keyboard_arrow_up