Jednoducho = ak hovoríme o oblečení na cyklistiku. Inde sa totiž oblečiem odhadom plus dáka vrstva navyše. Lepšie mať čo vyzliecť ako nemať čo obliecť.

Na bicykel beriem do úvahy skúsenosti z cesťáku = väčší nápor vzduchu ako v teréne na horskom. Vždy je tu dáky ten vietor, ale nikdy žiaden extrém. Pri bezvetrí sa stačí trošku rozopnúť. Roky pozorovania na vlastnej koži a fakt, že nosím už len zásadne cyklistické veci, ktoré dnes majú určité vlastnosti = čiastočnú odolnosť proti vetru. Pri kúpe nového dresu či ponožiek si ho pokusom-omylom musím správne zaradiť. Kedysi by som sa možno smial človeku, čo má tabuľku, čo si v akej situácii má obliecť. Dnes je to pre mňa na bicykel samozrejmosť a nemusím rozmýšľať, čo si obliecť. Pozriem a vidím. Ak náhodou predpokladám neskorý návrat a tým ochladenie, vezmem vrstvu navyše do vrecka (dres, kuklu na hlavu a pod.). Tak isto ak idem trénovať kopce (hore sa človek rozpáli a spotí a dolu ho riadne vyfúka). V tomto som bol samouk. Nik z rodiny sa cyklistike nevenoval a preto mi ani nevedel poradiť. Samozrejme v mojich začiatkoch som neraz vymrzol či sa potil ako kôň. Svoje prvé cyklistické gate som mal až po rokoch vozenia sa na bicykli po skúsenostiach "zarezaného švu gatí do kože". Neboli prachy, nebola výstroj. ;( V šušťákoch za pár šušňov sa zle jazdilo.

CraObs. Všeobecne: Nieje jednoduchšie spýtať sa, prečo má niekto odlišný názor (a vyčnieva z radu), namiesto toho hneď mu vnucovať názor väčšiny alebo ho dokonca urážať a vyhlasovať za ...píp?

Každý robí chyby a ja tiež. Fórum je aj na to aby si ľudia o veci pokecali a nie hneď niekoho vyhlásili za "kacíra" a bez súdu ho upálili.
;)
09.02.2012 - 18:18:57
00
Jednoducho = ak hovoríme o oblečení na cyklistiku. Inde sa totiž oblečiem odhadom plus dáka vrstva navyše. Lepšie mať čo vyzliecť ako nemať čo obliecť.