CHlapci.

Mám na koniec tento bike: http://www.schwinn-bikes.cz/schwinn-kola-2012-krosova-kola-searcher-searcher-elite

Láska na prvý pohľad s bike-om som spokojný, na moje behanie presne stačí.


Čo ale nestačí je posed resp, vystreté ruky, ktoré po cca 5km, začinam cítiť.

Som v tom uplpny začiatočník, preto poradte ako to vyriešiť.
Uvažujem aj o rohoch , len neviem pačia sa mi tie origop gripy, ktore dobre sedia do ruky nerad by som o nich prišiel., ale takisto aj o predstavci.

Skrátka, potrebujem aby boli riaditká bližšie k telu, aby neboli vystreté.

poradte ktorý predstavec by sa na to hodil, tak aby pasoval, aj esteticky.(su take čo sa dajú regulovať)


(a ešte sedadlo.............fakt z tohot boli ved viete čo ....)



ďakujem.
30.06.2013 - 20:28:46
00
To sa ti neda jednoznacne poradit. Kazdemu sedi ine sedlo. Tiez musis obvykle vyskusat aspon zopar predstavcov aby si nasiel ten spravny :)
30.06.2013 - 20:46:10
00
ok, ale len mi povedz , či sa mam zamerať skor na tie bez možnosti zmeny uhla? čo tym ziskam sklon riaditok?
30.06.2013 - 21:04:48
00
este jednas vec, ako poznam , dlžku sučasneho predstavca.Ten udaj. (Schwinn S1 Sport Alloy, 31.8) je asi priemer nie?

AKu dlžku má , ja som namerla 150mm, meral som od okraja po kraj.


toto: http://katalog.longus.sk/znackove-produkty/longus/longus-predstavce/predstavec-nastavitelny-setup-28-6-31-8-110mm-0-60-cierny/c31000000601p708251.html#lightbox[produkt]/0/


by nebolo ono?
30.06.2013 - 21:18:18
00
Ano to je priemer. Ked si na biku moc natiahnuty tak nekupuj 110mm predstavec. Mne osobne pomohla vymena za 60mm :)
30.06.2013 - 21:37:12
00
viliam ja to po tvojom udaji o 5km vidim trochu inac. je to moc skoro na problemy co opisujes. kolko mas na tom biku najazdene? a kolo najazdis cca mesacne?