Ja by som jazdenku za 10 a viac tisic nebral, to uz radsej nove auto so zarukou a pekne si zabehnem motor sam aj s prvou vymenou oleja po 3-4000 km a mam istotu. Dnes da kazdy za auto pomaly 20 tisic, prip. aj 35-40, a potom z nevedomosti alebo lakomosti jazdi na jeden
olej 20-30 tisic km podla intervalu nastaveneho vyrobcom. Vsak ale moze, lebo to preda skor, nez to zacne mat problemy.
Jazdenku za take prachy jedine ak by to bola naozaj seriozna ponuka a poznam majitela / historiu auta. Na moj vkus je to uz dost penazi na to, aby som riskoval problemy.
A ad tie nove:
Dacia ma dost nedotiahnutych detailov a ide vyslovene na cenu, plus by som sa v dlhodobejsom horizonte obaval korozie kedze s tym mavali problemy a neverim, ze sa to zasadne zlepsilo. Cize to len ak ide o kazde euro a co najlacnejsiu prevadzku - ponukaju aj tovarenske LPG. Ale po kupe dat osetrit dutiny a podvozok ak si to clovek chce nechat x rokov.
Ja by som zvazoval ten Fiat Tipo hatchback s atmosferickym nepriamovstrekovym motorom 1,4 l a 6 rychlostnou prevodovkou za 12 190 €. Priestranny dost, kufor velky, vo vybave ma uz vsetko co treba (klima, tempomat, bluetooth handsfree, vyskovo nastavitelne sedadlo, laktova opierka) a aj vyzera celkom dobre. A dokonca este aj Start-Stop vypne clovek tlacidlom len raz a uz sa sam znovu nezapne (ak nezmenili firmver).