dobre by bolo najskor vyspecifikovat, kolko km rocne nabeha alebo na kolko rokov to planujete pouzivat. take tie Matador, Nokian, Barum .. to jednu sezonu uplne krasne zvladne, ale po lete sa niekam stratia dobre vlastnosti, a druhy rok sa klzes. Zase take tie premium ako Michelin, Pirelli, GoodYear su sice nasobne drahsie, no daju sa jazdit par sezon a deru sa pomalicky. Na pocudovanie su dobre gumy tie japonske Yokohama, ale v tom tvojom rozmere aj Bridgestone. Horsie je ze kazdy rok je ina zmes, kopyto a to co super islo posledne 3 sezony, moze byt terza po novom uz uplny shit. Preto ak to niekto ma na domace cesty, par tisic km za sezonu, lepsie dat uplne nove a kazdy rok dat opat len uplne nove gumy nizsej ci strednej triedy. Vzdy ich po jednej sezone vies strelit, nebudu este vyslahane a neruinuje to rozpocet. Najde sa stale niekto kto ich kupi.
Ak vsak jazdi dialnice a svizne, minimalne tie Conti ci Fulda by som premyslal.
jazdí dosť tuším min rok 18tis...
ale to jazdíme na nom aj do CR k rodine, či do TN , do ta3 a pod v lete nejake HR...
prešla si 206kou, BMW, 320 či M3, Focusom čo derem ja pracovne, a teraz pažout 5008 MPV 2L-HDI
preto požaduje gumky s dobrým gripom, v zlých podmienkach....
nokian nie, mal som WDR4 ,
grip celkom ušiel v snehu ale nepresvedčili,a boli nachylne na prerazenie.. dve som zrušil...
Kleber krisalp tiež moc nepresvečili, po odporúčaní kamoša z alp. boli take nemastne neslane, univerzalky, na všetko ale priemerné