nóó z tou úsporou prevádzkových nákladov prerábkou na plyn opatrne-už som videl pár motorov,ktoré si po "ušetrení" nákladov na palivo vypýtali pár 100 eur,v horšom prípade aj hodne viac ako pár 100 na repas hlavy- spálené/zaklepané ventily,áno benzín stojí viac,ale ak sa to pototo,potom len začína sranda-nepojazdné auto,repas hlavy,atď ...
iste,sú motory,ktoré to zvládnu,iné nie-treba si to dôkladne preveriť
Ked setris na samotnom palive netreba setrit na log systeme, netreba setrit na tom kto ti ho montuje a taktiez netreba setrit na samotnom plyne...
Lebo ano ked niekomu nestaci ze jazdi na lacnom palive a este si vybera tie najpochybnejsie
pumpy len aby usetril par centov este navyse, prerabku zveri do ruk nejakemu jozkovi od vedla a da tam najlacnejsi splynovac tak ano to si vyslovene pyta pruser ?
Noo a potom su tu este taky experti (a v lpg skupinach ich nieje malo) co menia filter plynnej fazy (odporuca sa kazdych 30,000km) raz za 60,000-100,000km ????