No, mozme sa domnievat, ja tipujem podobne ako vy. Ale ak sa nemylime, potom je tu Octavii s benzinom a manualom zbytocne krivdene (niezeby tsi mali nejaku extra povest).
22.10.2021 - 19:50:57
00
Ja som mal dieslovu s dsg a žiaden z týchto problémov som za 100 tisíc km nemal :D išiel do nej len olej a nafta. Takže za mňa to je v pohode auto. Ale bol to dvojliter, nie 1.6 a predal som ju s vyše 240t km na hrbe.
22.10.2021 - 21:02:37
00
Svagrovi prdol rozvodovy remen na octavke 120000 km( skodovka to uznala ako reklamaciu meni sa motor).
22.10.2021 - 21:14:44
00
1.0, 1.2, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 2.0 ???
22.10.2021 - 21:25:24
00
Myslim ze 1.6 tdi
22.10.2021 - 21:38:30
00
1.6 tdi 85kw m5. Prqskmuta spojka narazila do hriadeľa a rozmlatila aj prevodovku. Chyba elektriky prdol štartér,alternátor rozvádzacia poistná skrinka a baterka, - uznané servisom .chyba šitia sedačky následne rozparana sedačka a poškodený bag. Prasknuté pruziny- jazdím 90 perc sam, max 2 ja uznané servisom
22.10.2021 - 21:49:58
00
Keby tie skodovky aspon lacne boli… :)
22.10.2021 - 22:09:39
03
su, na operak pre firmy. sukromnym osobam sa neoplatia. s 2.0tdi dsg zatial ziadne problemy. nova 2.0tdi evo je dost skok oproti predoslemu modelu. zivsi, tichsi, uspornejsi. lepsie si rozumeju s dsg
22.10.2021 - 22:15:11
00
Pri predoslom modeli bol pri rozumeni si s 2.0tdi rozdiel medzi prevodovkami DQ250 a DQ381. Aspon tak citam, zvazujuc okusit koncern v podobe Passatu B8… Mate niekto nejake skusenosti ci cenne rady ohladne tohto modelu? Dvojlitrova turboropa so vsetkymi ***** (dpf, adblue), 2018+, 7st automat, vybava by mala mat ergosedadla, ledsvetla, vyhrievane sedacky a frontasist (ci ako nazyvaju nudzove brzdenie). Cuvacie aspon senzory (snad maju vsetky?), idealne aj s kamerou. Ostatok mi je fuk.
22.10.2021 - 23:33:19
00
Všetko toto majú u nás strediskami, všetkým klakaju zadné brzdy,inak bez porúch
23.10.2021 - 00:05:35
00
DQ250 je 6 stupnova, aj tych je viacero verzii podla sprevodovania - napr ja som mal tkau, kde bola kratsia sestka a na dialnici pri 130 tocilo takmer 2500 otacok, ale od 2016 ci 17 bola upravena a uz tocilo len okolo 2100. DQ381 je 7 stupnova, viac znesie, lebo ju ma jednak aj bitdi, tusim aj tiguan a aj multivan ju pouziva. V rozmedzi nejakych otacok je mozny "overboost" alebo ako to nazvat na 500NM, inak je k dispozicii 400.

S adblue moze byt problem (nie kvoli momentalnemu nedostatku :) ) - otcovi menili riadiacu jednotku adblue, pretoze mu to stale hlasilo, ze za 1000km nenastartuje, ked nedoplni adblue. Bud pomoze aktualizacia softveru, alebo vymena jednotky. Pri dolievani tiez treba liat tolko, kolko pise pocitac, lebo v nadrzi nie je plavak ale nejaky senzor a ked sa preleje, nezisti, ze sa adblue doplnilo. Inak ziaden problem...zadne brzdy su klasika u koncernovych aut s elektronickou parkovacou brzdou, teda hlavne ked sa neda spravne oblozenie alebo sa zle spravi zakladne nastavenie pri vymene. Potom to mierne pribrzduje, teda dosky idu skor do prec a zadne kolesa sa zahrievaju. PReto to treba po vymene po nejakej dobe skontrolovat aspon dotykom, ci sa zadne kolesa nehreju oproti prednym viac.

Hlavne vyberaj auto bez panoramy :) S tym su len starosti, treba to pravidelne mazat, pocas jazdy sem tam cosi zapuka, zavrzga...uz som videl aj fotku prasknutej pano strechy, ked bola zatvorena. Podla mojho nazoru zbytocna vec.
23.10.2021 - 01:10:36
00
BiTDi 7DSG 204HP v Multivane ma 450Nm . Ten novší automat znesie oveľa viac . Prejaví sa to okrem iného aj schopnosťou vozidla ťahať väčšie bremena bez poškodenia hnacieho ústrojenstva . Môj známy dovozca aút tvrdí , že najlepšie sa mu ťahalo auta na vozíku so spomenutou špecifikáciou .
23.10.2021 - 07:58:19
00
Tiguan, Kodiaq, Multivan a predpokladám že aj Tarraco používajú/-li DQ500 ktorá znesie oveľa viac a vždy bola 7 stupňová, mokrá (do cca 500-600Nm). DQ381 je 7st náhrada za 6st DQ250 (do cca 350Nm).
23.10.2021 - 10:45:39
00
Presne tak , a Vaculík Vám dá ešte podrobnejšie info ⬇️

thumb_up1thumb_down
23.10.2021 - 10:56:37
01
Ta novsia 381 by mala byt odolnejsia ako 250, aj Vaculika som to tusim pocul spominat. Aj ked v max torque sa lisia mierne, 400 vs 430 tusim. DQ500 je super, ale nedavaju to do pre mna uzitocneho auta. Bud moc velke (Multivan), alebo moc vysoke- SUV mi netreba. Jedine “SUV”, ktore by som ocenil, je Outback, ale ten by na dialnicne dochadzanie do prace trochu minul ucinkom.
23.10.2021 - 16:15:31
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up