No, ako moj mondik, je uz 2 mesiace v servise, lebo som pri cuvani suchol spodok narazniku :D fest blba nahoda a do toho korona ale aj tak. Som ciarka do blbej statistiky

Inak, k tym motorom. Stare tddi od fordu bol nezmar. To slo na vsetko, aj repkovy olej, za studena vrcal ako traktor, ale siel. Aj ked je fakt, ze stare fordy zvycajne hnili skor ako sa stihol motor pokazit. Kolega ma este stale prveho focusa a nestara sa o to auto absolutne vobec a fur ide. TDCi su uz nachylne na cistotu paliva. Commonrail sa lubi upchavat a potom je uz zle.


Naposledy upravil 110mat110 dňa 13.11.2021 - 15:23:51, celkovo upravené 1 krát.

13.11.2021 - 15:15:28
00
scarinko napísal:
No len ty ako automechanik si vies svoje veci pozriet, zdiagnoatikovat a pripadne aj opravit, zadarmo. Ked to zoberiem z pohladu toho 1.6 tdci z focusu tak aj ked mam kamarata mechanika a ceny mam lepsie stale vidim ze do toho slo neskutocne mnozstvo prachov ktore by do benzinu ani nemali kam ist. Dpf, egr, turbox krat, ta hadica k turbu snad uz asi 4ta alebo kolkata. Stale to auto vraj cuka a trha. Riadiaca jednotka sa tam riesila. Cakam kedy odide tie strekovace predrazene. Kazda blbost na tom forde je draha. A 2.0 to je v podstate rovnaky motor len s vacsim objemom. Jediny dovod preco to auto nie je zosrotovane alebo predane nejakej zgerbe je ze ma gulu a segra potrebuje este vozit na barak strk a podobne somariny

ale ty máš ***** motor fordacky, nie ako ja pežotacky vo focuse, to je rozdiel, fordacke motory su plne na hovno, zato pežotacke su krasne držaky ... preto sme aj dalsie auto brali pežota s 2litrom HDI.....na prvom motore mám 213 tis ,na druhom 116tis v podstate bez nakladove, ak nerátam klasický potrebak, a na forde rozvody po 160tis
13.11.2021 - 15:22:44
03
Hej ale kolko ty jazdis. Urcite 7km tam 7 spat. A po meste po par km. Na to je uplne idealna nafta s dpf. Proste naftu so vsetkymi jej ficurami v aute nechcem.
13.11.2021 - 17:15:01
00
ono, aj priamovstreky benziny nie su moc natesene z jazdy po meste, ale bohuzial, nepriamovstrekov uz moc neni, ak este vobec nejake su ako nove...
13.11.2021 - 17:16:53
00
Nejake su ale len slabe ktore este asi splnaju nejaku normu EU cize vlastne ako keby nic.
13.11.2021 - 17:20:39
00
Ja mam vo Focuse ten pezotacky tdci. 1.6 aj s DPF filtrom. Skoro 220 000 km. Doteraz som menil len alternator, co sa pokazil.
Teraz pred mesiacom som menil spojku a s tym aj dvojhmotak - ale to je jedina vacsia oprava a ocakavana. Keby som sa ho chcel zbavit do roka, dvoch tak tu spojku neriesim. Ale auto chcem aby ostalo v rodine. Nic mu neni.
Tie focusy maju zle meno, lebo sa jazdenky predavali s vysokym najazdom a stocene. Potom samozrejme vyzeral ten motor, ze nic nevydrzi.
13.11.2021 - 17:31:15
02
a neni tu nikto kto jazdí frantikov v benzíne? že by dal nejake skusenosti?
13.11.2021 - 17:33:28
00
Ale neviem preco na to tak tlacis. Ona sama nechce franticke auto a ja ju v tom len podporujem. Pacia sa jej skodovky, kie, hyundai.
13.11.2021 - 17:38:26
01
a co mitsu?
13.11.2021 - 17:40:36
00
Nic mi nevyhodilo tak neviem ci nejake modely maju. Posledne co evidujem bol lancer ktory som kedysi chcel a potom nejake ASX co je ako SUV ale ked zadavam filter do vyhladavania tak mitsu nevypluje ziadne.
13.11.2021 - 17:44:04
00
stale maju nepriamovstrekovy benzin, lancer 1.8 som jazdil 5 rokov- bezudrzbove auto.
13.11.2021 - 17:46:39
00
Lancer som chcel dakedy tiez, ale bol to iba 5kvalt
13.11.2021 - 18:01:52
00
Pocuvaj, ked nechce francuzske, tak jej pozri Daciu. Ta neni francuzska :)
13.11.2021 - 18:05:52
03
Tak dik 😁
13.11.2021 - 18:23:16
00
Ako bez srandy, nové Sondero alebo Duster s 0.9tci, resp aj v kombinácií s LPG, super jednoduché spoľahlivé autá…nepriamy vstrek, všetko overená a jednoduchá technika
13.11.2021 - 18:53:51
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up