pri cene auta za 100K ma aky vyznam jazdit na elektrinu? za 60k mas auto na tej istej urovni, nemusis sa bat kde ti dojde stava a ci tam bude moznost nabit to...a 40k neprajazdis nikdy aj ked to bude zrat 15L, takze este sa zvysi nieco na pivo...
07.02.2015 - 13:54:46
01
No, tak som dnes konecne poriadne otestoval toho Yetiho 1,2 TSI a musim korigovat / spresnit info. Sestka je podla mna pouzitelna az od tachometrovych 70 km/h (1500 otacok) a aj to je samozrejme este stale uplne spodna hranica a len na rovine (aspon podla mojich usi). Mozno s prazdnym autom by to bolo viac v pohode, testoval som to s plnym.

No a este otacky na sestke: Pri tachometrocych 130 toci 2900, pri 140 toci 3100 a pri 150 toci 3300. A pri zapnutom tempomate a tachometrovych 130 ukazoval palubny pocitac pri nalozenom aute a zimnych gumach aktualnu spotrebu okolo 8,5. Celkom dost na moj vkus, ale tak ma to o dost väcsiu celnu plochu nez bezny kombik a tie zimne gumy a plne auto robia tiez svoje. Ale pod 8 to asi nebude ani na letnych gumach s prazdnym autom.
07.02.2015 - 18:51:14
00
Ak chceš ísť na spotrebu, na diaľnici je ideál tých 110, myslím, že by si sa pod 8 v pohode dostal.
07.02.2015 - 19:23:06
00
1,2 TSI je v jetim nieco ako atmosfericka 1,4ka v prvej oktavii alebo 37kW jednoliter vo fabii. Vyrabalo sa to, ale jazdit s tym IMHO rozumne nejde.
Mimochodom, moje atmo 1,6 Picasso si pri 130 tacho v pohode pyta 9 litrov. Pri 150 tacho to lezie cez 13 :-D
To iste auto s turbodechtovym dvojlitrom to zvlada zakazdym pod 8, akademickych 110 ide za 5,5.
07.02.2015 - 19:55:44
00
nuz moj 2.0 tdci pri 130-140 na dialnici papka 6-6,5 l
07.02.2015 - 20:16:54
00
Axel, tak to sa velmi mylis. Praveze rozumne sa s tym jazdit da uplne bez problemov. A vdaka turbu je to aj celkom pruzne. Nic viac na bezne cestovanie netreba. Ale naco debatovat, ked si shopny prirovnat 77 kW v aute s hmotnostou cca 1300 kg ku 37 kW v aute s hmotnostou cca 1000 kg...
07.02.2015 - 20:30:20
00
vývoj nezastavíš,moja stará rachotina ( Passat B5 1,9 TDi rotačka 66kW kód motora AHU ) žerie skoro 6l/100 km ,keď tlačím "podlahu" ... dá sa aj za 5,ale pomaly-max 130 ...
07.02.2015 - 20:33:28
00
8,5 pri 130, styri hrnce a 77kW :D a 1300kg...pri 2 a jednotretinovom nasobku objemu tohto motora, 150kW a minimalne 2200kg (urcite aj viac, kedze pohotovostna hmotnost je takmer 1800kg) s 5 pasaziermi+batozinou urobim pri 130km/h 10 litrov na 100km. Tak aky zmysel ma takyto maly motor? Aku ma efektivitu?
07.02.2015 - 23:45:34
00
Benzín,84kw,objem 1.5 , spotreba priemer 6 - 6,5,keď silno človek chce aj za 5litrov, rok výroby 98, hmotnosť 1080kg - - - The Power of Dream ( kde sú nemci) :D :D
08.02.2015 - 00:02:58
00
To je civic vtec co? Problém s tým autom je, ze to musíš točit, aby sa nieco dialo lebo to ma 130NM a je to riadne skapate na nízkych otáčkach.
08.02.2015 - 02:50:53
00
pri 2 a jednotretinovom nasobku objemu tohto motora, 150kW a minimalne 2200kg (urcite aj viac, kedze pohotovostna hmotnost je takmer 1800kg)


Mal som moznost natocit par tisic na podobnej hracke.
210kW, 3,6 V6 atmo, automat, 4x4, celorocne gumy, vyse 1900 pohotovostna a 2000 km trip sme vo stvorici s batozinou vyslopali za 10,5 litra nizkooktanovej zbrndy, pricom sme to hnali cez sedla vo vyske 2400 nad morom. O eko jazde tazko hovorit, ked s tym jazdis prvy raz v zivote a spotrebu naozaj neriesis, obzvlast na automate s tempomatom a zapnutou klimou.

Akoze rad by som tento pripad porovnal s naturbovanou kosackou, ktorej sa otackomer nepohne nad 2000.
Ano, na druhej strane to v zasade v ziadnom rezime pod 10 neslo, kdezto kosacka vie ist aj za 4. Aj kvoli tomu sam jazdim 90 zriebetkovy familywagen. No taketo parametre su dobre akurat na to, aby som nebol brzda premavky a videl na palubaku cisla zacinajuce 5-kou. Akonahle sa chcem kusok poponahlat, leti no nahor. A to bude platit o kazdom vysoko fukanom motorceku.
08.02.2015 - 08:02:03
01
To je civic vtec co? Problém s tým autom je, ze to musíš točit, aby sa nieco dialo lebo to ma 130NM a je to riadne skapate na nízkych otáčkach.


Tak samozrejme, každý keď kupuje auto tak vie na čo to potrebuje a vie o tom aute niečo(aspoň si myslím), skapaté no takto, máš pravdu sčasti ale ten motor bol presne na to aby bol ekonomický čiže má dlhú prevodovku, a preto je lenivšie, aby sa dostalo do otáčok, max výkon dosahuje pri cca 6500ot/min čo je logické že ho treba točiť, tie motory sú nato stavané samozrejme s pravidelnou klasickou údržbou, pokiaľ človek chce človek silnejšie auto tak si ho nekúpi logicky :D , a keby chce aby ten výkon mal pri nižších otáčkach tak tam dá prevodovku kratšiu s 1.4 , nie je to motor na úpravy a pod. na to sú iné ..(D16,B16, B18,H22,K20,K24,..)
08.02.2015 - 10:25:35
00
To je civic vtec co? Problém s tým autom je, ze to musíš točit, aby sa nieco dialo lebo to ma 130NM a je to riadne skapate na nízkych otáčkach.

Gradácia výkonu a kopanec v 2/3 spektra otáčok má svoje čaro. A hlavne nepoľavuje.
10.02.2015 - 14:01:14
01
Sevas ľudia, neviete ci sa mi do mazdy3 model 2003-2008 do kufra zmestí kočík a vybava pre jedneho potomka... ?
10.02.2015 - 17:50:08
00
ach jaj,nie je kocik ako kocik
10.02.2015 - 17:55:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up