JoKo: toto o tej Kooperative som pred par rokmi pocul tiez. Servis uz nechcel ani robit auta, ktore mali nu toto poistku.

Hate is personal, critism (when conducted constructively) is not. Appropriate critism is essential as it is part of the refining process. “Ah, this dish is good but it needs a bit of salt”. You don't hate the dish, you're offering critism to improve upon it. It is important to provide constructive criticism rather than debilitating critism.

10.03.2019 - 13:31:31
Mne online kalkulacky aj chlapik z ovb ponukli cenovo najbliziu ku koop tusim generali, cenovo 130 vs vyse 200. 70+€ navyse za poistenie, ktoreho plnenie garantuje zakon, davat nechcem. Mozno ked raz budem velky a bohaty.
10.03.2019 - 13:37:41
S autom som zatiaľ nič neriešil, ale s domom som bol pri plnení nadmieru spokojný v koop.
10.03.2019 - 14:25:43
Hazard napísal:
Tak ja budem mať Tototu Corollu, čo si myslím, že až tak dráždiť nebude. Ale som myslel, že je to drahšie...

Na Corollu nepotrebuješ žiadne dalšie zabezpečenie, jedine že by si dával havarijnú kde to je často podmienka
Ani nejak nie som zástanca aby sa niekto vrtal do elektroinštalácie
10.03.2019 - 16:01:43
JoKo napísal:
Nezávidím ti poisťovňu... Na začiatku roka som mal poistnú udalosť. Po oprave mi zavolali zo servisu, že auto je hotové, faktúra poslaná na poisťovňu, mám si pripraviť xyz Eur na doplatenie spoluúčasti. Na druhý deň mi volali, že peniaze z poisťovne sú na účte. Keď som preberal auto, tak som sa opýtal, či to vždy takto fičí. Technik mi odpovedal, že nie... Na dvore im stojí už druhý týždeň hotové auto, peniaze z poisťovne nechodia... Z Kooperatívy.

Preto v niektorých prípadoch nie je najvýhodnejšia najlacnejšia poistka.


akosi nerozumiem preco kvoli tomu, ze peniaze nechodia, stoji auto v servise ...
vsak normalne to bezi tak ze ked servis skonci opravu, zasle poistovni fakturu a poistovna po odsuhlaseni vystaví servisu KRYCÍ LIST ... to prave kvoli tomu aby si majitel mohol auto po zaplateni spoluucasti servisu, hned zobrat ... a necakat kym dorazia peniaze servisu na ucet ...
a to ani nehovorim o tom, ze servis nevykona na aute ani prd bez toho aby to poistovna odsuhlasila ...
takze tu asi chybaju dost podstatne informacie o tomto pripade, lebo toto nie je bezny jav v ziadnej poistovni, aby majitel auta cakal po oprave tyzdne aby si auto prevzal
10.03.2019 - 16:24:37
..... mlčať "zlato" 2 x
10.03.2019 - 19:59:45
Páni, nedávno sme mali v práci debatu o benzínoch na pumpách, že na každú pumpu sa v podstate dovezie rovnaký benzín a potom si už každá pumpa zamiešava rôzne prísady a aditíva. Na to jeden kolega hovorí že on vždy tankuje do plnej nádrže....ale zamieša do nej prémiové benzíny z troch púmp. Napr. 20 l zo Shellky, 20 l zo Slovnaftu a nádrž doplní prémiovým benzínom z OMV. Má to význam ?

99,5 % cesta . Ostatok dochádzanie do práce a MTB .

11.03.2019 - 07:01:48
pobavil na pondelok rano :D
11.03.2019 - 07:16:17
winter78: akoze chce mat vsetky mozne additiva pre lepsi pocit ?

Hate is personal, critism (when conducted constructively) is not. Appropriate critism is essential as it is part of the refining process. “Ah, this dish is good but it needs a bit of salt”. You don't hate the dish, you're offering critism to improve upon it. It is important to provide constructive criticism rather than debilitating critism.

11.03.2019 - 07:19:20
:D :D :D tak totok bolo fakt dobré... to si naozaj myslí, že tam na pumpe niekto niečo primiešava??? (a jak si to akože pánko predstavuje... že tam niekto niečo naleje z fľaštičky a lužičkou pomieša v 20 kubíkovej nádrži) tie nádrže sú uzavretý systém s cirkuláciou pár... čo sa privezie, to tam je...

pre benzínový motor je rozhodujúca kvalita toho paliva... aditívum môže byť len plus, ale pokiaľ bude samotný benzín v poriadku, tak tam netreba nič pridávať... a hlavne tie biohujeroviny... to je to čo nám dodrbáva motory... a ešte priamovstreky...

--- === as mad sa possible === ---

11.03.2019 - 07:26:28
lto...asi áno. Neviem :) . Iný kolega zasa neprešiel cez emisnú kontrolu tak namiešal rovnaký koktejl z týchto benzínov a prešiel ako nič :) + ešte kúpil samostatne nejaké aditívum a nalial aj to do benzínu pred emisnou.

99,5 % cesta . Ostatok dochádzanie do práce a MTB .

11.03.2019 - 07:30:12
madbugie: primiesava sa, to je naozaj tak (alebo sa primiesavalo .. neviem ako to funguje dnes). Akurat ti nepoviem presne kedy a ako, mozno pri naplnani tanku. Benzin sa zvykne vozit zo Slovnaftu, ale blizko hranic sa moze vozit aj z Rakuska, Nemecka, atd. Ale zaklad je presne toto .. minimalne u vysokooktanovych Shell (inak svojho casu, ked som ich skumal bol najhorsi), OMV, Blue, atd.

winter78: ako o additiva nejde, to nejako funguje, len ma pobavilo, ze kvoli tomu chce chodit na 3 pumpy zakazdym. Ale co sa tyka emisky, tak to by chcelo vidiet pred a po protokol, v com sa to lisilo. Urcite nejaky efekt to bude mat, ale nepredpokladam, ze nejak velky, hladal by som skor problem v spalovani daneho auta, normalne to musi prejst aj na obycajnu 95tku.

Hate is personal, critism (when conducted constructively) is not. Appropriate critism is essential as it is part of the refining process. “Ah, this dish is good but it needs a bit of salt”. You don't hate the dish, you're offering critism to improve upon it. It is important to provide constructive criticism rather than debilitating critism.

11.03.2019 - 07:37:33
niečo na tých prémiových palivách bude,v piatok som bol na STK + EK z VW Golf,r.v. 2015 bluemotion diesel CR110 Kw,technik pri meraní emisií motor vytáčal ako sa patrí :D výsledok merania-dymivosť 0,0 najazdených 150 000 km,celkom ma to prekvapilo,v akej kondičke je výfukový systém-vraj majitel tankuje výlučne OMW MaxMotion diesel ...
ja do svojho veterána Seat Alhambra 1,9 TDiPD 96 kw tiež tankujem len túto naftu,vyzerá to tak,že oproti bežnej nafte je chod motora kultúrnejší,ani pri vytáčaní do kopca nezadymí,a to má najzadené odhadom cca 400 000 km(na tachometri optimistických 225 000 :) )

čo nevyšlapem,to vytlačím,čo nevytlačím,to vynesiem

11.03.2019 - 08:14:00
Môžem potvrdiť, že na OMW MaxMotion diesel ide služobná OOOO tichšie a cca o 0,5L/100km nižšia spotreba oproti bežnej nafte. Motor má našlahaných 331t km.
11.03.2019 - 08:46:55
Ak je otazka, ci 100oktanovy benzin je lepsi ako klasicky 95, tak odpoved je jednoducha. Je. Ale prejavi sa to skor u turbo a vykonnejsieho auta. Spotreba klesne, vykon stupne, ale ta spotreba je cca o 5% nizsia, ale benzin drahsi skoro o 10%, takze tak. Skor 98tka ked tak, v CR naposledy co som tankoval, bola len o kusok drahsia od 95tky, ale u nas to uz tusim prestali predavat. Ostatne, aj tak za to pytali trochu moc (kedysi ked som to skusal, tak mi najlepsie vychadzal 99 blue octane a najhorsie shell, tam to bolo citelne, ako je to dnes, netusim .. je to uz par rokov). Co sa tyka premiovych dizlov, tak som uz cital vselijake story na nete, hlavne v suvislosti so Shell, ako jednotlive pumpy klamu. Konkretne sa mi nechce hladat odkaz. Ale prave tusim OMV, ktore ale vozilo z Nemecka naftu, tam to fungovalo. Podrobnosti si nepamatam. Niekde na ceskom webe tusim bola o tom cela story. Co je v pripade benzinu, ale hlavne nafty dolezitejsie je primes repky. Niektore dizle su na repku doslova alergicke a premiove nafty prave myslim repku neobsahuju. S naftou je to problematickejsie ..

Hate is personal, critism (when conducted constructively) is not. Appropriate critism is essential as it is part of the refining process. “Ah, this dish is good but it needs a bit of salt”. You don't hate the dish, you're offering critism to improve upon it. It is important to provide constructive criticism rather than debilitating critism.

11.03.2019 - 08:57:38