Kliknutím prejdeš na
bambusbike.sk
Reklama
Musia. Predpis stanovuje presne mnozstvo bio zlozky.

Inak v tych odkazoch co som dal na predch. strane je aj tato foto. Druhy a treti zlava Shell V-Power Nitro+ (2. CZ, 3, DE), treti sprava OMV MaxxMotion. Na Shell CZ verziu mal motor najväcsi vykon aj krutak, OMV skoncil v teste relativne priemerne. Takze farba este nic neznamena:

Prílohy:

nafty.jpg
nafty.jpg 223.38 KiB 1 452

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

11.03.2019 - 16:29:57
fotené je to v decembri :)
11.03.2019 - 16:31:48
Maximalny podiel biosraciek je 7%. Maju aj dolnu hranicu, ale ta sa pocita pre cely obchodovany objem za rok, pre naftu je to 6%. Ale ak napriklad predaju vela nafty pre polnohospodarske stroje, nemusia tolko pchat do tej "normalnej".
11.03.2019 - 16:34:08
Traktory by mohli jazdit na 90% repky, vsak ju aj z poli vozia :lol:, nech je cistejsia ta normalna nafta. Clovek takto ide za dizlakom a zrazu je cely zaolejovany od repky :x

https://www.zonerama.com/lto-sk/369822

11.03.2019 - 17:06:00
Paradoxne od Euro 5 sa treba omnoho viac bat priamovstrekovych benzinakov nez dieslov. Diesle maju od Euro 5 uz DPF vsetky, ale benzinaky ani jeden. Az teraz prichadzaju prve lastovicky s GPF. A prave tieto priamovstrekove benzinaky bez filtra, ktore sa vyrabaju poslednych cca 15 rokov, su aktualne uz väcsi problem ako dozivajuce starsie diesle. Som zvedavy, kedy si v DE uvedomia, ze mikrocastice su rizikovejsie ako nejake oxidy dusika. :)

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

11.03.2019 - 17:15:14
nejde tam až tak o výkon,hlavne ide o udržania vstrekovačov a variability turba dlhodobo v dobrej kondícii,biozložka skutočne robí zlo,konkrétne OMW MaxMotion má namiesto biozložky z repky čosi iné-citujem odsek z článku:

Norma STN EN 590 stanovuje iba maximálnu hodnotu biozložky na 7 objemových percent, zároveň jej však v roku 2018 aj s povolenou odchýlkou podľa zákona 309/009 nesmie byť menej ako 6,75 percenta. Nafty, ktoré sme s expertmi VÚRUP-u testovali, podiel FAME v nafte dodržali, jedinou výnimkou je prémiové palivo OMV MaxxMotion Diesel, ktoré biozložku FAME neobsahuje.

„Namiesto nej sa OMV rozhodlo používať prémiovú biozložku HVO. Hydrogenovaný rastlinný olej HVO (Hydrotreated vegetable oil) má vyššie cetánové číslo, jeho skladovacie vlastnosti sú lepšie, je plne zmiešaný s palivom, ponúka lepší výkon pri nízkych teplotách a je menej náchylný na kontamináciu mikróbmi. Navyše pri produkcii HVO vzniká menej emisií,“ spresnila Ľubica Slabejová, Marketing manager OMV Slovensko.

čo nevyšlapem,to vytlačím,čo nevytlačím,to vynesiem

11.03.2019 - 17:59:45
hmmm ....
len KTO vie, čo by napísala napr. marketing manager SHELL Slovakia ??? :-)
11.03.2019 - 21:14:33
Ja som si pri kúpe auta dal test spotreby s 95 oktánom vs. 98. Vyšlo mi, že s 98 je spotreba nižšia cca o 1 liter, čo vyrovnalo rozdiel v cene. Vyšší výkon asi auto nemá (2,0i 16v), ale pokojnejší chod určite áno, preto som ostal pri 98, ktorú som tankoval na Agipe. Teraz tankujem 101 na TaM Autohof.
12.03.2019 - 00:35:51
ja som zaznamenal niečo podobne pri klasickej a zimnej drahšej nafte zo slovnaftu, najazd na jednu nádrž sa predlžil o cca 60km v mraze... a chod motora tichší a živší :)

bikujem pre radost...

12.03.2019 - 06:23:02
Zoidberg napísal:
Craobs, ake aditivum si pouzival? Benzinoveho Forestra si tym krmil, vsakze?
Globus mam celkom blizko, stalo by to za zvazenie...

áno na Forestra, a aditívum od Miller Oils..

CHUPACABRA :devil:

13.03.2019 - 06:44:19
Nemáte niekto skúsenosti s:
http://www.keetec.sk/autoalarmy/ prípadne
https://www.pandora-alarm.sk/pandora-immo/
13.03.2019 - 20:38:36
Preco riesit nieco ine ako vam? 🤔🤔🤔
13.03.2019 - 21:17:14
Len sa pýtam. Zaujíma ma to. Inak, nie je problém potom so zárukou, keď sa eobi takýto zásah do auta?
13.03.2019 - 22:27:48
moc si tomu naštudovaniu asi nedal čo? otvoríš FAQ na ich stránke a bum...

"Je možné zabezpečenie proti odcudzeniu namontovať aj do nového auta? Nestratím záruku?

Montáž nášho systému nemá žiadny negatívny vplyv na záruku vozidla. Naša spoločnosť sa striktne riadi podmienkami týkajúcimi sa poskytovania záruky pri spotrebiteľských zmluvách, ktoré sú upravené v § 619 Občianskeho zákonníka a zákone č. 40/1964 Z. z., t. j. preberáme záruku na všetky nami zasiahnuté časti vo vozidle. Zasahujeme však len do určitých častí elektroinštalácií (kabeláže), nikdy nie priamo do riadiacich jednotiek, hybných častí ani do deformačných zón vozidla."
14.03.2019 - 12:33:12
no vieš... to tvrdí výrobca alarmu, ale čo sa stane ak budeš mať v novom aute problém s elektrikou/elektronikou...

a to dnes nie je problém nakoľko v autách sú kilometre káblov... viem celkom presne čo napíše výrobca, ak si nemontoval ten alarm originál od výrobcu a u nich v autorizovanom servise...

--- === as mad sa possible === ---

14.03.2019 - 13:32:23