Nejbojte, nezháňam hojdačku ale rám. Nemám s tým žiadne skúsenosti, no k dostavbe môjho biku mi chýbajú už len dve hlavné veci a to rám a vidlica. Nieje to najlacnejší špás takto sa dostať k vysnívanému biku, ale už som začal. Pôvodne som si myslel že si kúpim HT so 100 vidlicou, avšak rýchlo som zmenil názor. Hľadám rám, nemám predstavu akej značky, so zdvihom tak 130mm.. som v tomto úplný začiatočník, nepoznám veľkosti otvorov pre tlmič atď... Určite by som pri dobrej ponuke uvažoval aj o bazárovom - peňazí niet nazvyš. Čo sa týka predku tak myslím 130mm bude ok. Čiže dá sa to nazvať AM rám.? Cena by sa mala pohybovať pri zemi. Samozrejme chcem natom aj niečo našľapať. Váhu asi pri takejto cene moc riešiť nemôžem. Asi to bude trošku krava :).
Veľkosť 16... 17... značky rôzne. Samozrejme hliník. Aj bez tlmiča.
Skúste niekto poradiť kam by som mal pozerať, nejake rady a tak. Schválne to mám v pieskovisku.
zatiaľ čo som pokukoval tak sa mi celkom pozdáva... avšak netušim či sa dá zohnať nový rám niekde, alebo bazárovo...
Poradte nejaký e-obchod, kde sú pozemské ceny na takéto veci... alebo rovno môžem sledovať iba bazár?
Merida AM-400
PS: nový bike, nechcem
21.08.2010 - 16:07:17
00
zdvihy neurčujú kategóriu...chceš to na AM?niečo šlapacie,sem-tam singláč dolu?
21.08.2010 - 16:26:52
00
Ja niesom až taký vyznávač šlapania, avšak ročne si svoje prejdem. Najradšej sa hrajem v teréne a keď som sa prešiel na CTM Rockstar nechcelo sa mi veriť o koľko je to lepšie.... takže niečo na ten štýl mi bude vyhovovať. Sem tam ozaj dávam tomu ozaj dávam kapky a momentálny rám ma dosť limituje, povedal by som veľmi limituje
21.08.2010 - 16:44:02
00
skus zavolat do obchodov a spytat sa, ci nemaju nejaky ram na predajni ...samozrejme v dobrej cene. Ja som nieco v tvojrj velkosti zazrel v outdoor-club vo Zvolene bolo to za polovicu. Ale je to uz par tyzdnov. Od ludi na inzerat by som nekupoval.

Konci sezona, obchody sa chcu zbavit toho, co nepredali ...ja by som si obvolal tie obchody.