scart335 som si vedomy nasich zakonov, polemizoval by som tu o vyzname vyrazu "obchodna praktika", kedze vyziadane automaticke notifikacie o zmene ceny ja nepovazujem za obchodnu praktiku. O "praktike" v style zvysim cenu na dvojnasobok na par hodin aby som ta druhy den bombardoval reklamou v style "50% zlava" sa tu neda hovorit, to snad uznas. Take nic nerobime a nebudeme robit.
Zakaznik pri nakupe na dialku ma vzdy moznost odstupit od zmluvy do 14 dni bez udania dovodu, preto si ma vzdy moznost rozmysliet svoju "obchodnu transakciu" bez financnych nasledkov (tie znasa obchod). To samo o sebe demotivuje obchod od praktik, ktore by mohli uviest zakaznika do omylu, lebo nic nezarobi a este zaplati postovne k zakaznikovi a spat. Pri nakupe v kamennom obchode (v takom, ktory neprijma vratenie tovaru bez udania dovodu) je to ine, lebo zakaznik robi rozhodnutie na mieste bez moznosti opravy rozhodnutia - na to cieli primarne tento zakon, pisany davno predtym ako boli e-shopy beznou vecou.
Opat ale zopakujem, spravime zmenu notifikacii, aby prisla len ak je cena znizena voci cene v case, kedy bol produkt pridany do wishlistu.