Podľa môjho skromného názoru to na reklamačné postupy nemá absolútne žiadny dopad, keďže sa predpokladá plná súčinnosť, ide o ľudí pracujúcich v praxi na jednom mieste.
Raven98Súhlasím s Tebou v tom, že by bolo vhodné na túto skutočnosť zákazníka vopred upozorniť, aby mal tento čisto teoreticky šancu rozhodnúť sa po nákupe dielu pre jeho montáž inde.
Skôr som reagoval na druhého kolegu tu, ktorý konštatoval, že je to divné. Netreba za tým hľadať žiadne temné dôvody, najmä ak si napríklad pozrieme kto dnes figuruje na pečiatke predajne Kaktus bike. Je to rozhodnutie plne v kompetencii majiteľa, a ak sa rozhodol outsorcovať servis, nevidím dôvod na znepokojenie. Firma začala poskytovať
servis presne v dobe nábehu novej predajne MTBikeru v Bratislave.
flegko nehľadaj tu zasa dôvody na špekulovanie a konšpiračné domnienky. Outsorcing je úplne bežný. Ale chápem,, že tom pre Teba znie tajomne a divne, ako mnoho iných vecí.
Dano do prdele chvalil si sa mi, co si vsetko v zivote dokazal a mas problem s pochopenim pisaneho textu?
Napisal som, ze su tam temne dovody, ci som konspiroval preco? Uviedol som logicky dovod, kedy sa napriklad dodavka sluzieb nezhoduje s firmou, ktora predava tovar.
Slovo divne znamena cudne, nie nekale, temne, ci ako sa to tu ty snazis zdovodnit. Preco je podla mna divne som myslim jasne napisal.
Zase ideme upliest z hovna bic?
P.S. Divne sa to asi zda aj chalanovi, co sa tu na to pyta. Inak by sa na to asi nepytal, co myslis?