https://www.food.gov.uk/safety-hygiene/best-before-and-use-by-dates
20.01.2023 - 09:23:25
00
Len by som rad upozornil, ze asi ako jedini v biznise mame vyzivu uskladnenu ako sa ma, teda sklad so stalou teplotou, bez slnecneho ziarenia a regulovanou vlhkostou. Vynimka su iba produkty vystavene na predajni, takze cely pobyt u nas je 99% vyzivy v idealnych podmienkach.

Z osobnej skusenosti myslim jediny rozdiel ci si das produkt tyzden po vyrobe alebo tyzden pred koncom best before vidim v proteinovych tycinkach. Tam su tie vlastnosti citelne ine, na druhej strane tieto produkty maju najkratsie doby spotreby.
20.01.2023 - 10:24:42
210
Boo_boo napísal:
Len by som rad upozornil, ze asi

"asi" tomu dava super vahu :)
21.01.2023 - 00:17:58
00
:) Obehol som v rámci svojho pôsobenia v bike biznise nejaké tie shopy aj distribútorov a na základe toho, čo som videl, môžem povedať, že nikto nemal sklad na výživu spravený tak ako my, teda regulovanu teplotu, vetranie, vlhkosť. Nebol som všade, ale predpokladám, že ak som to nevidel u najväčších hráčov, tak stredná a nižšia trieda to nebude mať spracované inak. Áno, dostal si ma, použil som ASI lebo som nebol všade a nevidel všetko.
ALE, úprimne by som bol rád, keby podmienky skladovania toho, čo si ľudia na Slovensku dávajú do úst boli aspoň také ako u nás.
21.01.2023 - 00:25:14
012
Dobry den,
neuvazovali by ste nad novou sluzbou - "postav si sam" - zmontovanie a nastavenie biku pod dohladom skuseneho mechanika? myslim si ze by ludia mohli mat o to zaujem.
Su cyklisti co by to urobili aj sami ale boja sa, takto by mali tu moznost a este by sa aj nieco naucili a viac spoznali svojho milacika :-)
21.01.2023 - 10:04:29
00
ja si myslim ze ked im napises na objednavky@mtbiker.sk tak sa nejak dohodnete. z ich strany su na to technicky vybaveny a iba im akoby zaplatis za prenajom miesta, naradia a technika. plus ked to odprezentuju na sietach mozu tym niekoho este zlanarit. je to sluzba ktoru podla mna na SK nikto nema v ponuke.
21.01.2023 - 14:27:45
00
ani by som peniaze nepýtal, ak by sa bicykel kúpil na MTB; tak či tak ho pri osobnom odbere predpokladám, že poskladajú ... alebo je to inak ?
21.01.2023 - 14:33:48
00
No neviem, napad to nie je zly ale ja by som mal s tymto ako majitel servisu problem z tychto dovodov:
- cena za pracu, ked ma nad niekym stat technik tak to su tie iste hodiny ako keby skladal bicykel sam, pravdepodobne s vysvetlovanim este viac.
- ked bude nieco zle, kto nesie zodpovednost za vykonanu pracu? Profi servis existuje preto ze zaplatis za odbornu sluzbu, ktoru si vies pripadne reklamovat.
- zodpovednost za techniku a neodborne pouzivanie draheho naradia. Trochu extremny priklad ale ak napr. nahodou pokazis profi Parktool momentovy kluc, si ochotny potom zaplatit skodu?
21.01.2023 - 14:44:45
02
vrbanmiroslav napísal:
Dobry den,
neuvazovali by ste nad novou sluzbou - "postav si sam" - zmontovanie a nastavenie biku pod dohladom skuseneho mechanika? myslim si ze by ludia mohli mat o to zaujem.
Su cyklisti co by to urobili aj sami ale boja sa, takto by mali tu moznost a este by sa aj nieco naucili a viac spoznali svojho milacika :-)


Skor by som bol radsej, keby mali v kazdom vacsom meste spriateleny bike servis, kde by mohol zakaznik riesit pripadny problem s bajkom z MTBIKER. Ale zatial sa nevedia dohodnut ani s niekym v Kosiciach, co je celkom skoda.
21.01.2023 - 14:44:57
00
mizaky napísal:
No neviem, napad to nie je zly ale ja by som mal s tymto ako majitel servisu problem z tychto dovodov:
- cena za pracu, ked ma nad niekym stat technik tak to su tie iste hodiny ako keby skladal bicykel sam, pravdepodobne s vysvetlovanim este viac.
- ked bude nieco zle, kto nesie zodpovednost za vykonanu pracu? Profi servis existuje preto ze zaplatis za odbornu sluzbu, ktoru si vies pripadne reklamovat.
- zodpovednost za techniku a neodborne pouzivanie draheho naradia. Trochu extremny priklad ale ak napr. nahodou pokazis profi Parktool momentovy kluc, si ochotny potom zaplatit skodu?


vsetko co si napisal sa da podchytit. a netreba to hnat hned do extremu. takyto servis by robili mozno raz za rok ak vobec :) samozrejme by sa to tomu kto kupuje bike, resp sklada predrazilo, ale je to VIP sluzba a za take sa plati viac
21.01.2023 - 15:39:03
00
Produkujeme obsah, z ktorého sa dá čo to pochytiť, historicky sme mali zopár prípadov, kedy sme zákazníkom umožnili zdarma využiť vybavenie servisu keď to potrebovali. V BA spolu s Isadore sem tam spravíme nejaký event kde sa preberajú aj veci ohľadom servisu aj s názornými ukážkami. Idea je to zaujímavá nakoľko som sa za nášho fungovania s podobným dopytom nestretol, nedokážem odhadnúť, či by bol záujem o podobnú službu. Z voleja mám v hlave niekoľko otázok, ktoré by bolo potrebné rozlúsknuť pred tým ako by sa to dalo ponúkať ako služba, ktorá má nejaké pravidlá a cenu. Uvidíme, aktuálne to ale horúca téma nie je, lebo sťahujeme sklad a cez sezónu nevidím na podobný koncept priestor skrz vyťaženosť servisu. Ako mimosezónna aktivita asi OK.

ankhax s pokrytím našimi službami máme dlhodobejší plán, východ medzi ne určite patrí, toto je aktuálne strednodobý plán. Rozumiem, že by veľa ľudí potešila nejaká forma našej prítomnosti aj okamžite, dajte nám ale prosím ešte troška času.
21.01.2023 - 16:02:48
11
ankhax Spriatelený servis akurát preberie zákazníka. Aspoň z časti :) To by potom muselo fungovať tak, že MTB je veľkoobchod a dodávateľ tovaru pre spriatelený servis. Ale to nie je a ani nebude. Možno mať v regióne svojho zamestnaného servisáka, a keď servisáka, tak aj predajcu ... a už je z toho pobočka :)
21.01.2023 - 16:18:20
01
Vie uz mi niekto konecne poslat tabulku velkosti alebo ju dodat do produktu?6 januara som pisal a dodnes nic.https://www.mtbiker.sk/?modul=shop&_route_=oblecenie-a-batohy/dresy/kratky-rukav/ghost-performance-evo-line-dres-kratky-rukav-ciernasivabiela.html#320949
21.01.2023 - 16:19:15
00
martinko76 ospravedlnujeme sa za neskorsiu odpoved, zial Ghost nema k svojim dresom/nohaviciam (https://www.ghost-bikes.com/fileadmin/user_upload/Downloads/Kataloge/160721_Salesfolder_Apparel_low.pdf) dostupnu akukolvek tabulku velkosti, pocas poslednych sezon boli na tuto temu podane viacere dopyty smerom k nasmu dodavatelovi.

Kazdopadne podla nasich skusenosti je spravidla fitting ich oblecenia rovnaky s cislovanim beznych kusov od inych znaciek, cize je urcite viac "true-to-size" ako napr. Castelli alebo Sportful..zial, tento model dresu momentalne fyzicky na nasej predajni/sklade nemame, tak Ti ho nevieme aktualne osobne premerat..samozrejme aj v tomto pripade plati, ze ak sa rozhodnes dres objednat a nesadol by Ti idealne, tak ho nie je problem vratit/vymenit - https://www.mtbiker.sk/shop/informacie/vsetko-o-nakupe.html.
21.01.2023 - 21:24:23
00
Ak pridam nieco do objednavky cez funkciu pridat do existujucej, tak email mi uz nepride, neviem tak potom co a kedy som vlastne pridal. Nieco som chcel, ale potom som si rozmyslel kvoli cakacej doby, ale nejako sa to tam dostalo a nevsimol som si. Nedalo by sa doposielat email o pridani . Pre tych, co uz nevedia, co robili pred vcera :D
27.01.2023 - 18:00:46
10
keyboard_arrow_up