martinsulovsky, skús mi napísať postup, ako priradiť
bicykel k jednotlivým profilom, dodnes som to nenašiel a v Connecte manuálne priradzujem po výjazde.
K ovládaniu 830 vs 530. To naozaj je jedno lepšie ako druhé? Nech uvažujem z akejkoľvek strany, tak mi vychádza, že to bude o prioritách. Používam
mapy len na nachystaných trasách, takže v
mape sa nepotrebujem "pohybovať". Keď prirátam, že mi na výjazde vadí čo i len malá šmuha na displeji, asi by ma vyvredilo z upatlaného displeja 830-ky. Niekomu to nevadí, navyše potrebuje viac využívať navy, tam to pochopím, a je to jasné plus. Sú ale ľudia, u ktorých to bude kontraproduktívne.
milos21, ak je problém 530, neviem, čo s tebou robia mobily. Naopak, podľa toho, čo popisuješ, že potrebuješ nonstop loziť do menu, tak tie mobily musíš používať podobne... Nejak si to odporuje. Na 530 je to len o zvyku. Tých xy f-cií sa nedá ovládať dvoma tlačidlami. A pritom sú tak logické. Jedno zapínacie. Dve pre pohyb hore-dole, dve na potvrdenie a návrat a zo spodu (tie sa hádam nedajú zmýliť s ostatnými) jedno na zapínanie, pauzovanie a ukončovanie a druhé na okruhy (to som za dva roky použil asi... 5x). Na začiatku nastavíš, po pol roku donastavíš (vychytáš muchy podľa konkrétneho používania) a viac do menu nelezieš... Ale zas, možno to niekoho baví stále niečo prestavovať, či nebodaj v tom pozerať nejaké štatistiky, ktoré sú tak prehľadné na veľkom monitore