Z Nemecka mi nikdy neodpisali, o to by som sa ani vobec nesnazil. Ale telefonicka komunikacia s ludmi v CZ(cez slovenske telefonne cislo) bola pre mna vzdy bezproblemova. Dokonca aj na email odpisali vzdy do 1-2dni.
Tiez som mal mensie problemy pri objednavke, ako ospravedlnenie mi sami a bez toho aby som sa o hocico prosil poslali okuliare oakley fuel cell. Cena asi 5% z hodnoty bajku, ale aj tak potesilo. Po asi pol roku som s bajkom uplne spokojny, super kupa.
Ale jedno je pravda, maju tam vo vsetkom otrasny bordel.
Poslali mi bicykel, pedale a okuliare, na patku zabudli. Po urgovani poslali patku a par dni po tom mi dosli druhe okuliare(ktore som vratil, zevraj omyl). Minule tu niekto pisal ze mu poslali omylom zly bicykel. Ja to vidim tak, ze clovek musi mat trpezlivost, alebo si priplatit za inu znacku.


Naposledy upravil Lamzor dňa 21.09.2015 - 16:44:30, celkovo upravené 1 krát.

21.09.2015 - 16:38:38
01
Idú expandovat do Ameriky a nemajú to domyslene...už asi neplatí znacka Made in Germany....
21.09.2015 - 16:41:42
00
patent na Horstlink exspiroval, tak uz mozu aj v USA predavat :)
21.09.2015 - 16:59:05
00
Ursus je to ale smutné, že tok informácií vo firme je tak netransparentný že ani Support, ktorý je napichnutý do systému nevie nič. Holt, ja si pre budúcnosť asi radšej priplatím inde.

lamzor to je pravda, pán na supporte dvíha telefóny aj reaguje na maily veľmi svižne, ale kvalita informácií je 0%. Ako som spomínal, v každej vete iba dohady "malo by", "pravdepodobne", "asi", "možno" - to ako keby som ani nikde nepísal. Od stredy minulého týždňa ma ukľudňuje že "v priebehu dnešného dňa by mal bicykel byť expodovaný", túto vetu posiela už 4tý deň za sebou.... chýbajú mi jednoduché a presné info.

FEDERER snáď sa týmto krokom moc nepopália.....
21.09.2015 - 18:57:06
00
4ty den za sebou ?? Ty si tusim druhy Federer.
21.09.2015 - 19:20:22
03
PhilJ asi skôr máme s FEDERER rovnakú smolu :-(
21.09.2015 - 19:22:28
00
a v com ti pomohol kazdy den jeden telefonat a neviem kolko mejlov ? Tie terminy dodavky su v kazdom jednom eshope orientacne a nejaky ten tyzden hore-dole nie je nic vynimocne.

Ja neviem, ked nieco potrebujem na 100% k nejakemu datumu, tak si to kupim v kamennom obchode. Na nete si objednavam veci pri ktorych mi je uplne jedno ci pridu o tyzden alebo o mesiac.
21.09.2015 - 19:29:12
05
Kamoš tiež čeká na Spectral mali ho poslať v 38. tyzdni a nič, dnes volal a že do 48 hodin ho odošlú...tak uvidíme... :)
21.09.2015 - 19:31:14
00
PhilJ bike som potreboval mať doma do 24.9. - preto som ešte pred samotnou objednávkou volal na support a tam "jasné, na 100% ten bike budget mať doma ešte pred týmto termínom" - preto som ho objednal z e-shopu. Peniaze mi rezervovali už pred týždňom...

Spoločnosť ktorú vediem prevádzkuje e-shop kde objedná viac ako 2.500 unikátnych zákazníkov/mesiac. Keby som som sa riadil heslom "je mi jedno či to dodám za týždeň alebo mesiac", už by som tu nebol... :-(

mafianista dostal som dnes podobnú odpoveď, snáď pravdivú
21.09.2015 - 19:34:58
00
Tym heslom sa ma riadit zakaznik, nie prevadzkovatel eshopu.

...hlavne ked polovica eshopov si pojem "na sklade" vysvetluje stylom "niektory externy dodavatel to snad bude mat na sklade"
21.09.2015 - 19:54:48
00
PhilJ viem ako to myslíš... Som iba sklamaný, ono to časom prejde... :-)
21.09.2015 - 19:58:32
00
Robert.T prepac, ale mat zajednanu cyklodovolenku a na poslednu chvilu zhanat bike cez internet je ..... ehm ........ trosku nestandardne. Je tam prilis vela cinitelov, ktore mozu nevyjst podla planu. Zariskoval si a zial, nevyslo to.
21.09.2015 - 20:56:48
01
Na prejdenie pomáha absint. Aj keď teraz je v móde ouzo.
21.09.2015 - 21:00:33
02
Bruco vyzerá to tak, uznávam. Pôvodne to nemalo stáť a padať na novom bajku, ale pred 14 dňami priateľke praskol rám (AL), tak sa to takto vyvrbilo Skúšal som najskôr kamenné predajne, no zohnať 29er vo veľkosti "S" je niečo nadľudské Tak neostávalo nič iné...
21.09.2015 - 21:00:59
02
este tomu sam neverim, ale prave som objednal Nerve 7. bude to moj prvy full .
22.09.2015 - 10:21:23
05
keyboard_arrow_up