No tak pomer cena/vaha/vaha jazdca su uplne super. Co som pozeral bezne byva na karbonovych limit okolo 100kg. Ja mam s bikom 105-106kg. Tieto maju limit 120-140kg co som tak zbezne pozrel.

No to je zase chrobak v hlave na dalsiu sezonu :D...
12.11.2015 - 16:23:01
00
prave riesim rovnaku dilemu a zhodou okolnosti tiez na Bronson C, akurat novy model :)
pozeram po tych cinskych carbonoch, na webe si to ludia velmi pochvaluju, inde ma zas ini ludia odradzaju ze tie lacne carbony z ciny je riziko. Na druhej strane pozeral som hlinikove kolesa a jedine co sa da zohnat siroke je Ryde Trace 29 a DT XM 481.
Vyhody sirokych rafikov su k nezaplateniu, na 29´´ som jazdil 29mm vnutornu dlzku a je to mega. Otazka znie ci to siknut s carbonom alebo ist do hliniku.
16.11.2015 - 15:14:26
00
Ja jazdím hliník i karbón. Hliník už pár rokov v pohode. Karbón za dva roky dvakrát na nie lacnej oprave. Nejako to podo mnou praská i keď nejazdím divoko a váhove som pod maximálnym limitom kolies. Už by som znova karboňáky nebral.
Dnes alebo zajtra hodím aj foto do demolácií.
16.11.2015 - 18:22:14
00
Galipe ake mas karbonove kola?
17.11.2015 - 00:08:29
00
Už som to dal do demolácií.
XC Tufo COLIBRI (galuskové)
Sú určené na XC a iné ani s nimi ani nejazdím.
Na náročnejší terén beriem celopéro a s osvedčenou hlinou MAVIC Crosstrail.
17.11.2015 - 00:27:17
00
dik. to je ale uplne ina kategoria kvol. idem do karbonov.
18.11.2015 - 11:24:27
00
Zacinam uz nad tym celym spekulovat a mozno by sa oplatilo objednat len rafiky s 30mm vnutornou sirkou od light bicycle, ku tomu DT Swiss 240s naboje, ale do spicov sa absolutne nevyznam, ake by sa tam oplatili dat? Nieco lahke a pevne samozrejme. :)
18.11.2015 - 12:57:40
00
Sapim D-light...

http://www.sapim.be/spokes/butted/d-light
18.11.2015 - 13:04:30
00
Troska to tu este ozivim. Light-cycles trosku updatli stranku a uz sa tam da lepsie konfigurovat kolesa. Neviem ale, aky je rozdiel medzi 28H straight pull a 32H j-bend riesenim, kto poradi? Vela ludi pise, ze straight pull dopredu a j-bend dozadu, ale nerozumiem preco. Vdaka za cenne rady. :)
21.12.2015 - 23:40:26
00
Nerozumies co to znamena, alebo ake to ma vyhody a nevyhody?
21.12.2015 - 23:41:16
00
Tak celkovo. :D
21.12.2015 - 23:44:36
00

youtube.com/watch?v=Pz6Ablf8DDY&t=0

22.12.2015 - 00:03:22
00
Ok, nieco nove som sa naucil, ale aj tak neviem, ktore pripadne zobrat. :D
Vsadit na istotu a zobrat 32H j-bend dopredu aj dozadu?
22.12.2015 - 00:28:10
00
Ja si momentálne nechávam stavať karbonové ráfky na priamom výplete. Je to však hlavne kvôli hmotnosti použitých náb. Snažím sa dostať kolesá pod 1.300g. Priamy výplet má vraj vyššiu tuhosť. Odpadá tu problém v zahnutí špice kde býva väčšie riziko prasknutia. V tvojom prípade by som brala do úvahy aj dostupnosť špicov. Ak priamy výplet tak si vziať do rezervy 2 špice od každej dĺžky. Klasický špic v prípade nutnosti kúpiš prakticky v každom obchode. Keď priamy výplet tak určite ploché špice. Inak ťa s centrovaním vyrazí každý mechanik keď mu prinesieš kolesá s priamym výpletom a špicami s kruhovým profilom ;)
22.12.2015 - 08:59:09
00
Inak karbonové ráfky majú vyššiu tuhosť ako Alu. A to hlavne ráfky s vysokým profilom ako má napr. Enve. Počula som, že XC bajkeri musia s takýmito ráfkami fúkať na trochu väčší tlak pretože ráfky sú veľmi tuhé a oni častejšie klepnú až na ráfik. To sa vraj na Alu ráfkoch s rovnakým tlakom a nižším profilom nestávalo kvôli ich pružnosti.
Celú sezónu som jazdila ráfky od Light-Bicysles (29er, vnútorná šírka 22mm, hookles). Vydržali bez problémov prakticky všetky maratóny vrátane Dolomitov.
22.12.2015 - 09:03:41
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Kolesá a ráfiky / Vypletené kolesá / Cestné kolesá)
keyboard_arrow_up