Ono najlepsie bude asi vyskusat ako kupit cez e-shop a potom mat hlavu v smutku. Aky je rozdiel medzi pretekarskym a turistickym posedom? Stale sa mam co ucit :)
26.11.2015 - 22:49:48
00
pretekársky posed je taký že si viac aero, teda natiahnutý, chrbát akoby vodorovne, to sa dosahuje tým menším rámom a potom viac vysunutou sedlovkou a dlhším predstavcom - to sú súčasné trendy. turistický je taký že sedíš viac vzpriamene, podobne ako na MTB.. no lepšie si to niekde skúsiť a až potom kupovať z netu prípadne
26.11.2015 - 23:11:08
00
Zasa som o nieco mudrejsi :) dakujem za vysvetlenie.
26.11.2015 - 23:43:30
00
Ja som mal môj prvý cesťák hliníkový na 9-rýchlostnej Shimano Sore , najazdil som na ňom cez 15 000km (za dva roky) a nemôžem si sťažovať :y: . Všetko fungovalo skvele. Dokonca kolesá, ktoré mali nejaké šmejdácke náboje, jazdím ešte stále na mojom terajšom fitness biku. Takže výdrž celkom podarená.
27.11.2015 - 09:42:22
00
mal som Soru na prvom hlinikovom a pohoda,ked to mas dobre nastavene a mas dobre lanka aj bowdeny nema to preco zle radit.ale tiez som po roku hlinikovy predal a poskladal si tento krabonak co mam. ja som ale ten hlinik mal ako novy ked som ho predaval takze som na nom skoro nic nestratil. kazdopadne cestnemu bicyklu prepadol kazdy kto to skusil ;) takze by som rovno kupil nieco trochu lepsie
27.11.2015 - 10:12:39
01
Mal som na bicykloch aj Tiagru aj 105. Rozdiel v kvalite prevedenia, alebo funkčnosti medzi nimi nie je žiadny. Len v dizajne. Na niektorých farbách bicyklov dokonca krajšie vyznie Tiagra. Hliníkový rám je úplne v pohode, no ak máš zopár stoviek naviac, kúp si karbónový. Lepšie pohlcuje vibrácie.
27.11.2015 - 11:04:34
02
Ja som si kupoval druhy bajk. Hlina, ultegra,slusne kolesa, bazar. Je pohodlnejsi ako starsie typy, lahsi, daleko lepsi. Dnesne hlinikove podla mna daleko prekonavaju snad aj starsie uhlikove. V kazdom pripade hladaj kvalitu, nie zlozenie Al/C. Dnesne hlinymaju C-vidlice a uz len to je parada.
27.11.2015 - 13:08:28
01
ono ani na tú hlinu nikto nenadáva, len je ten problém, že nie je momentálne in a stráca na cene viac ako karbón a potom karbon sa dá opraviť to je tiež značná výhoda
27.11.2015 - 13:21:00
01
Uplne suhlasim s vyhodami C. Uz len podotknem pripadovu studiu. Clovek kt. chce teraz zacat s cyklistikou, netusi ci ho bude bavit a nema nic odjazdene, na prvych par tis. km, nemusi prilis investovat (radsej nech zainvestuje do dobreho oblecenia,prilby, tretier, plastov). Ked ho to chyti, urobi si nesmiernu radost a za dost kupou dalsieho lepsieho stroja :-)
27.11.2015 - 13:45:38
00
za cenu, co sa da opravit karbonovy ram sa da kupit slusny hlinikový
27.11.2015 - 13:59:53
00
Tiež som to teraz tak spravil. Zobral som od kamoša staršiu Al/C Meridu, síce na mojich 173 cm je 54 asi dosť, ale zatiaľ nevadí. Uvidím, či ma cesta bude baviť. Ak áno, tak vymením za niečo lepšie. Niečo najazdím a hádam už budem vedieť posúdiť čo mi treba. Ak nie, tak predám za podobnú cenu ako som kúpil a nebude ma strata až tak mrzieť.
27.11.2015 - 14:03:07
01
Treba mat stastie a aj kamosa ktory sa trocha vyzna. Ja som kupil celokarbon za cenu hlinikoveho a prvy typek ktory ma nom videl mi nukal na ruku 2x kupnej sumy
27.11.2015 - 14:49:13
01
mp57 napísal:
za cenu, co sa da opravit karbonovy ram sa da kupit slusny hlinikový


oprava karbon ramu ta vide na cca 100 eur uz aj s nastrekom opravovanej casti. 150-170 eur ked ide o vacsie poskodenie.
27.11.2015 - 16:42:37
01
presne tak, poznám pár ľudí čo majú opravované rámy a slúžia im ako pred tým a ceny ako píše hack3r..
tiež som toho názoru, že si kúp na začiatku lacný bazárový, lebo fakt potrebuješ k tomu aj veľa iných vecí a všetci poznáme tú riekanku o tom že najlepšie sa učí na starom bicykli... :D
27.11.2015 - 17:09:11
00
Hack3r napisal:
oprava karbon ramu ta vide na cca 100 eur uz aj s nastrekom opravovanej casti. 150-170 eur ked ide o vacsie poskodenie.

ako som napisal: za to kupis slusny hlinikovy ram
27.11.2015 - 17:33:19
00
keyboard_arrow_up