Tak som dal na generalku moju vidlu Fox spolu s tlmicom (po roku jazdenia), vidla 70EUR, tlmic 80EUR ... Skoro ma vystrelo pri tej sume, no nemam cas studovat (a ani odvahu), aby som si to spravil doma.
10.01.2016 - 09:14:32
00
Po roku stacilo vykiat olej . Vycistit nohy a.gufera a dat nový.cca 3e a robota.
10.01.2016 - 09:17:19
02
dorko20 napísal:
Tak som dal na generalku moju vidlu Fox spolu s tlmicom (po roku jazdenia), vidla 70EUR, tlmic 80EUR ... Skoro ma vystrelo pri tej sume, no nemam cas studovat (a ani odvahu), aby som si to spravil doma.

to su ferove ceny. u koho si servisoval? ja som posielal fox vidlu do TFTuned, olej, pretesnenie ale aj vymena puzdier vyslo 150e.
10.01.2016 - 09:52:25
00
Zaniesol som to do sportservisu, kde to preposlu do suspension clinic.
10.01.2016 - 10:29:49
00
chlapi potreboval by som vysvetlenie. Mam vzduchovu RS vidlu a pri teplotách pod 5°C sa mi akosi veľmi prepadá do zdvihu. Zo 180mm mám cca 60mm vidlu
zo začiatku keď je ešte vzduch teplý (bike skladujem v teplej pivnici) tak ide normálne 180mm, ale postupom času keď sa ochladí aj vzduch vo vnútri tak je to ako vravím cca tých 60mm
Je to normálne alebo mam pretesníť vidlu ?
Viem že studený vzduch má nižšiu hustotu ako teplý, ale vidlu mám už nafúkanú na dosť vysoký tlak a stále to isté, nechcem aby mi strelila alebo niečo podobné.
Ešte by som dodal že keď na ňom jazdím je to 60mm, ale akonáhle zosadnem je tam pôvodných 180mm.
Vďaka.
10.01.2016 - 19:31:48
00
studeny vzduch je hustejsi ako teply....
10.01.2016 - 19:34:08
00
tak v tom pripade som niekde spravil chybu na základnej škole :D

a čo sa týka problému nevieš niečo ?
10.01.2016 - 19:36:11
00
Pockaj vylestim gulu aby som zistil aku mas vlastne vidlicu..
10.01.2016 - 19:38:43
00
mne robí vidla to isté so štandardného 25% sagu mám po čase tak 50%-ný, po zosadnutí ostane zanorená na 10% a keď sa znova zohreje tak vybehne do plného zdvihu
10.01.2016 - 19:39:53
00
Môže za tým byť aj tesnenie na hlavnom pieste. Hlavne ak je už staršie a deformované tak sa v zime trochu stiahne a stuhne a netesní tak ako v teple. Najčastejšie sa vady na tesneniach prejavujú práve v zimnom období. ;)
Takže by som vyskúšal ich výmenu a zároveň aj mazací olej ... to vidlici tiež určite do novej sezóny pomôže.
10.01.2016 - 20:02:56
02
palo1707 napísal:
Pockaj vylestim gulu aby som zistil aku mas vlastne vidlicu..

už mi to tu pride ako na inom nemenovanom fore, ale to je nepodstatne.
RS vidlu mam len na jednom biku a tak ako ste ochotní čekovať biky niekoho ineho, tak isto sa môžete pozrieť aj na moje, ale ja viem že niesom uživateľ s pol miliona prispevkami. Nebavi ma tu pisať za každu cenu ....

RS Totem 2008 180mm, chceš aj seriove čislo ? .....

Lapierre vďaka, pozriem sa nato :)
11.01.2016 - 08:31:27
00
Musis ju nafukat za studena, pri takej teplote ako budes aj jazdit. Pri znizeni teploty zmensuje vzduch svoj objem a klesne ti teda aj tlak.
11.01.2016 - 21:25:52
01
no mal som to v plane ale nevlastnim pumpu len si ju musim požičať takže to vyskušam :)

ešte takto, rozmyšľal som nad tym a tesnenie to byť nemôže, nakoľko keď bike odstavim do pivnice a vidla sa zohreje je v nej rovnaky tlak. Ak by tesnenie prepušťalo tak by bol tlak rozdeleny medzi komory. Neviem ako sa to spravne vysvetľuje ale ja mam v celej ľavej nohe vzduchovu patronu. Žiadne uzavrete riešenie ale piest v 40-ke nohe a nič viac, preto to je asi aj take háklivé na počasie.
Vďaka za informácie, vyskúšam to a uvidim čo a ako :)
11.01.2016 - 21:30:15
00
mne dnes prdlo tesnenie na vzduchovom pieste takže som vybavený :D
11.01.2016 - 21:44:07
00
zoller Soloair vyrovnáva tlaky a zvlášť ak je v negatívke väčší tlak, takže to úplne vylúčiť nemôžeš. ;)
Mne príde klesnutie zdvihu na 60mm (z cca 140mm pri bežnom SAGU) v studenom prostredí až príliš na to, aby to bolo iba teplotou ...ale môžem sa mýliť.
11.01.2016 - 21:58:19
00
keyboard_arrow_up