ja som zistil nasledovne...
-predne koleso ma mensiu tendenciu podklzavat v zakrute pri vacsom utlmeni vidlice
- zakruty sa daju prechadzat rychlejsie, ked bike drzite co najviac kolmo a telo presuniete do vnutra zakruty nieco ako ked bikeri klopia zakruty a pracuju s telom
- ostre neocakavane zakruty je jednoduchsie prejst smykom zadneho kolesa ako brzdenim a tocenim volantu a predneho kolesa (ktore ma tendenciu v takychto situaciach podklznut)
- podhustene gumy robia zazraky...samozrejme pozor potom na obruvniky
tak napiste aj svoje triky a podnety
posledný komentár: 26. 6. 2013 o 13:56
A aký používaš - veľký ako z Tatrovky, alebo taký maličky rallye?
ale ktovie ako by sa na tom jazdilo
ja by som k tym poznatkom len pridal jeden - SPD sa nema rado s hlbokym snehom/makkym podkladom... clovek zacne padat kazdych 10 metrov az ho prestane bavit furt zapinat nanovo pedale, az slape patami (teda to je moj pripad) a potom ked vyjde naspat na tvrdy povrch, teda tam kde to zas konecne taha, tak zisti ze na pedaloch je ladovec, ktory nejde von ani za boha. ani nozom, fakt nicim. som az domov tahal patami. podotkynam ze v lejaku a tme. a bolo to pekne na rit, na topankach navleky a paradne to smykalo... a bolel z toho... no ved viete
jak to riesit???
Vyriesi sa tym zaroven aj problem ako sa obut aby nohy neomrzli, lebo sa potom mozu pouzit klasicke "lahsie" trekkingove topanky.
ale niekedy jedna dobra rada ti dokaze usetrit tisic nabehanych kilometrov alebo aspon par modrin ....
aj ked na valcoch v obyvacke ti take nehrozi...tam akurat popaleniny z koberca hehe
overene - funguje
OTAZOCKA:mas vodicak