Cital som niekde ze napr magura julie je nizkotlakova a louise je vyokotlakova brzda ... vie niekto aky je v tom tozdiel ???? okrem toho ze je v jednej vysoky tlak a v druhej nizky :lol: :lol: :lol:
11.11.2007 - 16:27:42
00
ja len k nazvu temy jednu pripomienku
oliver.c.szm.sk
11.11.2007 - 16:55:26
00
:shock: :shock: :shock:
11.11.2007 - 17:00:39
00
:shock: a kde si to čítal?
11.11.2007 - 22:07:10
00
tiez by ma to zaujimalo
11.11.2007 - 22:19:13
00
na koloshop.cz ked kliknem na julie pise nizkotlakova a napr louise vysokotlakova brzda ... a keby som vedel rozdiel tak sa nepytam ... :roll:
11.11.2007 - 23:01:30
00
Julie je oznacovana ako nizkotlaka, ale tiez mi nie je jasne preco. Ved piestiky urcite nebudu diametralne inych rozmerov ako v inych systemoch, takze tlak by tiez nemal byt iny.
Btw. Na Julii su urcite ine hadicke "nizkotlake" :), je to tusim len plast bez pancierovania, resp. vnutornych spevnovacich vlakien.
12.11.2007 - 18:29:15
00
Rozdiel je v tom, ze pri nizkotlakovej brzde, ktorou je Julie, sa pri stisku packy silou cca. 180 N vytvori vnutorny tlak priblizne 45 bar (1 bar = 99,313 kPa). U vysokotlakovej brzdy, ktorou su vsetky ostatne od Magury, sa pri rovnakej sile stisku vytvori vnutorny tlak cca. 120 bar, cize takmer 3x vyssi. Z tychto dovodov su preto pouzivane, ako uz hore spomenute, vysokotlakove hadice a treba davat pozor, aby ste ich nezamenili, kedze to moze mat nedozierne nasledky pre chrup uzivatela.
15.11.2007 - 13:46:22
00
cize vysokotlakove brzdy staci stlacit mensou silou ako nizkotlakove pre rovnaky ucinok ... ak som spravne pochopil .... VDAKA
15.11.2007 - 14:24:54
00
to si trošku zjednodušil, záleží aj na ploche platničiek - jej veľkosti, úprave, súčiniteli trenia o kotúč...
15.11.2007 - 14:38:07
00
Kedze tlak v systeme je je zavisly na brzdnej sile a ploche piestu, tak zjednodusene to mozno povedat aj tak - cize ak je vyssi vnutorny tlak, tak je potrebna nizsia brzdna sila.
15.11.2007 - 15:23:28
00
Rozdiel je v tom, ze pri nizkotlakovej brzde, ktorou je Julie, sa pri stisku packy silou cca. 180 N vytvori vnutorny tlak priblizne 45 bar (1 bar = 99,313 kPa). U vysokotlakovej brzdy, ktorou su vsetky ostatne od Magury, sa pri rovnakej sile stisku vytvori vnutorny tlak cca. 120 bar, cize takmer 3x vyssi. Z tychto dovodov su preto pouzivane, ako uz hore spomenute, vysokotlakove hadice a treba davat pozor, aby ste ich nezamenili, kedze to moze mat nedozierne nasledky pre chrup uzivatela.




vies si predstavit co je 45 barov a co je 120 barov odkial mas taketo udaje prosim ta
15.11.2007 - 23:13:50
00
vies si predstavit co je 45 barov a co je 120 barov odkial mas taketo udaje prosim ta


myslím, že titan ako zástupca nemenovaného dovozcu bŕzd zn. Magura asi bude mať správne informácie. :? aspoň dúfam 8)
16.11.2007 - 08:30:30
00
aj mne sa vidi 45/120 barov nejak moc...nezmylil si si jednotky?Vsak kompresory na dofukovanie kolies nakladnych aut su robene na okolo 10barov a to uz je pjekny tlak :roll:
16.11.2007 - 09:06:22
00
aj mne sa vidi 45/120 barov nejak moc...nezmylil si si jednotky?Vsak kompresory na dofukovanie kolies nakladnych aut su robene na okolo 10barov a to uz je pjekny tlak :roll:


mozem z kludnym svedomim povedat ze ta hadica na 45 barou by musela byt poriadne hrubsia a na 120 uz ani nehovorim no nic pockame na titana kde sa vloudila chybicka :)
16.11.2007 - 09:14:31
00
keyboard_arrow_up