lakko spotreba oleja sa tyka benzinakov,nie naftakov
28.02.2016 - 17:30:49
01
To ale nie je celkom pravda, jeden znami mal Octavku SDI co mu zrala olej jak svina cca 2 l na 1000 km. Velmi rychlo sa jej zbavil , pravdepodobne motor zmontovany na piatkovej poobednajsej smene
28.02.2016 - 17:41:34
00
To muselo byt vyhonene ako svina, kebyze to tak zere olej tak to musi mat kompresiu ako derava ponozka...
A pri naftaku to je pruser..
28.02.2016 - 17:45:21
00
marecej napísal:
nemozu byt take hrozne ked ich pouziva aj mercedes


mercedes ma motory od renaultu len diesel.. benzinove su aktualne (A,B,C, CLA, GLA,) nove M270 camtronic vsetky in-house.,
kazdopadne, videl som na stojane CDI od renaultu a vedla CDI mercedes a ked na to pozres, vsekty klucove veci su ine. oni akoby vzali ten motor a kompletne ho prerobili. vyfukove zvody su skoro raz tak velke, kladky, pumpa proste vela veci uplne inak..
28.02.2016 - 20:47:38
00
palo1707 napísal:
A teraz sa mozem zacat smiat? Mercedes uz davno nema ten punc kvality, ktovie preco? Napriklad renault motor v novom quashqai, atmosfericky dvojliter benzin so spotrebou oleja 1l/1000km uz po 60 tisicoch a po odjazdeni 100tisic km dokonca 1,5 litra.
A nie je to jediny pripad. Vo vsetkych pripadoch vzorny servis aj styl jazdy. Ziadne uniky pod motorom a ziadne zavady zdovodnujuce tento stav..



to fakt? ty kokos neplas! ja mam 4ty a zatial mam pocit ze to ide vyvojovo dopredu. s cim si mal problemy pri mercedese? plus aky model? motor a r.v.? dik.
28.02.2016 - 20:49:25
00
moj ekozrut 4.8is :D

s15.postimg.org
s7.postimg.org
28.02.2016 - 22:09:47
03
lakko napísal:
Na mojom VW 2.0 TDi menim olej po cca 20 000 km aj napriek "longlifeu" a medzi vymenami nemusim nic dolievat. Najazdenych mam cca 70 000km. Stale som medzi max -min. ryskami.

Od zavedenia DPF a uz spomenutych lahkobeznych low saps olejov so znizenou HTHS viskozitou sa uz na toto pri dieseloch spoliehat neda. Ubytok oleja nahradza nespalena nafta. To je taky extra dieselovy "bonus" tykajuci sa motorov, ktore nemaju pre regeneraciu DPF trysku vo vyfukovom potrubi, ale ju riesia klasicky zvysenim davkovania nafty do valcov a upravou spalovania tak, aby jej cast odchadzala nespalena do vyfuku. Takze zostava len dufat, ze motor ani turbo ten olej velmi nezeru, kedze sa to zistuje velmi tazko hlavne pri autach pouzivanych na kratsich trasach s castejsou regeneraciou.

Ďalšou nevýhodou je aj postupné nasycovanie motorového oleja nespálenou naftou, ktoré spôsobuje zvýšená dávka paliva do spaľovacieho priestoru. Olej tak paradoxne neubúda, ale drží sa na konštantnej úrovni resp. sa jeho objem zvyšuje. Riziko zvýšenej kontaminácie oleja nespálenou naftou je hlavne pri vozidlách jazdiacich kratšie (mestské) trasy, kde proces aktívnej regenerácie je neraz prerušený, resp. prebieha častejšie. Preto sú mnohé motory vybavené olejovou mierkou s písmenom X. Pokiaľ je hladina blízko tejto rysky, treba olej urýchlene vymeniť. Z tohto dôvodu sa odporúča občas pozrieť mierku oleja a zbytočne nenaťahovať výmenné intervaly.
28.02.2016 - 23:49:27
01
billyroman napísal:
moj ekozrut 4.8is :D

Pri tom slabuckom benzine co tam maju potrebujes mat motor 4.8l. Inak by sa to auto ani neposunulo z miesta :-)
29.02.2016 - 03:45:20
01
peter1976 napísal:
Pri tom slabuckom benzine co tam maju potrebujes mat motor 4.8l. Inak by sa to auto ani neposunulo z miesta :-)

nabuduce ked vypustis nejaku sprostost do sveta, over si v prvom rade fakty v rozdielnom oznaceni oktanoveho cisla v EU a US ;)
http://www.topspeed.sk/ako-to-ze-v-usa-jazdia-na-91-oktanovy-benzin/8117
...tak a teraz daj :P
29.02.2016 - 05:06:35
01
Toto som vobec netusil, sice ma vobec netrapilo co tankuju v USA ale je dobre nezostat sprosty.
29.02.2016 - 08:29:43
00
Teraz si ma dostal billyroman, mas pravdu.
29.02.2016 - 15:10:11
00
A toto sa vám už niekedy stalo? Mne sa dnes ráno v križovatke pri radení dvojky urvala radiaca páka od tiahla :?:

Prílohy:

20160302_055332 (Large).jpg
20160302_055332 (Large).jpg 247.33 KiB thumb_up0thumb_down

20160302_143420 (Large).jpg
20160302_143420 (Large).jpg 118 KiB thumb_up0thumb_down

20160302_143432 (Large).jpg
20160302_143432 (Large).jpg 169.66 KiB thumb_up0thumb_down

20160302_143443 (Large).jpg
20160302_143443 (Large).jpg 152.72 KiB thumb_up0thumb_down

02.03.2016 - 16:19:51
00
Aspon si objavil zelezne zasoby zuvaciek :)
02.03.2016 - 16:41:45
04
Aj peňazí :D
02.03.2016 - 16:42:17
00
Kamos mal podobny problem s Toyotou Yaris. Treba to obcas namastit aby to nedralo na sucho
02.03.2016 - 16:54:09
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up