Ja sa snažím nakupovať veci skladom pokiaľ možno a vždy to do 3 dní bolo doma. Ak tomu rozumiem správne objednal si niečo čo nemali nikde a hádžeš to na MTBiker?:D
13.04.2016 - 05:51:05
00
mám otázku k mojej objednávke 8365 , včera bol dátum doručenia 15.4. dnes už je status dátum odoslania neznámy,tieto zmeny sú v tejto objednávke viac krát-je nejaký problém z niektorou položkou alebo len blbne systém ?
13.04.2016 - 06:55:31
00
sam-xyz - áno, od začiatku marca je na vine dlhého čakania na položky DODÁVATEĽ, konkrétne KCK Zlín. Sťahovali 2x tohto roku sklad, meškanie sa natiahlo pri niektorých objednávkach na 3-4 týždne. Samozrejme nás to neteší, nevieme s týmto ale spraviť nič a v rovnakej situácii sa ocitlo veľké percento shopov na Slovensku a Česku, nakoľko KCK robí veľa obľúbených značiek a tovar, ktorý skrátka inde nezoženieme. Čo sa týka skladu, máme k dispozícii vyše 5000 produktov (nie položiek) z 9600. Niekedy sa na niečo čaká dlhšie a ver nám, že nás to neteší, snažíme sa ale náš shop posúvať dopredu.

Ešte k dostupnosti - veľa dodávateľov nemá online skladovú dostupnosť, pri niektorých objednávkach sa stane, že tovar, ktorý svieti s dostupnosťou XY dní už dodávateľ nemá. Jedná sa väčšinou o menej predajné kúsky, snažíme sa vždy keď k takejto situácii dôjde nájsť alternatívny zdroj alebo podobný produkt, ktorý by vyhovoval. Časom sa dúfam dostaneme do stavu, keď všetci nahodia online aktuálne skladové zásoby a k chybe dôjde ozaj iba vo výnimočných prípadoch, zatiaľ ale nevieme eliminovať podobné problémy.

Dano5 - rovnaká pesnička ako som písal vyššie, páčky aj vidlica idú od dodávateľa, čakáme ich každým dňom, neviem ale skrz problémy s dodávateľom potvrdiť kedy objednávka reálne odíde, budem to vedieť keď budeme mať všetky veci v ruke. :(
13.04.2016 - 08:25:47
01
sam-xyz este doplním ze to "do 3 dní" nemáme len tak aby sme zavádzali. Za normálnych okolností vyše 90% času to reálne do 3 dní príde. Ako písal Boo_boo keď sa v marci sťahovalo KCK tak nevedeli ich zasielacie lehoty dodržať a veci meškali. Preto sme zmenili dostupnosť ich produktov na otázku, ale postihnuté objednávky uz sa mohli len posúvať.

Pozri, nie je v nikoho zaujme na objednávke bezdôvodne sedieť - naštvali by sme zákazníka a riskovali ze objednávku stornuje. Ked čakáme na tovar, najmä taký ktorý ma len jedného jediného vyrobcu/distribútora (napr. Značka Force), mozeme len čakať, posúvať a informovať - co tiez nie je príjemná činnosť pri negatívnych správach.

Ak v marci viaceré eshopy kritizovali dodávateľa, neklamali. Niektoré produkty maju jeden jediný zdroj.
13.04.2016 - 09:01:21
01
Ja viem, že problém je v dodávateľoch, nemyslel som to ironicky. Ale na svojich dodávateľov by ste mali tlačiť vy, eshopy. Lebo vy ste koncoví predajcovia, vy si zlíznete kritiku. Vo vašom záujme by malo byť, aby vám dodávatelia veci dodali rýchlo.Čo tak vybrať si spoľahlivejších dodávateľov? Alebo je to tak, že na Slovensku je len jeden dodávateľ?
Pozrite, nerád bezdôvodne kritizujem. Ale aj ja mám len jedny nervy. V posledných dvoch či troch mesiacoch som mal zopár nie veľmi príjemných skúseností s viacerými eshopmi.
Jednému nemenovanému som poslal otázku ohľadom technických detailov tovaru, odpovedali mi:"Zaregistrujte sa na našej stránke, tovar si objednajte a potom vám technické detaily zistíme". To je teda prístup... Od ďalšieho čakám dodávku už vyše mesiaca. Od vás mi tovar prišiel tiež po takmer mesiaci.
13.04.2016 - 10:52:03
00
sam-xyz ake bolo tvoje cislo objednavky? Rad by som sa pozrel co tam trvalo, ale z tohto konta si ju asi nerobil, nevidim ziadnu v systeme.

Co sa tyka tlaku na dodavatela: ano, samozrejme, to predajcovia musia robit a robia. A ked uz to nie je unosne, hlada sa novy dodavatel, co nie vzdy ide. Problem je ked vyrobca priamo aj distribuuje, co je pripad Force. Vtedy proste alternativu nemas.
13.04.2016 - 11:00:17
00
Nazdar, chcem sa opytat, ci mate rovnake ceny aj v kamennom obchode, ako tu na nete. Napr. tato retaz http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/retaze/7-8-9-prevodov/shimano-xt-cn-hg93-retaz-114-clankov-91.html?itm_medium=forum#hodnotenie Samozrejme, ak ju mate na predajni, dik
15.04.2016 - 09:12:47
00
Ahoj, táto reťaz na predajni nie je, takze najjednoduchšie objednat na osobny odber na predajni, samozrejme sa eshopovu cenu.
15.04.2016 - 10:27:37
00
Ahojte,

rad by som sa podelil o moju poslednu skusenost s mtbiker shopom. Ci uz sa jedna o pozitivnu alebo negativnu skusenost nech si kazdy uvazi sam.

02.04.2016 - zadanie objednavky. Vyber produktov z mojej strany bol zamerany len na produkty ktore boli oznacene "skladom" kedze som komponenty potreboval celkom urgentne. Platba kartou, dorucenie - osobny odber v predajni v BA.
02.04.2016 - potvrdzujuci email o objednavke s informaciou o predpokladanom datume dorucenia 07.04.2016
04.04.2016 - zrazu uz polovica z mojich objednanych artiklov ma na shope status ze nie su na sklade. Ale tak dobre, asi som zobral posledne kusy a vsetko je OK. Stale sa vsak nic z mtbiker strany nedeje.
12.04.2016 - prisiel mi email z mtbiker/heureka na feedback, kde som samozrejme zadal ze mi zatial nic neprislo.
12.04.2016 - dostavam spravu od mtbiker zamestnanca o 17:01, ze jeden produkt nemaju na sklade ze ci si ho naozaj chcem objednat. Tak samozrejme ano z mojej strany, ale dalsi zbytocne zabity den zo strany mtbiker.
12.04. - 13.04 - zopar emailov kde musim doslova prosit mtbiker aby sa poponahlali s objednavkou a som ochotny zapltit kuriera, alebo cokolvek len aby som to do vikendu mal. Nakoniec dostavam odpoved ze objednavka bude odoslana skor a bude dostupna k odberu 15.04.2016
13.04.2016 - prisiem mi email z mtbiker ze datum odoslania objednavky sa meni z 13.04. na 15.04.O povodnom 07.04. uz nikto samozrejme ani nesranduje.
14.04.2016 - 2 emaily z mojej strany ze co sa deje, kedy a ako bude objednavka dorucena. Ziadna odpoved.
16.04.2016. - volam na miesto odberu a dostavam info ze zasielka tam bude az ked mi bude doruceny mail o tom ze zasielka bola dorucena. Ziaden mail som doteraz o tom nedostal. Pozeram tracking a posledne info je "Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - zanecháno oznámení." Co je to za odberne miesto kde nemoze kurier dorucit zasielku...

Takze sumar je taky, ze zamerne objednam produkty ktore su skladom a ihned dostupne k odoslaniu a po 2 tyzdnoch som stale nic nedostal. Zo strany mtbiker bolo 1 tyzden nic nerobenia az kym nedostali feedback z heureka systemu.

Telefonicky kontakt na mtbiker je samozrejme uplne zbytocny kedze to tam nikto nikdy nezdvihol.

Moja predosla skusenost s mtbiker shopom bola pozitivna, ale tato skusenost ju zial prebija.
Davam teda do pozornosti mtbiker shop rychlost vybavovania objednavok a hlavne ze "skladom" neznamena "skladom", ale sluzi len na zavadzanie zakaznikov.

Pekny vecer prajem,

Prílohy:

mtbiker_order.PNG
mtbiker_order.PNG 19.38 KiB thumb_up0thumb_down

16.04.2016 - 21:56:17
00
V tomto momente (15 min po vyssie uvedenom prispevku) mi prisiel email z mtbiker, vid nizsie.
To uz si zo mna robite uplneho kkta?

Prílohy:

mtbiker_mail.png
mtbiker_mail.png 53.1 KiB thumb_up0thumb_down

16.04.2016 - 22:16:42
00
Mal som podobnú, síce menej drastickú skúsenosť. Predpokladám však, že dôvodom bolo otváranie novej predajne v Hrádku.
Ja som zámerne vyberal produkty s označením do 6 dní, keďže som to chcel mať doma do dvoch týždňov. Čakal som o nejaký ten týždeň dlhšie. V mojom prípade však nič nesúrilo. Komunikácia bola uspokojivá.
16.04.2016 - 22:29:06
00
Ja som mal celkovo 7 updatov objednávky z mojej strany a nebol problém. Teda ešte ju doma nemám, ale počítam že budúci pondelok / utorok bude podľa predbežného odhadu odoslaná. Niektoré veci čo som objednával ani neboli v katalógu a boli zháňané špeciálne pre mňa a na tie sa teraz čaká...
16.04.2016 - 23:26:29
00
Eshop zase neda pokoj a nakupuje za mna :D .. ale co bolo v tom kosiku samozrejme neviem .. a to ma hneva :lol:

ps: nie, to nie je vtip, obcas mi to eshop spravi, tentokrat po kliknuti na jeden link z temy , nevadilo by mi to, keby som si ten kosik mohol pozriet, co to je :D

Prílohy:

Untitled1.png
Untitled1.png 289.74 KiB thumb_up0thumb_down

18.04.2016 - 08:49:48
00
vsak to cvakni, cakaj zasielku a dozvies sa :D a potom co nechces vrat :P ;) by mali radost z teba :lol:
18.04.2016 - 09:01:21
03
Ja som sa bol v sobotu osobne pozrieť na predajni, naozaj sa snažia a majú toho veľa. Ale objednávať od nich nebudem v najbližšej dobe nič, počkám kým sa všetko ukľudní a dorieši. Na jednej strane je toho na nich veľa, výstavba predajne, doplnenie tovaru (kebyže bývam bližšie prídem pomôcť), testovacia dráha za predajňou. Na druhej strane eshop by mal mať napriek tomu niekto pod palcom a ozaj sledovať objednávky a čo sa deje. Takže s nákupom počkám, horúce problémy sa vyriešia. Držím palce.
18.04.2016 - 09:05:41
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up