KRTKOO4 dovol mi reagovat, aby som niektore veci uviedol na pravu mieru, lebo tam nieco chyba:

- na shope zobrazujeme dostupnost polozky. Ak je napisane, ze je skladom, tak je realne skladom, nie vsak v neobmedzenom pocte. V Tvojej objednavke si mal 2 ks plastov a 4 ks rychlospojek a tieto veci neboli v dostatocnom pocte na sklade a museli sa doobjednavat. E-shop Ta o tejto skutocnosti informoval (ak mas viac ako 1 ks konkretneho produktu v kosiku, ze sa dodacia doba moze predlzit, lebo je mozne, ze sa musi doobjednat).
- Tvoja objednavka sa zacala spracovavat prvy pracovny den po tom ako prisla. Prisiel Ti email 4.4. o 8:30 ze objednavka caka na tovar od dodavatela
- Kedze na plast sa cakalo asi tyzden a Ty si nam pisal, ci sa to neda urychlit, na nase naklady sme to poslali kurierom aby si to mal na vikend, zasielku si vsak neprevzal - verim ze ju prevezmes dnes.

A velmi nespravne korelujes veci - podla Teba nic nerobime tyzden, potom pride email z Heureky a nasledne sa na objednavku pozrieme? Dokazom ze to tak nie je je vyssie uvedene, ze sme posielali info o tom, ze objednavka caka na tovar od dodavatela. Plus Tvoj prispevok o tom ci si z teba robime ... - nie, bola to odpoved na Tvoju otazku "viete mi prosim zaslat tracking number zasielky?" a to ze prisla niekolko minut po Tvojom prispevku na forum (btw v sobotu o 22:13) je nahoda.

Nehovorim ze je to z nasej strany idealna objednavka, ale vykreslujes nas vo velmi zlom svetle a niektore informacie si tu nepodal tak, ako boli.

lto skusime to nejako nasimulovat, ale netusim co to robi. Nemas zdielany PC?

Cykloturista expedujeme z centralneho skladu 70 objednavok denne a 95% z nich je nacas a bez problemov. To o com sa pise a na co musime reagovat je tych niekolko kuskov, s ktorymi je problem, alebo ktore sa oneskoria voci tomu, co zakaznik ocakaval. Ziadna objednavka necaka "len tak" - ak vznikaju prietahy, je to zo zasady kvoli doobjednaniu tovaru alebo kapacite expedicie (a kuriera). Za posledny mesiac mame 98.8% hodnotenie na Heureke, takze by som sa neriadil niekolkymi problemami, ktore v nabehu do sezony vznikli. V systeme od Teba objednavku este nemame, tak je lepsie skusit a hodnotit podla vlastnej skusenosti.
18.04.2016 - 09:42:57
01
cervo napísal:
lto skusime to nejako nasimulovat, ale netusim co to robi. Nemas zdielany PC?

Urcite nie :lol: .. ale na to sa kludne teraz vykasli, mate dost co robit ineho :)
18.04.2016 - 10:10:07
00
Cervo ja som bol z vašim obchodom vždy spokojný či už dodanie, čakanie kominikacia alebo čokoľvek. S mtbikerom mám len dobre skusenosti, ALE neohanal by som sa nejako extra heurekou. Lebo recenzie na heureke nie sú objektívne z toho pohladu, že: len mizivé percento čo napr u vás nakupy dostane imail s ponukou na hodnotenie vášho shopu.heureka to posiela vybraným a oen velmi malému percentu zo všetkých nakupujúcich. Ďalšia vec na heureke jeden obchod môžeš hodnotiť iba jeden raz za celý život. To znamená ak si niečo kúpis a je všetko ok a o pol roka znova niečo kúpiť tam isto a už to nieje ok tak nemáš šancu dať spätnú väzbu na heureku pre daný eshop. A to aj keby si chcel dať tu najpozitívnejšie recenziu. Veľmi dôležité je si čítať na heureke diskusie.sú shopy kt majú 95% spokojnosť a na diskusii sa každý sťažuje. Vlastná skúsenosť.ďalej stačí obkednat tovar následne zrušiť objednávku a je možné že dôjde ponuka na recenziu od heureky ako mne. To znamená že obchodník si môže spraviť x recenzií. Posledná nevýhoda heureky keď napíšeš recenziu. Obchodník ti odpíše že klameš :) ako mne napr. Tak už nemôžeš reagovať a posledné slová má vždy daný obchod.vravím pre mňa je mtbiker na jednotku od fóra cez e-shop po nový predajňu. Ale heureka nieje to čo odráža vašu skutočnú kvalitu...
18.04.2016 - 11:55:14
01
JAHMANsvk plne suhlasim co pises - len este dodam ze mas nasobne vyssiu tendenciu (co som cital tak az 10x) pisat negativnu spatnu vazbu ako pozitivnu. Inak povedane ak ta shop nastve alebo nieco je zle, budes o tom pisat, ak ta shop velmi milo prekvapi, budes o tom pisat, ale ak je vsetko OK, tak len male percento ludi nieco napise. Preto aj Heureka aj ine fora budu vzdy skreslene (suhrnne) k negativnejsiemu obrazu, aky realne zanechava.
18.04.2016 - 12:02:07
01
Tiež suhlas
18.04.2016 - 12:18:45
00
a este treba pri citani prefiltrovat aj to ,ked je problem v uzivatelovi ala "vypadava pripojna snura" zo spotrebica a viaceri opakuju to iste...lebo neprisli na to ze ju treba troku silnejsie zatlacit az cvakne a potom uz drzi , ale to uz napise jeden z 10 ako pisete :)
18.04.2016 - 12:28:00
00
JAHMANsvk mozes pridat viac recenzii. Mam eshop a ludia, ktori nakupuju opakovane, mozu pridat recenziu ku kazdej novej objednavke. To napr. 95% hodnotenie na Heureke zahrna aj hodnotenia, pri ktorych ludia nenapisu ziadne klady/zapory, vtedy sa vo vypise recenzii nezobrazi, ale je zapocitane do celkovej spokojnosti. Preto sa moze zdat, ze obchod nie je dobry, lebo vacsinou vypisuju stazovatelia.

A suhlasim, ze ak su ludia spokojni, malo ich napise.
18.04.2016 - 13:25:43
00
@Cervo, dakujem za odpoved, ale dovol aby som uviedol este aj ja trochu situaciu na spravnu mieru kedze tam stale cosi chyba ;) Isto sa to kazdemu nechce citat, ale mozno to niekomu na nieco posluzi. A mozno aj nie..

- skladova dostupnost - je mi jasne ze nemozte mat vsetko skladom v neobmedzenych poctoch. Ale ak mate naozaj prepojene systemy, tak snad nemoze byt problem doplnit informaciu ze sa jedna o obmedzeny pocet ks na sklade ako to ma aj x inych shopov. Ale tak mozno ako tip do buducna. Navyse neviem ci objednavka 2ks plastov je zrovna nestandartna. Takze ak som pisal ze informacia skladom sluzi len na zavadzanie zakaznikov, tak zase nie som uplne mimo.

- 4.4. mi prisiel mail ze 12.4. bude zasielka odoslana. Sorry zabudol som ho sem napisat. Koniec koncov bol ale uplne zbytocny kedze 12.4. objednavka odoslana nebola.

- zaslanie kurierom na vase naklady - dakujem a cennim si snahu, ale bolo, a je to uplne zbytocne. V objednavke som vyplnil ze chcem dorucenie do obchodu v BA kedze sa na fakturacnej adrese nenachadzam.. Ale tak nevadi, poslali ste to na moju fakturacnu adresu bez toho aby ste mi o tom oznamili.. (sprava z mtbiker: dnes mi slubili ze to budu posielat takze zajtra by Vam to malo prist) A ano je mozne ze zasielku dnes a ani mozno zajtra a mozno ani tento tyzden neprevezmem lebo som mimo SR a preto bolo klucove aby som zasielku do vikendu mal v obchode v BA. Takze teraz musim niekoho pootravovat aby isiel zobrat listok z mojej schranky a vybavil to za mna. Ale ved preco nemat opletacky ked sa da... Keby to bolo zaslane na dobierku tak by som si zasielku neprevzal a nie preto ze by som sa vam chcel pomstit kedze ste nesplnili co by clovek ocakval, ale preto ze by som aj tak nestihol 2 tyzdnovu lehotu na poste..

- heureka - daval som feedback v case ked som veril ze zasielka bude odoslana 12.4. takze som dal overall pozitivne hodnotenie. Keby som este vydrzal tak by som dal ine.. takze aj tolko k relevantnosti heureka hodnoteni.

- ked nedvihate telefony a odpovedate na maily po 36 hodinach tak urcite mozu nastat rozne zhody okolnosti

Aby som to uzavrel.. cennim si snahu, ale ked je mizerna komunikacia, a po 2 tyzdnoch nemam stale doruecny tovar "skladom", tak sa nemoze nikto cudovat ze som nespokojny a frustrovany. Verim ze ste sa aj z mojej objednavky poucili a nieco spravite pre to, aby ste boli o krok blizsie ku konkurencii, a moja buduca objednavka uz snad bude bez takychto prispevkov ;)
18.04.2016 - 21:18:25
00
KRTKOO4 diky za umierneny komentar, ako som aj pisal, nebola to z nasej strany hviezdna objednavka a urcite si mame co vziat ako spatnu vazbu. Len voci tomu jednemu sa ohradim - to zavadzanie zakaznikov, s tym naozaj nesuhlasim. Niektore velke e-shopy maju zobrazeny pocet kusov na sklade, ale je to skor vynimka ako pravidlo. Zaciatkom aprila (zial po tvojej objednavke) sme zacali pracovat s poctom kusov na sklade aspon v tom rezime, ze upravujeme predbezny datum odoslania podla poctu objednanych kusov - ak je viac ako je na sklade, datum dorucenia sa posuva na neurcito (az kym nedostaneme potvrdenie od dodavatela o dodani dalsich kusov). Neskor planujeme aj zobrazovat pocet kusov na sklade v urcitom formate, nie je to vsak uplne trivialne.

Ano, mat 2 ks plastov na sklade nie je nestandard, ale ber do uvahy ze denne je na centralnom sklade okolo 1000 pohybov a doplnenie skladu nie je otazka 24 hodin, casto sa na rozne produkty caka tyzdne a velkoobchodnici (a toboz vyrobcovia) si s lehotami dodania robia ovela mensie vrasky ako maloobchod. Samozrejme si to zlizne maloobchod, lebo sa oneskori dodanie a zakaznik je nespokojny. Sklad sa priebezne doplna, ale je tazke mat k dispozicii stale "dost" kusov produktu, lebo "dost" je dane aktualnym dopytom, ktory sa tazko predpoveda. A mat z kazdeho produktu v kazdej velkosti 5 kuskov, to by stalo doslova miliony a potrebovalo mega sklad, tam este nie sme...

A to s tymi 36 hodinami to tiez nie je velmi presne, odpovedali sme zvacsa do hodiny, okrem posledneho mailu, ktory si posielal v piatok poobede.

A preco sme posielali kurierom? Lebo si nas prosil o "Je mozne to aspon nejak expresne poslat / vybavit aby to v piatok/sobotu bolo v BA?" a "Ak je moznost nejakeho expresneho postovneho tak skusme kludne to.. ". Kedze si mal adresu v BA, poslali sme to expresne Tebe do BA, lebo do Velocity by sa to nestihlo. Tak preto, snazili sme sa vyhoviet.
18.04.2016 - 21:33:58
00
@Cervo, tak sme sa navzajom podoplnali a prisli sme na to, ze problem je u vas primarne v komunikacii. Vsetky problemy boli vzniknute nedostatocnou a nepresnou komunikaciou ktora nakoniec aj zmarila vsetku snahu o vyriesenie problemu.

Najma pri takychto "zlozitejsich" situaciach by 1, mozno 2 telefonaty, alebo par rychlych mailov vsetko vyriesili k obojstrannej spokojnosti. Chapem ze procesy a najma kapacity nepustia a nejaky kompromis musi byt a tak sa musi s istym % situacii ako som mal ja pocitat. Ale tak to isto vsetci vieme...
Snad len blesk 2x na rovnake miesto neudrie a nabuduce si to zlizne niekto iny.

Ak este mozem nieco prihodit, tak by som (a isto nie som sam) ocenil kuriersku sluzbu co posiela sms, mail alebo zavola kedy co a ako.. Tito listockari robia len starosti.

Kamenny obchod asi neotvarate kazdy den, ale info v pripade ze mate nejaky event alebo nieco ze nie ste schopni vybavit objednavky v riadnom case, by urcite bodlo uviest na stranke. Napriklad ako to robi aj konkurencia ;)
18.04.2016 - 22:41:48
00
KRTKOO4 aby sme boli ferovi, problem bol u nas komunikacii (ano, vzdy mozeme byt rychlejsi a presnejsi) a v dodani tovaru k nam (keby prisiel k nam ako bol slubovany, vsetci su happy a neminame na toto cas nas a ludi co tieto slohy citaju). Ako som ale pisal, toto sa netyka velkeho percenta objednavok a preto uvedenie na stranke ze nestihame by nebolo uplne na mieste.

PS: tovar je poslany DHL, ktora nenechava listocky, ale vola na mobil pred dodanim. Nevolali?
18.04.2016 - 22:52:32
00
@cervo tá moja nešťastná retázka sa kde zasekla? :D
18.04.2016 - 22:55:47
00
Zajtra overime fyzicky, mala by byt v Hradku.
18.04.2016 - 22:59:58
01
Dve veci sa mi na tomto obchode nepacia, neprehľadnosť a vysoké ceny....
18.04.2016 - 23:06:16
00
@Cervo, ved prave ze nikto nic nevolal. Ja uz neviem co sa deje.. tak snad som aspon vychytal vsetku smolu na tento mesiac.
18.04.2016 - 23:49:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up