Moje sú označené ako odoslané, pričom už boli aj prevzaté. :)
02.05.2016 - 12:48:34
00
napísal som otázku sem,zatial bez odpovede-medzitým som zistil,že tieto prevodníky na BCD 64 sú 26 , 28 aj 30 z. takže rozširujem otázku-viete zohnať aj tie menšie ? (ten 30 z. je skladom)
http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prevodniky-a-napinaky/prevodniky/absolute-black-prevodnik-bcd64-30z-cierny.html?itm_medium=forum#komentare-69391
02.05.2016 - 17:46:40
00
astro tie odbery z minuleho roka sme neoznacovali ako prevzate, ale spravil som to manualne teraz.

Anythingelse pri zaslani kurierom neoznacujeme ako prevzate, len pri odberoch.

Dano5 neignorujeme, nezabudli sme, stale cakame na vyjadrenie dodavatela. Pourgujem.
02.05.2016 - 22:24:04
02
Moja neskutočná objednávka mala neskutočný priebeh, ale už je doma a dokonca aj helma sedí :-)

Akurát odkážte chalanovi čo vám dáva informácie zo skladu, že by si za tie zmätené statusy zaslúžil nakopať minimálne do gúľ.

Pre info ostatným: mal som cca 10 zmien v objednávke, nejakých 30 položiek a potom pravidelné info od obchodu o stave. Akurát tie info boli zmätené, čo bolo dané celkovým riešením obchodu. Proste som si počkal dlhšie ako som si myslel . Ten výsledok za to ale stojí.
02.05.2016 - 23:29:56
00
Ked robis 10 zmien v objednavke, tak sa nediv. Mozno to bude zniet neuveritelne, ale su aj ludia, co si vedia nakup vyklikat na prvykrat. ;)
03.05.2016 - 23:10:36
03
Ono sa to postupne vyvijalo - 10 zmien = 10 pridani. Nic som nevyhadzoval. Ale prisiel mi email od niekoho dalsieho z shopu (nie imroman a ani cervo) s otazkou co vsetko uz prebehlo ako malo.

Pekne od nich ze ked vedia ze je pruser, tak sa snazia proaktivne uistit, ze sa to naozaj vyriesilo. Nie ako minimalne polovica eshopov ktore sa tvaria, ze sa vlastne ani nic nestalo.
03.05.2016 - 23:32:48
00
Zatial 5 objednávok v tomto shope a maximálna spokojnosť. Tovar dodaný vždy kompletný a načas, žiadne natahovanie objednávok, rýchle odpovede na otázky.
Btw nechystáte nejaké vernostné zľavy?
03.05.2016 - 23:45:24
00
matko001 nejak sme to dotiahli do zdarneho konca, to som rad :)

Matvej15 chystame, uz o tom hovorim dlhsie, ale sme tak pretazeni narastom objednavok ze tieto veci riesime pomalsie ako by sme chceli. Kazdopadne vsetky objednavky sa do neho budu ratat, aj tie uz uskutocnene.
04.05.2016 - 09:09:11
03
ja viem tiez vyklikat objednavku naraz,ale minule som objednal batoh a nieco dalsie ,cakalo sa na tovar ,tak som napisal ci vedia plastenku k batohu,vedia doplnili aj do shopu ,doplnil objednavku a doposlal som navysenie o dohodnutu sumu na dva krat,kedze sa este cakalo a cez vikend sa na vyjazde "minuli" dalsie veci... :) a nebol problem ,komunikacia efektivna ,presne k veci - na jednotku, aj znizene postovne pri prekroceni sumy....proste :y:
11.05.2016 - 19:05:59
00
Všimol som si že v e-shope máte chybu v názve nových Scalpel-ov od Cannondale. Máte tam "Sclapel-Si".
13.05.2016 - 14:12:10
00
vďaka, upravené
13.05.2016 - 14:25:48
00
akurat rozmyslam, ze poriesim nove sedlo na cestak... a k tomu sa mi natiska otazka, ked uz je u Vas mozne mnoho veci otestovat, mate v plane aj zapoziciavanie testovacich sediel?
25.05.2016 - 08:36:10
00
Testovanie sediel sme zatiaľ neriešili, tuto sezónu nemáme v pláne.
25.05.2016 - 09:14:08
00
len detail, kniha Park Tool Veľká modrá kniha o servise jazdených bicyklov skutocne nema nic s jazdenymi bicyklami
25.05.2016 - 10:12:05
00
opravené, vďaka
25.05.2016 - 10:15:20
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up