Lapierre napísal:
2 cm sú fakt minimum, to by nemalo vadiť. Navyše lepšia krátka hadica ako nefunkčná páčka, no nie? ;)


To je pravda :D no potom napisem ci pomohlo...
18.05.2016 - 16:27:24
00
Tak už som aj zrezal bowden a nanovo nasroboval....opat to par krat islo...potom to zase dostalo len do polivce a uz nejde ani hore ani dole...ovladac opat vsunuty do polovice ...ale teda po tomto vsetkom som sedlovku opat nedofukal...preepokladam ze ked som s tym nic nerobil unik by tam nemal byt..ale ked uz toto robi tak zrejme aj v tlaku je chyba... co teraz este skusit .... alebo co robim zle...opat musim podotknut ze sedlovku som moc nedotiahol...pohyblivu cast som aj prestrekol sprejom na vidlu...
18.05.2016 - 17:41:39
00
dnes som objednal basic service kit na reverb nakoniec z UK. Mali skladom, cena cca 8Euro, 10.30Eur aj s postovnym. Uz miaj prisiel email ze to bolo odoslane. Tak ak by niekto potreboval servisovat, viem poslat cez SS link kde hladat a nakupit.
Dam vediet ked pride ako dopadol servis, mam v reverbe aj jemnu volu dopredu/dozadu, tak mozno sa nevyhnem aj vymene celeho "Collaru". Zatial skusim takto
18.05.2016 - 17:43:26
00
saaleem napísal:
...co teraz este skusit ....

dofuknut ? :)
uz len z lenivosti by som to urobil skor ako najskor odvzdusnoval :)
19.05.2016 - 09:51:05
00
nechapem preco si komplikujete zivot tou hydraulikou ked lanko funguje tak isto dobre a este si usetrite to neustale odvzdusnovanie a podobne
19.05.2016 - 09:53:26
00
...zeby preto, lebo reverb je od vyroby na kazdom AM/EN bajku ?
19.05.2016 - 11:18:44
00
KinDo napísal:
dofuknut ? :)
uz len z lenivosti by som to urobil skor ako najskor odvzdusnoval :)


Ved ja som to uz niekolko krat dofukoval, ale nerobim to vzdy po odvzdusneni ...ved tieto dve veci nie su nejak prepojene ze by mal vzduch ked je vsetko v poriadku niekam uniknut...

A presne ako pise PhilJ....Sedlovku som nedokupoval ale mal ju ju od vyrobcu bicykla takze tak :)
19.05.2016 - 12:21:03
00
Tak som to este raz rozobral..opat mi to prislo ako keby sa to bralo cez tu koncovku bowdena...nechyba tam ako je cerveny moznacene nejake tesnenie alebo co? Nejde mi do hlavy ze napriek tomu kolko sa to srobuje do toho bowdena ze by to aj tak vytlacalo ... Uz fakt neviem kde je zadrhel kurna...

Príloha:
DSC_1763.JPG
DSC_1763.JPG 205.23 KiB thumb_up0thumb_down



No ale ako pozeram na nahradnu hydraulicku sadu tak to naco sa pytam tam byt nema...preco to teda nechce tesnit alebo preco sam i zda ze to tade ide pomalicky von...Vela kvapaliny v tom systeme nie je tak aj maly ubytok narobi problemy...
19.05.2016 - 15:30:53
00
Nie tesnenie tam nie je, závit vo vnútornom plaste hadičky tesní dostatočne. Ak nie je problém tu, tak potom zostáva ešte páčka, alebo jednoducho zle odvzdušňuješ systém, no takto cez klávesnicu je mi ťažko povedať viac.
20.05.2016 - 12:13:32
00
Lapierre napísal:
Nie tesnenie tam nie je, závit vo vnútornom plaste hadičky tesní dostatočne. Ak nie je problém tu, tak potom zostáva ešte páčka, alebo jednoducho zle odvzdušňuješ systém, no takto cez klávesnicu je mi ťažko povedať viac.


Hm, že by som to zle odvzdušnoval ? no snažil som sa podľa navodov...aj na youtube co boli aj podla toho na stranke vyrobcu..je mozne ze som nieco urobil zle ...ale nvm ...Mozem skusit popisat...Pripadne v sukromnej keby si vymenime cisla by som ti brnkol ...by si mi to mozno aj tade lepsie vysvetlil ako sa tu rozpisovat...
20.05.2016 - 12:47:37
00
asi po piatich rokoch toto :D tento rok som jej doprial komplet vymenu oleja :-) ale inak sa ten vrch povolil počas výjazdu :D asi tomu dopomohol posledny skoro pád...

Prílohy:

1.JPG
1.JPG 76.26 KiB thumb_up0thumb_down

2.JPG
2.JPG 66.04 KiB thumb_up0thumb_down

3.JPG
3.JPG 71.02 KiB thumb_up0thumb_down

20.05.2016 - 20:31:47
00
Vedel by mi niekto polopatistický vysvetliť význam v označení tlmičov Fox:

200/50.8mm LV
200/50.8mm SV

čo znamená ta skratka LV a SV a ký je medzi nimi rozdiel, ktorý je na čo?
26.05.2016 - 13:56:58
00
LV-large volume, SV-standart volume, viac tu: http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Rear_Shocks/2013_LVSV_eyelets.htm
26.05.2016 - 14:34:18
00
Čaute, dneska po cca 10 km na rovinke mi pri prepínaní CTD na vidlici zaskočilo to modré koliesko dovnútra a zaseklo sa o lanko. Keď som to rozobral, zistil som že tá tyčka, ktorá ide z patróny je zaskočná dovnútra a tým pádom to nemôžem zložiť naspäť. No a keď s tou tyčkou skúšam, tak hej vidla stále v otvorenom móde a vôbec sa nezamyká. Odskok ide normálne.

Bajk je ešte dva týždne v záruke, lenže som už druhý majiteľ tak si nie som istý či mi to uznajú.

Otázka je, či sa to dá opraviť aj doma, alebo ak by sa dalo, tak to radšej riešiť cez reklamáciu?

Prílohy:

DSC_0422.jpg
DSC_0422.jpg 490.11 KiB thumb_up0thumb_down

27.05.2016 - 14:54:56
00
Opraviť by nemal byť problém, no ťažko je 100%tne napísať, že nie je nič poškodené, ideálne je to teda riešiť reklamáciou.
Vyskočil celý uzatvárací mechanizmus CTD, ktorý teraz nevie uzavrieť prietok oleja pri kompresií.
27.05.2016 - 16:36:57
00
keyboard_arrow_up