Tesak za koľko to vieš vyrobiť?
30.05.2016 - 15:53:50
00
co? ten stojan?
30.05.2016 - 16:58:57
00
Hej
30.05.2016 - 17:04:16
00
ešte by som možno trochu rozšíril tie nohy (podstavu) kvôli stabilite
30.05.2016 - 20:48:03
00
Pár evry a chvíľa roboty ;-)
30.05.2016 - 20:58:55
07
Záväzne objednávam a nemusí byť ani žltý ;). Prepáč cervo za OT, už sme skončili.
30.05.2016 - 21:05:10
00
Toto je akoze spravna cena? :^)

Prílohy:

Capture.PNG
Capture.PNG 31.72 KiB thumb_up1thumb_down

30.05.2016 - 22:09:58
01
To im nejako úplne u letelo - mal by stáť okolo 80€
30.05.2016 - 23:29:55
00
Ja som si bol v sobotu pre objednávku, dva plášte na detský bicykel ma už čakali. Ešte vidno sa ľudia zabehávajú, však sú tam len pár dní, ale malý syn si mohol vyskúšať bicykel, kolega predavač všetko poukazoval, vysvetlil. Spokojnosť a myslím si že pár týždňov a bude všetko zabehnuté. Nabudúce možno prídem pump track skúsiť.
31.05.2016 - 14:09:16
00
Chybajuci plast za 37e, odozvy na cakajuci tovar nic (2 tyzdne), chybajuca faktura v baliku, fotka plastu nekoresponduje s realitou, origo krabica oblecenia rozbalena a prelepena paskou .. no neviem, ci je to toto spravny smer :)
31.05.2016 - 22:21:12
00
Len toto je nevychytané v externom sklade mimo mtbiker.sk - pri poslednej objednávke ma tam chalan vytáčal až moc, keďže sa postupne čakalo na 3 rôzne veci a nepovedal to naraz, len stále posúval odoslanie.

Chýbajúca vec bez ohľadu na cenu je veľký prúser, ale zase sa mi to stalo aj v inom obchode - ľudský faktor tam je vždy.

Chýbajúca faktúra ma prekvapila, ale dostal som list ako sa k nej dostanem, takže mi to bolo dosť jedno.

Zlú fotku som mal aj ja a bezproblémov som vrátil tovar späť.

Origo rozbalená krabica - záleží ako sa k takýmto veciam stavia obchodník, či pri vrátení tovaru vyžaduje 100% obal a keď nie je na 100%, tak nevráti celú čiastku kúpnej ceny, a kde nejakým kľúčom určí koľko hodnoty sa stratilo, alebo či to proste akceptuje.

Už som videl v obehu notebook od marťana ktorý bol viditeľne používaný a znova predaný ako úplne nový
31.05.2016 - 23:35:22
00
Čo sa to deje s týmto e-shopom? Mám aj veľmi dobré skúsenosti (aby to nevyznelo iba ako negatívny príspevok), tovar prišiel blesku-rýchle, komunikácia super, na fóre veľa užitočných informácií...ale teraz? Objednavka vytvorená pred dvoma týždňami, stále mi nie sú schopní odpovedať, kedy presne tovar dôjde, pritom bol označený, že je skladom resp. na predajni,..no dosť bieda. Toto zrejme nebude dobrý smer vývoja. Celá situácia by mi až tak neprekážala, keby som kvôli tomu tie dva týždne nemusel byť bez bajku (a ktovie ešte koľko)....
01.06.2016 - 07:23:28
00
jaroslavg: prvu objednavku som robil davnejsie, tak polroka dozadu, uplne bez problemov. Zrejme to suvisi s obrovskym navalom vsetkeho, mne tiez polozka, ktora neprisla, je na sklade. Pre mna je neprijemne, ze to musim riesit a venovat sa tomu. Ale asi nic ine, len trpezlivost .. ved ono sa to utrasie.

matko001 : no alza ale ma status, ze rozbalene, ak by som take kupil, tak ok, ak by mi takto predali NB ako novy, tak to vraciam hned, ale tak alzu mam kusok, takze pohoda.
01.06.2016 - 09:12:36
00
Presne aj u mňa to to bolo pred pár mesiacmi úplne bez problémov, a preto som odporúčal aj známym, že veľmi rýchlo reagujú, momentálne som sklamaný...
01.06.2016 - 09:28:19
01
Pozriem to a vyjadríme sa. V máji sme mali problem s časťou kombinovaných objednávok (predajňa + sklad) a to asi má za príčinu meškanie tých vašich.
01.06.2016 - 11:41:05
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up