cervo : no vidis, hned tu mas kopec veci na zlepsenie, takze asi takto
- 16.5 som objednaval, o cca 10 minut som pisal, ze chcem doplnit jednu vec, na co mi konretne Imro odpisal dalsi den. Nechapem ten 24.5 pridavany dalsi tovar, uz asi nebude chyba u mna
- dorucenie je fuk, ako som pisal, podstatne pre mna je, ze neviem, na ktoru polozku konkretne sa caka, to je velky problem, lebo podla toho neviem dalej objednavat inde / rusit problemovu polozku, ako ma moznost iny eshop kdesi v CR
- objednavka stala 11 dni, potom som sa opytal co s tym je a 3 dni na to sa poslala .. a kedze neviem na co sa cakalo (vsetko bolo bud skladom alebo do 4 dni v case objednania aj hned po), tak preto pisem, ziadne odozvy na cakajuci tovar.
- popis plastov .. njn, bezna vec .. ale ked je na obrazku EXO a dojde ti nie exo .. v tomto prave je, ze v eshope kua fest zalezi na takychto detailoch. Ale verim, ze to doladite
- farba tokenov .. ja viem, blbost .. ale chcel som exaktne cervene, ak mam povedat pravdu, len a len kvoli tomu som robil objednavku na mtbiker .. nj, moja chyba, som privelmi dovercivy
- k fakture .. nebudem sa hadat, nepotrebujem ju, ale dodaci list ste poslat fakt mohli, o to sa mi v prvom rade jedna .. alebo mas pocit, ze je skvela kontrolovat dodavku pred monitorom ?
- k rozbalenej krabici .. ok, vysvetlenie som dostal uz do emailu (akceptoval som) .. ale svrbi ma klavesnica, aby som nieco napisal .. suvisi to s celkovym postojom voci zakaznikom na Slovensku
A presne pre toto, co tu teraz riesime, som minule vynadal Mattovi
Dalsia vec je, ze posielate ten
plast .. ale to je zase pre mna problem, lebo to nechcem poslat po kurierovi ako poslednu objednavku /oi ma kurier dost vytocil/. A ked uz, nie na tu adresu. Zas dalsie problemy .. eshop pre mna znamena, ze nikam chodit nemusim. Pre mna nie je az tak podstatne postovne, ale cas a namaha, ktory travim pri objednavke. Cize ak uz viem presne co chcem, naklikam, zaplatim a uz len dojdem raz niekam a preberiem, skontrolujem a tym to cele konci. Ono totiz ak mam byt uprimny, ak su taketo problemy, daleko lepsie sa mi riesia s Mattom.
Neber tento post v zlom, to by som nerad. Mas totiz jedinecnu moznost, ktoru nema prakticky ziaden iny eshop .. a sice diskusne forum a obrovsky potencial k tomu, vyuzit danosti, znalosti potrieb ludi k predaju veci, ktore potrebuju (vela z nich o tom este nevie
).
edit: stihol som zmenit destination zaslania plasta (do Velocity), som velmi rad, dakujem
.. kuriera SPS uz nechcem ani vidiet
.. inak ten email, to je trosku problem .. objednavky vs. standardne posobenie fora .. ak nechcem zverejnovat email (robilo to pri inzeratoch)