Ahojte, mám menší problém s mojim prešmykom, ktorý síce radí dobre, ale na 8 a 9 prevode už reťaz šúcha o klietku prešmyku. Pre doplnenie, prehadzovač funguje dobre. Čo robiť? Treba sa pohrať so šróbikmi na prešmyku alebo niečo iné? Díky moc.
11.06.2016 - 20:27:16
00
Ak sa chceš hrať, tak s nastavením Lanka. Ale extrémne polohy dosť často šúchajú
11.06.2016 - 20:32:23
00
No skúšal som zbežne vpredu na radení pootáčať lanko, ale bohvieaká zmena tam nebola. Pozriem sa zajtra. Toto sa stáva aj na druhom i treťom prevodníku (8. rýchlosť škrípe trochu, deviatka už dosť).
11.06.2016 - 21:21:16
00
Dorazy na presmyku treba mať tiež dobre nastavené. Horná a dolná poloha.
12.06.2016 - 08:01:40
00
http://www.ivelo.cz/domaci-servis-kol/serizeni-presmykace-ii/

... no a samozrejme, pri zaradenom malom prevodníku sa dva najmenšie pastorky neradia. A pri zaradenom nakväčšom zase dva najväčšie. No a pri zaradenom strednom prevodníku sa neradí najmenší a najväčší pastorok. Ak by predsa takto nesprávne niekto zaradil, šúchanie reťaze o prešmyk je vtedy normálne.
12.06.2016 - 08:32:56
03
No ja mám takú skúsenosť s 3x10 radením na mojom biku, že do dokonalosti sa to naladiť nedá. Keď mám vpredu zaradené na najväčšom prevodníka, tak pri radení 2 najmenších v zadu to proste šúcha. Bolo to tak už od novosti, skúšal som sa s tým aj pohrať, ale to mi zase začala padať reťaz pri zaradení najväčšieho prevodníka. Nespadla len vtedy, keď som pri radení šliapal fakt pomaličky. Takže žijem s tým, že mi to na tých najťažších 2 šúcha.
12.06.2016 - 09:38:43
00
Na strednom prevodníku mi prešmyk nešúcha ani na krajných pastorkoch, ale pri maximálnom krížení z malého a veľkého považujem šúchanie za normálne. Také kombinácie konštrukcia nepredpokladala.
12.06.2016 - 09:40:37
00
1. nastaviť dorazy
2. trochu viac napnúť lanko (zhodiť reťaz na najmenšiu pílu, odkrútiť skrutku, ktorá lanko drží a lanko jemne napnúť)
3. pohrať sa s mikroštelungom
4. ak prešmyk nie je na navárku, veľmi opatrne vyskúšať inú polohu (posunúť hore alebo dole)
12.06.2016 - 10:54:08
00
keyboard_arrow_up