double napísal:
Do karbonu sa oplati priplatit. Zatial velka spokojnost. Dnes tie extratensene hlinniky su nanic + nikdy nevies ako sa zvar podaril
Máš nejaký zdroj, ktorý by potvrdzoval toto tvrdenie, že sa to oplatí? Alebo štatistiku s počtami predaných / zlomených rámov? (Aj v tomto vlákne nájdeš zlomený, poškodený karbón.)
Keď sa pozriem na dĺžky záruky, tak ALU má rovnaké, alebo dlhšie záručné doby. Napríklad CUBE má 6 rokov na ALU a 3 roky na Carbon. Záručná doba by mala byť ukazovateľom životnosti, keďže výmeny sú nákladom pre výrobcu.
Samozrejme všetkým prajem, aby rám nikomu nepraskol, bez ohľadu na to, aký má rám.
12.06.2016 - 13:12:03
00
Napriklad Trek ma dozivotnu zaruku na ram tak je to deklarované ale ktovie ako sa zachovajú ked ten ram praskne alebo ked bude treba reklamovať...
12.06.2016 - 13:19:35
00
No ja pri Trek-u vidím: (Nemám prehľad v jednotlivých modeloch.)
LIFETIME
Frames for the lifetime of the original owner (except forks, the Session, Scratch, Slash, and Ticket model frames, and the swing arms on all full suspension bicycles)
5 years
Swing arms on all full suspension bicycles (except the Session, Scratch, and Slash model frames)
3 years
Session (aluminum), Scratch, Slash and Ticket model frames and swing arms
2 years
Session (carbon) model frames and swing arms / RIDE+ motor, controller, & battery pack (or 600 charges, whichever comes first) / All original Bontrager forks, parts and components (except consumables such as tires and tubes)
1 year
Paint and decals
12.06.2016 - 13:41:28
00
Daj si broken frame a znacku bicykla a uvidis ze karbon najdes tazko. V minulosti sa karbonove bicykle lamali ale dnes technologia pokrocila davaju tam zivicu a ine materialy. Naviac sa da lahsie opravit. Ak zvaris uz prasknuty zvar na 100% praskne znova.
12.06.2016 - 20:52:46
00
Našiel som príčinu preseknutia duše na kaktus bike maratóne schwalbe rabid rob

Prílohy:

IMG_20160612_115708.jpg
IMG_20160612_115708.jpg 717.25 KiB 1 thumb_up0thumb_down

12.06.2016 - 21:09:39
00
double: Dúfal som, že máš nejaké relevantné informácie.
(Hľadal som drevený zlomený mtb rám. Nenašiel som ani jeden. A predsa to neznamená, že je lepší ako karbónový. Je to len informácia bez veľkého významu. Takisto ako počet nájdených zlomených karbónových rámov.)
Nemá niekto čísla predaných kusov bicyklov za ostatné roky? Prípadne počty reklamovaných?
13.06.2016 - 08:31:47
04
Caute.Mam kluky sram X0.Prava kluka je troma nitmy uchytena k pavukovi,na ktorom su nasledne imbusmi uchytene prevodniky.Problem je,ze v tom spoji medzi klukou a pavukom som zistil maly vakel.Mate niekto podobnu skusenost?Skusim tie nity s niecim este prelisovat?Da sa to nejako?A hlavne,je to vobec bezpecne jazdit to?Nerad by som,aby mi niekde ked budem nakladat,uletela kluka.
Dik za vsetky rady nejake
13.06.2016 - 19:23:42
00
na x0by mal byt demontovatelny pavuk, ,cize skus dotiahnut tie sroby, to urcite nie je nit
13.06.2016 - 21:03:15
00
Su to nity.Aspon to tak vyzera.Na oske nema vakel ani pavuk,ani prevodniky,ale kluka voci pavukovi ma volu.

Prílohy:

20160613_212307.jpg
20160613_212307.jpg 1.34 MiB thumb_up0thumb_down

13.06.2016 - 21:25:30
00
Vyčisti to - tipujem že pod vrstvou špiny je schovaný torx
Edit: dal som si asi 15 sekúnd hľadania a takto to vyzerá keď to je čisté fcdn.mtbr.com
13.06.2016 - 21:30:31
07
tak to bude torx 25 a nie imbus.
13.06.2016 - 21:34:13
00
Kuwa hosi pravdu mate.Ozaj su to torxy.Dik.Neviete kde by som zistil moment,akym to zatiahnut.Lebo tak od oka to ma stale aj ked mensi vakel.A bojim sa to tahat viac.
13.06.2016 - 21:43:09
00
skus to skor demontovat a vycistit ne zatahovat skrz ten bordel
13.06.2016 - 21:44:41
05
No jo,zoberem to zajtra do roboty a dam to do pucu.Dik za rady.
13.06.2016 - 21:45:54
00
Odpadnem...
13.06.2016 - 21:53:13
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up