Veď to nehovorím, že by to miestny obchod vyriešil rýchlejšie v niektorých prípadoch. Len mne vadí, to, že musím
bike zabaliť do krabice (strach či sa nepoškodí pri prevoze), nájsť si niekoho kto ho odovzdá kuriérovi keďže v tom čase keď chodí kuriér som v práci. To isté keď bike príde (samozrejme je to iba moja výhovorka, keďže som vedel do čoho idem keď som kupoval bike z direct sales obchodu
).
No čo mi najviac vadí je tá komunikácia. Pošleš mail a odpíšu niekedy skôr, niekedy neskôr (najmä nikdy mi neodpovedali presne na to na čo som sa pýtal). A keď tam zavolám a počujem "Dobrý deň Vojta Kocour...." tak sa mi otvára nožík vo vrecku.. Viem, že a to dá riešiť priamo s podporou v Nemecku.. ale načo kua sú tu potom títo "odborníci" v CZ? A chce sa mi to riešiť zo zahraničím?...
Neviem asi som na to až príliš alergický. Ale tak je to zavinené aj tým, že som ten bike musel reklamovať hneď ako mi prišiel, keďže bol poškodený, potom som krátko na to riešil reklamáciu vidlice a teraz nedávno to zlé vahadlo. Keby na tom
biku mám najazdených veľa km a jazdím s ním prasačiny tak ok. No mám na ňom malý nájazd a jazdím len tak do pohody.. a radšej takéto reklamácie riešim osobne..
Ale tak to je moja skúsenosť. Niekto iný nemusí mať ani jeden problém za x rokov.