cervo, verim Ti, ze vas mrzia nedodrzane terminy objednavok, a statistika je vcelku dobra vec.Drzim vam palce, aby bola este lepsia.
Napriek tomu vsetkemu mam dojem, ze trochu triafas vedla. Individualny pristup k zakaznikom je o inom, nez iba statistickych cislach, tiez nikto nechce, aby ste drzali v hlave podrobnosti kazdej objednavky. Na to su poznamky, ktore by logicky mali sprevadzat kazdu objednavku od prijatia az po expediciu, o to logikejsie, ak sa riesi cez 6 ludi na troch miestach. Kam tym mierim je, ze ten naraznik k napinaku bol absolutne nepodstatny, a vyslovene som prosil o odoslanie ostatnych poloziek tak, aby dosli nacas. Tiez predsa nie je mozne, aby som ja kontroloval kazdy krok, ktory mate v naplni prace vy, e-shop nie je frajerka, s ktorou si treba pisat 2x denne. Normalne to funguje tak, ze si vyberiem, zaplatim, a cakam na dorucenie. Akakolvek zmena sa obycajne riesi jednym mailom.Verim, ze sa stalo s dobrym umyslom dorucit vsetko naraz, ale pre mna vyslednym efektom su tri rozobrate, vycistene a upgradnute vidlice, s ktorych si mozem zatial akurat spravit Panovu flautu, lebo
olej dorazi do BB zajtra. A kedy sa mi ho podari dostat do tohto po.. Egypta vobec netusim.
Neber to v zlom, snad som Ti dal par tipov na zlepsenie, len ma mrzi, ze si o tom musime vobec pisat.
Aby to nebolo cele take depresivne :
Kto poleti v dohladnej dobe do Sharm el Sheikhu, a vezme so sebou 3kg balik, hlaste sa
Den na lodi ako odmena